Jani Illikainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Anteeksi, olen täräyttänyt tuon edellisen postaukseni aivan väärään paikkaan. Olenkin ollut hiukan väsynyt tänään :D

Modet ohoi, nämä kaksi minun viestiä saa heittää kaivoon!!

jarska sanoi:
Ei sillä massalla. :hyper:

kyllä!
Halvari joskus kipittänyt sen 100 metriä ja ensimmäiset n.30 metriä paukautti nopeammin kuin normi sprintterit. Mutta sen jälkeen luonnollisesti vauhti hidastuu kuin milläkin etanalla...

mappana sanoi:
kyllä!
Halvari joskus kipittänyt sen 100 metriä ja ensimmäiset n.30 metriä paukautti nopeammin kuin normi sprintterit. Mutta sen jälkeen luonnollisesti vauhti hidastuu kuin milläkin etanalla...

Menee taas ohi alkuperäisen aiheen, mutta tasan varmasti ei ole vetänyt nopeammin. Jos on, niin mikä aika, missä ja milloin? Käsikellolla mitatut ajat nyt voi sitten olla ihan mitä vaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
TERRORISTIRISTO sanoi:
:curs: SORI ETTÄ OON SYNTYNY JA ANTEEKS ETTÄ OON OLEMASSA!
KAIKEN MAAILMAN PILKUN VIILAAJIA SITÄ ONKIN PRKL :wall: :down:
:offtopic: ristohan voisi pitää nuo asiantuntevat kommentit omassa päässään :jahas:

luultavasti ei ois menny läpi valvotuissa olo suhteissa, vaikka kyllä tuo mies jaksaa silti vaikka miten puristaa pohjaan tuon

Olet kyllä oikeassa.....
Tässä
Viralliset säännöt

1. Vain aidot Ironmindin valmistamat Captains of Crush jousipuristimet hyväksytään.
2. Puristinta ei saa muunnella millään tavalla.
3. Ainoastaan magnesiumin käyttö käsissä on sallittu.
4. Vapaata kättä saa käyttää ainoastaan asettamaan puristimeen suorittavaan käteen. Suorituksen aikana vapaan käden on oltava omalla puolellaan, vähintään 30cm päässä suorittavasta kädestä.
5. Suorittava käsi ei saa kyynärpäästä alaspäin olla kontaktissa mihinkään.
6. Vähintään 25mm gripperin kahvasta tulee olla näkyvissä eikä näkyvyyttä saa peittää millään tavoin.
7. Suoritus tehdään jousiosa ylöspäin, kahvojen päiden on kosketettava toisiaan.

Mun mielestä toi alleviivaamani kohta menee Janilla aikas hankalaksi, on tossa kädessä sen verta kokoa. Niin ja Gripperi pitäs olla pystyssä. Saa nähdä onko Jani huomenna RAW finaalissa kokeilemass tota kolmosta.

kaakamo sanoi:
Olet kyllä oikeassa.....
Tässä
Viralliset säännöt

1. Vain aidot Ironmindin valmistamat Captains of Crush jousipuristimet hyväksytään.
2. Puristinta ei saa muunnella millään tavalla.
3. Ainoastaan magnesiumin käyttö käsissä on sallittu.
4. Vapaata kättä saa käyttää ainoastaan asettamaan puristimeen suorittavaan käteen. Suorituksen aikana vapaan käden on oltava omalla puolellaan, vähintään 30cm päässä suorittavasta kädestä.
5. Suorittava käsi ei saa kyynärpäästä alaspäin olla kontaktissa mihinkään.
6. Vähintään 25mm gripperin kahvasta tulee olla näkyvissä eikä näkyvyyttä saa peittää millään tavoin.
7. Suoritus tehdään jousiosa ylöspäin, kahvojen päiden on kosketettava toisiaan.

Mun mielestä toi alleviivaamani kohta menee Janilla aikas hankalaksi, on tossa kädessä sen verta kokoa. Niin ja Gripperi pitäs olla pystyssä. Saa nähdä onko Jani huomenna RAW finaalissa kokeilemass tota kolmosta.
ajattelinkin ettei se sen takia menisi läpi koska gripperi oli selvästi käden "sisässä". tuo on kyllä hurjaa että se pitää olla nuin paljon näkyvillä, vaikeutuu puristaminen aivan helvetisti.

neutraali sanoi:
luultavasti ei ois menny läpi valvotuissa olo suhteissa, vaikka kyllä tuo mies jaksaa silti vaikka miten puristaa pohjaan tuon

heh on se Illikaisen poika kyllä näppivoimiltaan kondiksessa - eihän sillä oo väliä meneekö läpi vai ei - vai mitä.. ei mulla oo salilla tuomareita koskaan nosto treeneissä mukana ;) Mut jos pitää 2,5cm näkyä gripperistä - niin mites ne oikeesti isokämmeniset äijät ;) ne ei voi mitenkään "virallisten" sääntöjen nojalla tehdä tuloksia..

-H0

hzero sanoi:
heh on se Illikaisen poika kyllä näppivoimiltaan kondiksessa - eihän sillä oo väliä meneekö läpi vai ei - vai mitä.. ei mulla oo salilla tuomareita koskaan nosto treeneissä mukana ;) Mut jos pitää 2,5cm näkyä gripperistä - niin mites ne oikeesti isokämmeniset äijät ;) ne ei voi mitenkään "virallisten" sääntöjen nojalla tehdä tuloksia..

-H0

Tosi juttu, itse tiedän ainakin kaksi tyyppiä joilta ei coc-grippereistä näkyisi milliäkään jos ottaisivat otteen. Kai maar noista säännöistä vähän joustetaan tarpeen tullen, eihän toi nyt mikään miljoonan dollarin juttu sentään ole.

hzero sanoi:
heh on se Illikaisen poika kyllä näppivoimiltaan kondiksessa - eihän sillä oo väliä meneekö läpi vai ei - vai mitä..
-H0
enkö minä tuossa viestissäni jo todennut jotain:)
neutraali sanoi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom