Jamaikan Usain Bolt pinkoi uuden 100 metrin ME:n 9,72

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja modified
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse luotan kyllä, että Gay voittaa Pekingissä, vaikka Boltilla pieni etulyöntiasema on tämän kauden perusteella. Arvokisoissa kuitenkin alkuerät ja välierät alla sekä Boltilla menestyspaineet ME:n johdosta. Gay osoitti jo viime vuonna osaavansa kunnon ajoituksen kauden tärkeimpään kisaan, kunto selvästi nousussa, eikä varmasti jäädy kovassakaan paikassa. Aika fifty-sixty näiden kahden välillä - muilla ei jakoja. Asafan pitäisi olla 9.50 kunnossa, että olisi mahdollisuus voittoon (muuten muut on niin lähellä, että juoksusta tulee liian väkinäistä). :D

Olis kiva nähdä, kun Gay ja Bolt pistelis 200m johonkin kunnon sivumyötäseen, eli koko matkan myötänen, vaikka 4 m/s. Siinä vois 19 sekuntia olla vaarassa :D (vaikka ei virallinen ME olisikaan)

Gaylla oli tuossa juoksussa uusi juoksupuku, joka ilmeisesti auttaa tuomaan juoksuun lisää elastista energiaa.

Harmi vaan että noista ei oikeat pikajuoksijat saa kokoja, vaan niitä tehdään riisitautisille. :wall:

Ite en aluksi uskonut tuohon pukuun, mutta yllätyin positiivisesti. Vetää yllättävän hyvin jalkaa alas.

Kokeilin nakkipukua mutta ei oikein sopinut minun naruille. Lyhyet trikoot on melkein pakko-ostos.

Nimim. Pienempi kuin riisitautinen.

splits

Tossa Gayn 9.68s splitit (en tiedä kuinka luotettavia noi on):

10m-1.95
20m-2.98-1.03
30m-3.87-0.89
40m-4.74-0.87
50m-5.57-0.83
60m-6.37-0.80
70m-7.17-0.80
80m-7.99-0.82
90m-8.82-0.83
100m-9.68-0.86

On kyllä lähtö uskomattoman hidas ja lentävä 20m uskomattoman nopea 1.60s :eek:

Itsellä lähdössä paljon parannettavaa, mutta kyllä 10m tulee yleensä 1.90-1.94s (vertaa Gay 1.95s).

Ehkä itsellä kuitenkin löytyy lopussa enemmän parannettavaa :D

Oliko Gay:llä huonot reaktiot, vai kuinka se noin huonosti lähti?! Jos 10m on juostu 1,69, niin 1,95 on tosi heikko kyllä, jos kuitenkin juoksee alle ME:n.

Ei näyttänyt että olis ollut huonot reaktiot. Toi 10m 1.69s on ilman reaktioaikaa. 10m on juostu ilmeisesti 1.80s, mutta tossakin jo pitää ehkä hieman aavistaa. Gaylla 10m on yleensä 1.90s.

Mikäs sulla olikaan se ennätys?

Ootko kokeillu lyhyenä tuota uutta trikoota?

Itsellä 100m on mennyt jonkin verran alle 11s. Lyhyenä kokeilin trikoota. Tota speedsuit trikoota on turha edes koittaa.

Nytkö sitten saadaan pikajuoksuunkin trikoojuoksut ja raw-juoksut. =) Jos puku varastoi energiaa ja vapauttaa sitä sopivasti, niin kyseessä on sama periaate kuin penkkipaidoissa ja kyykkytrikoissa eikä enää ole kyse puhtaasta juoksusta.

Jos apuvälineistä tykkää, niin mitäs vikaa on pyöräilyssä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nytkö sitten saadaan pikajuoksuunkin trikoojuoksut ja raw-juoksut. =) Jos puku varastoi energiaa ja vapauttaa sitä sopivasti, niin kyseessä on sama periaate kuin penkkipaidoissa ja kyykkytrikoissa eikä enää ole kyse puhtaasta juoksusta.

Kyllähän toi on naurettavaa pelleilyä mun mielestä, kuten on ne penkkipaidat ja muutkin. Jos niistä trikoista on oikeesti apua, niin sitten kaikilla vaan pitää olla sellaset ja kaikkien pitää opetella juoksemaan niillä. Eli yhtä hyvin vois kaikki juosta ilman niitä (eli voitas kieltää).

Mulla ei kyllä ole niistä mitään tietoa, että onko niistä mitään apua vai ei. Eipä ole kovinkaan moni tainnut vielä käyttää, tai mistäs mä tiedän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom