James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Oisin kuvitellu, että tän tiedon olisi kohtuullisella vaivalla pystynyt itsekin selvittämään...:) Mut juu, on vain yksi Tomi Takamaa

Kiitos! Mutta kyllä sunkin pitäisi kaltaisenani seniorikansalaisena tietää, että meidän sukupolvi kehottaa jokaista googlettamaan vastaukset, mutta ei itse osata vielä noita hankalia hakukoneita käyttää.

Itse olen muuten vanhojen aikojen romantisoija. Oi noita Kantonin kana -aikoja. Silloin oli hauskoja mieleenpainuvia ceissejä. Nykyään kaikki on samaa höttöä.

Kiitos! Mutta kyllä sunkin pitäisi kaltaisenani seniorikansalaisena tietää, että meidän sukupolvi kehottaa jokaista googlettamaan vastaukset, mutta ei itse osata vielä noita hankalia hakukoneita käyttää.

Itse olen muuten vanhojen aikojen romantisoija. Oi noita Kantonin kana -aikoja. Silloin oli hauskoja mieleenpainuvia ceissejä. Nykyään kaikki on samaa höttöä.

Tämän enempää en off-topicia jatka, mutta olikos se niin että T0mi oli jo siirtynyt UFSilaiseksi, kun Kantonin kanaa DJacobsille sairaalavuoteeseen roudaili? Muistan kyllä hyvin senkin ajan, kun Pakkotoistollakin pystyi "helposti" lukemaan kaikki uudet viestit - eipä ole tainnut enää vähään aikaan onnistua (ellei työkseen niitä lue).

Komea fysiikka !!

10409337_10205148779738533_5732219419225280379_n.jpg

Ihmeen paljon tästä kaverista touhotetaan, jättäisin sen mainostemput omaan arvoonsa, ei noilla massoilla asiaa missään naturaalilajissakaan viiden parhaan joukkoon.

Perustuuko tämä mutu kenties johonkin muuhunkin kuin kateuteen Barbaarin suosiota kohtaan?

Onko kukaan ajatellut että ylläpitämällä noiden "loukkaavien" sanojen tabuasemaa ja loukkaavuutta mainostamalla myös annetaan niille oikeille rasisteille enemmän aseita? Valkoista ei voi loukata samalla tavalla, koska neekeriä vastaavaa sanaa ei ole olemassa. Jos esim. naapuri arkipäiväistyy myös sen loukkaava asema häviää.

Juu toi kyllä toimis! Mahtava ajatus. Samalla voitais kutsua aina kaikkia homoseksuaaleja hinteiksi ja venäläisiä ryssiksi niin kohta ei kukaan enään loukkaantuisi ^^

Eipä taida karsinnoistaKAAN olla mitään striimiä? Miten ei 2014 vuonna saada muka :(

Tämä on mennyt todella hurjaksi OTksi tämä keskustelu, huh huh :D

Mitenkä näyttää, että Barbaari on pienentynyt ja kyllä pitäisi aika paljon kireämmäksi vielä päästä.

Tämä on mennyt todella hurjaksi OTksi tämä keskustelu, huh huh :D

Mitenkä näyttää, että Barbaari on pienentynyt ja kyllä pitäisi aika paljon kireämmäksi vielä päästä.

Dieetillä tuppaa pienentymään, lisäksi esimerkiksi viimeisin käsikuva on iso esimerkki illuusiosta jonka valotuksella ja kuvakulmalla voit luoda. Lavalla nähdään vasta yleensä kuka on iso jne...

... niin heitetäänpä arviota.

...

177-178 cm, nykyinen paino 85...90. Ehkä kuitenkin liki 90 kg. Tai jopa yli, tosin dieetti pudottanee/pudottanut sinne 75-80 kg tietämille...

Body.pictures.fi:n punnituksen kuvaa sherlockoineena, täytyy sanoa ettei arvio nyt ihan puihin mennyt.
Näyttää 177,7/8 cm tarkentamalla. Dieettauksen onnistumiseen en ota kantaa, koska kuvaukseen ei erityisemmän pumpin kanssa astella; mutta positiiviseen malliin näyttäisi menneen, tsemppiä tasapuolisesti kaikille!
3fSjr8q.jpg

No eipä barbaarin jyväskylän kisakuvat pahemmin säväyttäneet ja jäikin kolmos sijalle. Lisää lihaa tarvitsee vielä runsaasti.

No eipä tuolla kukaan näytä hirveissä massoissa olevan ainaka noissa karsinnoissa. Melkosta lipputankoaki seassa. Helposti olis Nikander voinnu voittaaki tuon karsinnan pelkällä potentiaalisella rakenteella. Aika tasasta tuo top3 ainaki omaan silmään, vaikka en hirveesti näitä kemuja seuraaka. Muuten ei kovin korkea taso näyttäny olevan.

Eikö tämän heittaamisen voisi heittää pois? Kaverilla varmasti kova työ takana, ekoihin virallisiin kisoihin menossa. Tsemppiä minun puolestani ylipäätänsä siitä työstä minkä tähän asti on tehnyt kuin kuka muukin kisalija. Lavalla tuomarit sitten päättää tämän sarjan tyypeistä kuka menee kenenkin edelle. Naamansoitto vaan tuntuu kurjalle ketjussa kuin ketjussa, täällä tuntuu saaneen vaan aika paljon jalansijaa.

Back
Ylös Bottom