BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muistaakseni Lee Priestillä meni hauis katki muuttaessa ja kantaessa TV:tä?

Ja branchilla kaatuessa ojentaja tai jtn?

Onhan noita tapauksia, vaikka kuinka iisisti treenaisi niin silti voi loukkaantua

Leech, onko sulla itselläsi aikeita kilpailla kehonrakennuksessa seuraavan kerran? meinaan vaan kun Jarin kanssa treenailet niin se tuskin haaveeksi jää.

Leech, onko sulla itselläsi aikeita kilpailla kehonrakennuksessa seuraavan kerran? meinaan vaan kun Jarin kanssa treenailet niin se tuskin haaveeksi jää.

Sama hiukan kiinnostaisi... On nimittäin varmaan kehitys melkoista kun saa ammentaa Mentulan asiantuntemusta omaankin treeniin. Ja kyllähän se pelkkä ilmapiiri noissa treeneissä on varmaan sen verran testosteronin huuruinen että kehitystä on mahdotonta välttää :)

Lavalle siis Leech!
Tarkoitus oli kilpailla tulevana syksynä, mutta tällä hetkellä se näyttää täysin mahdottomalta. Kehitystä "oli" tullut aika paljon, omaan silmään ei hirveästi, mutta ulkopuolisten mielestä todella paljon...
Parhaillaan aamupaino oli 122kg ja kunto oli suhteellisen kireä, reisissä näkyi säikeet ja se on mun kohdalla aika hyvin :D
Nyt tosiaan tilanne on se, että en ole juuri ehtinyt edes treenaamaan, viimeiset kolme viikkoa olen ehtinyt salille kerran pari viikossa ja se on siinä. Ja samanlaisena jatkuu ties miten pitkään ja tätä rumbaa on kestänyt jo vissiin kolme kuukautta eli mun huippukunto on enää muisto. Nyt pitää keskittyä siihen millä elätän itseni ja perheeni nyt ja tulevaisuudessa eli oman yritystoiminnan pyörittämiseen.
Jarin kanssa toki olen yhteydessä useita kertoja viikossa enkä mä ole sitä ajatusta kilpailemisesta haudannut, se on vaan siirretty sivuun tärkeämpien asioiden takia ja mikäli jossain vaiheessa asiat asettuu kuten olen kaavaillut niin siitä ei ole epäilystä kenen kanssa kisadieetin ja kaikki mahdolliset treenit treenaan.
Jarin kanssa treenit oli aivan toiselta planeetalta ja kehitystä tosiaan on aika hankala estää, sitä tulee väkisin ja täysin maksimaalisesti mitä omat geenit antaa myöden.

Bullin penkkikokeilu, 310kg tuli vaikka toinen jalka onkin rikki..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jari ei muuten ollut itse lainkaan tyytyväinen tohon 310kg penkkiin!

Hyvinhän se nousee rikkinäisella jalallakin!:)

Mikä jalan kunto on tarkalleen ottaen tällä hetkellä?

Eilen poikkesin juttusilla ja parempaan päin kuulemma menee, siitä ei ollut puhetta selvisikö lääkärin tutkimuksissa mitä.
Hiukka ontuen vielä joutuu kävelemään, mutta kyllä se siitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen poikkesin juttusilla ja parempaan päin kuulemma menee, siitä ei ollut puhetta selvisikö lääkärin tutkimuksissa mitä.
Hiukka ontuen vielä joutuu kävelemään, mutta kyllä se siitä.

Mukava kuulla, että ei mitään pahempaa, niin mies pääsee taas kunnolla reenaa!

Kyllä sieltä parikymmentä tulee enemmän kun jalka saadaan kuntoon. Oliko toi ihan hupikokeilu paidan kanssa?

Jep, Jari on ehjällä jalalla jo ottanutkin sen parikymmentä enemmän :) Kyllä toi tais olla ihan hupikokeilu, jalka kuitenkin siinä kunnossa, että ei sillä tosissaan koiteta

Kuinkas vakavasissaan Mentulan on tarkoitus Jyväskylässä nostaa :)

Meinaan että oikeenko jotain kisaa varten säädellään vai onko se vain yks "välitreeni" muiden joukossa...

Onkos jari nyt taas pitämässä jonkinlaista voimakautta treeneissään, vai mistä moiset penkkikokeilut? Koska alkaa valmistautuminen johonkin IFBB kisaan?

Juu. Onkos kisoissa sen nostanut? Mitä isompi rauta nousee niin sen kivempi. yli 250kg kisa nostoja näkee suomessa harvoin, ei montaa vuodessa.

Ei käsittääkseni ole kisoissa nostanut, vielä.....

Onkos jari nyt taas pitämässä jonkinlaista voimakautta treeneissään, vai mistä moiset penkkikokeilut? Koska alkaa valmistautuminen johonkin IFBB kisaan?

Jarillahan on siis aikomus osallistua 13.2 Kalajoella pidettäviin penkkikisoihin, pää-asiassa bodytreeniä on treenannut kokoaika, mutta siinä sivussa valmistautunut myös noita Kalajoen kisoja varten. IFBB:n Pro kehonrakennuskisoja silmälläpitäen Jari treenaa kokoaika, 2011 on kisat, mutta tarkkaa aikataulua en tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom