James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tulisi pieneen mieleenikään kutsua ketään saastaksi ruokavalion perusteella, ei vaikka siitä vähän lipsuisikin.
Nyhtökaura ja härkis (härkäpapu) ovat nyt tulleet muotiin ja tänään esittelijä väitti, että härkiksessä on enemmän proteiinia kuin samassa määrää lihaa.

Hieman offtopic, mutta muistelen kuinka jotkut kehuskelivat sillä, etteivät syö punaista lihaa. Jos jostain eläintuotteesta pitäisi luopua eettisistä syistä, niin ensimmäisenä mieleen tulee broilerit.. Mikään ei ole niin luonnotonta kuin näiden syöttökananpoikien tuotanto lintutehtaissa joissa on kymmeniä tuhansia yksilöitä kerralla.

Mulle on ihan sama mitä kukin syö tai millä ruokavaliolla on, se on oma valinta. Hyvä kuitenkin muistaa, että valinnan mahdollisuus on ylellisyyttä jota ei ennen ollut eikä nykyäänkään kaikilla.
Joo en miekää ketää höppänäks kutsu :) mut jos oot vegaani, sie syöt ku vegaani :)
Elä pahota mieltäs :)

Mut jos joku syylistää ihmisiä siitä ku syö nautaa ja samalla syö ite kanaa / kalaa nii kai sillo voi vähä heittää löylyy?

No mietihän nyt itse... :rolleyes: Onhan tuollainen taktikointi vähän epäreilua. Seisot yliryhdikkäästi niin varmasti saat pituutta lisää. Seisot lytyssä, niin saat pari senttiä pois. Jos pitkässä sarjassa on joku todella kova nimi, niin onhan se hyvä sitten olla pituusmittauksessa taktisesti vähän lytyssä. Kilpailijakorttiin pitäisi merkata yhden kerran IFBB:n mittaama pituus ja kisat sitten sen mukaan.

Tuomareiden pitäisi jäävät itsensä pois siltä kierrokselta, kun oma kisaaja on lavalla. Tuollainen on missä tahansa muussa lajissa automaatio.
No joo vähän kyseenalaista, mutta liiton pitäisi pitää huoli, ettei tollaisia porsaanreikiä löydy. Ja onhan tuolla lähes joka sarjassa tuomarin oma valmennettava, enkä usko, että siellä politikointia tapahtuu :D

Huoh. Älä nyt viitsi olla idiootti. James painoi lavakunnossa reilusti alle 70 kg (178 cm). Ihanko nyt vittu totta kuvittelet, että mustan miehen geeneillä tarvitaan tuohon lihasmassaan roinaa? o_O:rolleyes:
En jaksa alkaa vänkäämään. Ihan varmasti on noi lihasmassat saavutettavissa ilman roinaa. :) Fatka nyt vain onse, että harva noista vetää natuna vaikka niin väittäis. Kyllähän sä uskoit, että ulisseskin olis natu.

Ps. Olin tyhmä kun edes heitin ton kommentin, mutta välillä vaan alkaa vituttaa kun faktana tiedän että on voisilmä maistunut.

Viimeksi muokattu:
En jaksa alkaa vänkäämään. Ihan varmasti on noi lihasmassat saavutettavissa ilman roinaa. :) Fatka nyt vain onse, että harva noista vetää natuna vaikka niin väittäis. Kyllähän sä uskoit, että ulisseskin olis natu.
Minä väitän, että ainakin 75 % suomalaisista CBB- ja fysiikkakisaajista on ihan täysin natuja. Voi olla että lukema on suurempikin, ehkä jopa 90 % tai yli.

No, siitä voi olla montaa mieltä, voi olla joku amispoika kuten itsekin olin aikoinani ja reenasin muutaman kuukauden voimieni tunnossa niin tottakai sitä ois tehny mieli sanoa kaikille että oon kehonrakentaja.Mutta tietysti kuka tahansa täysjärkinen näkee että siinä on joku 17v poika joka haluaiais varmaan kovasti olla Arnold mutta näyttää suunnilleen samalta kuin muutkin teinipojat.Ja sama tuon Nikanderin pojan kanssa, ei se oikein kehonrakentajalta näytä mun silmissä.

No mut ei kai sillä nyt ole mitään väliä että miltä näyttää jos se harrastus on kehonrakennus niin silloin on kehonrakentaja. Ihan sama vaikka olis todella paska kehonrakentaja :D . En ymmärrä miks lajia pitäis erikseen glorifioida jokskuks statukseks jonka saavuttaa ainoastaan kun saavuttaa jotkut tietyt ominaisuudet. Eihän se nyt niin mee missään muussakaan lajissa. Vaikka pelaisit jossain kaljaliigassa jääkiekkoa maalivahtina niin oot sä silti maalivahti ja jääkiekon pelaaja vaikka oisit kuinka persestä ja vaikka kuinka ois se liiga vertailukelvoton. Ja jo ihan määritelmällisesti sehän on ihan älytöntä määritellä ihmisiä lajin harrastajiksi ja ei-harrastajiksi jonkun tulosten perusteella. Miten sä muka voisit tulosten perusteella sen määrittelyn tehdä? Hauiksen ympärysmitan? Eikö voi olla kehonrakentaja jos ei ole koskaan kisannut? Onko Pode kehonrakentaja ja PT-Vatanen ei? Oikea vastaus on se, että Pode on kehonrakentaja ja niin on myös PT-Vatanen ihan vain siitä syystä että kumpikin harrastaa kehonrakennusta.

Ei nyt ihan Ulisseuksen massoihin verrattava kunto tainnut olla ennen taukoakaan? Ja tuosta nykyisestä kuntokuvasta näkee myöskin hyvin, että kaverilla on ne kuuluisat geenit osuneet kohdilleen mm. olkapäiden ja latsien osalta valittuun lajiin. Muistan kyseisistä lihasryhmistä itketyn vahvasti.

Naisilla tää vastaava defenssi on jonkun kovakuntoisen kohdalla 'no mutku se ei oo synnyttänyt'.

Ei nyt ihan Ulisseuksen massoihin verrattava kunto tainnut olla ennen taukoakaan? Ja tuosta nykyisestä kuntokuvasta näkee myöskin hyvin, että kaverilla on ne kuuluisat geenit osuneet kohdilleen mm. olkapäiden ja latsien osalta valittuun lajiin. Muistan kyseisistä lihasryhmistä itketyn vahvasti.

Naisilla tää vastaava defenssi on jonkun kovakuntoisen kohdalla 'no mutku se ei oo synnyttänyt'.
Ulisses oli esimerkki.

No ei ainakaan noista junioreista top 3 ole natuja nähnykkään.

Sä siis ihan tosissaan väität et kun nää jäbät kusee samalla tavalla valvottuun purkkiin useemmin kun Johaug niin silti jotenkin maa joka sijottaa miljoonia lääkäreihin yhteistyössä vuosia kisanneen monimiljonäärin kanssa ei pysty peittään asteroideja ja nää harrastuksekseen kisaavat opiskelijat jotenkin osais peittää metaboliitit paremmin kuin norjan hiihtoliitto?

Oletko nähnyt livenä/tavannut näitä kavereita? Treenaatko kenties samalla salilla, ja jonka myötä päässyt ns. aitiopaikalta seuraamaan kehitystä? Vai perustatko arviosi vain lavakuviin?
Olen nähnyt livenä, sekä tavannut heidän kavereitaan. Enkai mä nyt mihinkään lavakuviin mitään perustaisi. Piirit nyt on helsingissä vain niin saatanan pienet.

Sä siis ihan tosissaan väität et kun nää jäbät kusee samalla tavalla valvottuun purkkiin useemmin kun Johaug niin silti jotenkin maa joka sijottaa miljoonia lääkäreihin yhteistyössä vuosia kisanneen monimiljonäärin kanssa ei pysty peittään asteroideja ja nää harrastuksekseen kisaavat opiskelijat jotenkin osais peittää metaboliitit paremmin kuin norjan hiihtoliitto?
Sanoihan Mentulakin, että on allekirjoittanut sopimuksen jossa lupautuu olla käyttämättä kiellettyjä aineita.;DD

Back
Ylös Bottom