James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu

Ja kirjaahan mainostetaan suht vaatimattomasti:

"Nuorten esikuvaksi nousseen räppäri-kehonrakentajan teot ja treenit. Hittibiisillä ja videoblogilla kansansuosioon ampaissut Musta Barbaari ei ujostele ottaa paitaa pois tai kertoa mamu-vitsejä. Miten nuoresta itähelsinkiläis pojasta tuli monikulttuurisuuden puolestapuhuja? Miten hän tutustui Suomi-räpin kärkinimiin ja päätyi kirkuvien yleisöjen eteen? Miksi tansanialaisäidin kasvattama hulivili pyrkii Suomen Arnold Schwarzeneggeriksi?Kirja James Nikanderin tiestä Mustaksi Barbaariksi sisältää myös nuoren kehonrakentajan treenifilosofian ja käytännön bodausopit."

salil_eka_salil_vika-takamaa_tomi-26949964-725991818-frntl.jpg

Ai kirjakin ilmestynyt?

Salil eka salil vika - Musta Barbaari, Tomi Takamaa - Kovakantinen (9789511283690) - Kirjat - CDON.COM

Tomi "Kantonin kana" Takamaa?

Nikanderin poika ei tule näitä kekkereitä voittamaan. Sieltä löytyy kisaajia, joilla on isommat massat(esim.Jaani Inkinen), vaikka sarjassa ei haetakkaan isointa ja kireintä. MB:lla on vain hyvä selkä ja muut lihasryhmät näyttää pieneltä.

Inkinen on muuten hyvä esimerkki lajissa pärjäämisen kriteereistä. Ei ollut kultsalla isoin tai kirein ja pohkeetkin puuttuvat käytännössä täysin. Voiton nappasi siitä huolimatta. Hyvä rakenne ratkaisee.

Ihan perus asiaa mun mielestä koko teksti? Jos tarkoitat mustaa neekeriä ni vittu eikö se ole musta naapuri? Ei meikällä ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään tummaihoisia vastaan. Enhän mä tossa ku ohimennen kehu miestä vaikka sen ulosanti vituttaakin mua.

Ai voiko neekerit olla muunkin värisiä kuin mustia? :D

Kertoo aivan kaiken nyky-yhteiskunnasta, jos vittu 2010-luvulla pitää vielä selventää ihmisille, miksi naapuri on loukkaava ja halventava ilmaisu.... "Nii mutku se itekin räppää ja kutsuu itseään sellaiseksi." Näin on ja tietynlainen oma ajattelu olis myös ihan suotavaa, vaikka ei omalla naamalla tarvitsekaan kirjoittaa.

Ei kyl pysty ymmärtämään tätä junttiuden määrää täällä. Miehen iho on musta, get ovet it. Hän voi sanoa hieman eri asioita, koska itsensä pilkkaaminen on aina eri asia, kuin toisten. Hän on ihon väristään riippumatta suomalainen ja neekeriksi kutsuminen on rasistista jne. Mut ei, ni ei...

Ai voiko neekerit olla muunkin värisiä kuin mustia? :D

Kyllä voi. On sellasia ns mokan värisiä, eri tummuusasteilla monia eri sävyjä ja sit on niitä ihan VITUN mustia tyyppejä :D Barbaari menee ihan tohon perus nigga kastiin. En voi edelleenkään tajuta miten joku veti mun aikasemmasta postista herneet nenään, vaikka kerroin herran ulosannin ottavan päähän ja olevan musta mies. Mähän toivon et toi ukko voittaa ne hemmetin kisat ja sanoin vielä monelle apinalle täälä ettei se tod ole mikään kynis livenä kun sen näkee…

On yksi ainoa ns *rotu* mitä mä en arvosta ja mua vituttaa ihan huolella ni Mustalaiset aka kunnon Mannet.. vittu niin sysipaskaa sakkia koko porukka lukuunottamatta sitä pientä prosenttiyksikköä ketkä oikeesti on asiallisia. Propsit kuitenkin heille

voin kyllä kuvitella millanen paskamahainen juntti tyä ukkeli tää nantes on "kjeh kjeh naapuri on naapuri vaekka voissa paestais :dliipalaapa"

Mä taas veikkaan, että Nantes on Cheekki...se pelkää, että Musta Parpaari on myös laval eka laval vika ja saa jäähallit täyteen...Tai voi olla kirjoitustyylistä päätellen ehkä myös Elastinen aka Iso H...

Kyllä voi. On sellasia ns mokan värisiä, eri tummuusasteilla monia eri sävyjä ja sit on niitä ihan VITUN mustia tyyppejä :D Barbaari menee ihan tohon perus nigga kastiin. En voi edelleenkään tajuta miten joku veti mun aikasemmasta postista herneet nenään, vaikka kerroin herran ulosannin ottavan päähän ja olevan musta mies. Mähän toivon et toi ukko voittaa ne hemmetin kisat ja sanoin vielä monelle apinalle täälä ettei se tod ole mikään kynis livenä kun sen näkee…

On yksi ainoa ns *rotu* mitä mä en arvosta ja mua vituttaa ihan huolella ni Mustalaiset aka kunnon Mannet.. vittu niin sysipaskaa sakkia koko porukka lukuunottamatta sitä pientä prosenttiyksikköä ketkä oikeesti on asiallisia. Propsit kuitenkin heille

Bodarin ei-rasistinen-sanakirja maahanmuuttajien, muiden kansalaisuuksien tai värivikaisten määrittämiseen:

- mokan värisiä = Asiayhteydestä riippumatta tässä tarkoitetaan vain lievästi neekerimäisen tummaa ihmisolentoa aka mulatti
- tummuusaste = Määrittelee ihmisolennon ihonvärin skaalalla 1-10. 1=bodarinvalkoinen ja 10=pikimusta tai vitun musta naapuri *Lisätietoja hakusanalla valööri*
- perus nigga kasti = Kasti määritelmällä tarkoitetaan kastilaitoksen ylläpitämää yhteiskuntaluokkaa. Bodareiden keskuudessa kastijärjestelmä on eriytetty Intian kastijärjestelmästä ja länsimaalainen yhteiskunta rakentuu ylä- ja alaluokkaan. Alaluokkaan kuuluu kaikki värivirheelliset, tummuusasteesta riippumatta. Alaluokan havaittuihin ominaisuuksien kuuluu lähes virheetön puhelaulanta-taito, Kareem Abdul-Jabbar-tyylillä suoritettu donkkaus valkoisen miehen keksimässä urheilulajissa(koripallossa) ja taito kusettaa Kelan tädiltä rahaa. Yläluokkaan kuuluu kaikki bodarit(Esim. Testo-man ja Raudo), tummuusasteen oltava pienin positiivinen luonnollinen luku eli 1. Tiivistelmä: perus nigga kasti=donkkaa, räppää, kusettaa ja on naapuri.

Hartaasti toivon, että jonakin päivänä menet viljelemään noita ei-rasistisia sanoja asematunnelin ystäville. Toivottavasti kulttuurit kohtaavat ja sivistyt kaikilla mahdollisilla tavoilla. Olet oman rotusi kruunaamaton kuningas!

Voin tunnustaa, että Musta Barbaarin Youtube-klipit eli Taru painojen herrasta-osat olivat äärimmäisen viihdyttäviä. Valitettavasti vitsit kääntyivät itseään vastaan. Viimeistään siinä vaiheessa, kun Pielaveden S-marketin kassalla työskentelevä 52-vuotias Marja-Leena kirjoittaa Facebookissa: Oot stadin revityin laku. Heti perään Suonenjoen kalassa työskentelevä Jorma huutaa: Salil eka salil vika! STILL ALIVE NIGGA!

Toivottavasti James menestyy kisoissa ja ansaitsee oman herapussukkansa.

Hartaasti toivon, että jonakin päivänä menet viljelemään noita ei-rasistisia sanoja asematunnelin ystäville. Toivottavasti kulttuurit kohtaavat ja sivistyt kaikilla mahdollisilla tavoilla. Olet oman rotusi kruunaamaton kuningas!

.

Yritätkö sanoa, että tummemmat kaverit siellä käyvät päälle, alkavat väkivaltaisiksi ja ratkovat ongelmia sillä tavalla, jonka mukainen stereotypia heistä on vallalla. Onpa rasistinen ajatusmaailma sulla...

Ihmeen paljon tästä kaverista touhotetaan, jättäisin sen mainostemput omaan arvoonsa, ei noilla massoilla asiaa missään naturaalilajissakaan viiden parhaan joukkoon.

Onko kukaan ajatellut että ylläpitämällä noiden "loukkaavien" sanojen tabuasemaa ja loukkaavuutta mainostamalla myös annetaan niille oikeille rasisteille enemmän aseita? Valkoista ei voi loukata samalla tavalla, koska neekeriä vastaavaa sanaa ei ole olemassa. Jos esim. naapuri arkipäiväistyy myös sen loukkaava asema häviää.

Tomi "Kantonin kana" Takamaa?

Up! Vastatkaa nyt joku! Vai onko täällä porukka niin junnuja ettei ne edes tiedä Kantonin kana -ceissistä feat DJacobs ja Tomi.

Sinä päivänä kun siirryn judosta shortsibodaukseen, on Musta Barbaari kohtaava pahimman vihollisensa: Valkoisen Kannibaalin. Ei sinä vaiheessa ei auta, jos on ollut "Salil eka, salil vika", koska Valkoinen Kannibaali on ollut "Dojol eka, dojol vika". Myös Valkoisen Kannibaalin sotilasmarsseja ja heavy metalia yhdistelevä musiikki saa Mustan Barbaarin rykäisemään mustaa tavaraa housuihinsa. Dave Mustaine on tietysti Valkoisen Kannibaalin tukena.

Back
Ylös Bottom