BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rakenneha ei bullilla ole paras maholinen, mutta sitä sit kompensoi toi laadukas älytön lihasmassa..kuten aika monella muullakin proolla joiden mallilla ei muuten pärjää. Ohan ruotsilla tää Martin Kjellstrom joka mielestäni aika karu verrattuna vaikka bulliin.. Martin on pärjänny lähinnä näisä pikkukekkereissä.. isommissa sitte ollu aina sielä häntäpääsä. bullille paljon tsemppiä kohti kevättä ja terveyttä sitä tarvitaan nyky päivänä ! :thumbs:

jos cutleri voitti O:n niin ei jää rakenteesta kiinni, lihaa oikeaan paikkaan niin saa kompensoitua roimasti rakenteellisia heikkouksia... lihasta ei vielä ole ihan kärkeen asti riittävästi mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa ja lyhyessä ajassa tullut paljon kehitystä nyt.

Wolffilla oon härän joskus nähny ja ISO on mies, tsemppiä ja onneks olkoon PRO-kortista! mä joskus sanoin vuosia sit et Bullista tulee pro ja kukaan ei uskonu, siitäs saitte! =)

Aika kovalta kuulostaa tuo 136kg tuossa kunnossa.... Noo, aika näyttää! Tsemiä vaan eteenpäin!
Kandee ehkä katsoa pro-miesten painoja kisakunnossa ennen tuota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hämääkö tuo kuvakulma tms, kun minun silmiin näyttää alakerta olevan jäljessä yläkroppaa?Siis jos vertaa noihin pro-ukkoihin...

Ohan se hirveä mölli silti:wtf:

heheeh tämmönen ehkä ``hintahtava kommentti´´ monet ihmiset väittää että bodareilla on pieni nakki mutta kuvaa kun kattoo niin väärässä ollaa pisti vaa silmää itse en paljon miesten alapäätä kyllää mutta pisti vähän silmään:hyper:

Lol:D

Zone-sarja -42%
heheeh tämmönen ehkä ``hintahtava kommentti´´ monet ihmiset väittää että bodareilla on pieni nakki mutta kuvaa kun kattoo niin väärässä ollaa pisti vaa silmää itse en paljon miesten alapäätä kyllää mutta pisti vähän silmään:hyper:
Todellakin.Onneks alotti aikoinaan bodauksen,muuten ei erottais jalkoja siitä keskimmäisestä muuta kun pituuden perusteella.
Ettei mee mee offtopikiks ni täytyy sanoo et ihan mahtavaa kehitystä saanu jari pienessä ajassa aikaan,tässä taas esimerkki siitä,että kova työ palkitsee:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom