Jalostamoräjähdys Englannissa

Aika jylhää kuvamatskua tuosta englannin rauhanajan suurimmasta onnettomuudesta. Mikeä varmaan harmittaa ettei pääse kameroineen paikalle :D

2.jpg

3.jpg

Kovasti vakuuttelevat ettei ole terrorismista kyse, mutta pikkasen epäilyttää. Itse asiassa ihmettelen ettei pahikset ole jotain vastaavaa jo tehneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukavat savupilvet tullu ainakin, kuville :5:

TheSami sanoi:
Tuskin myöstäisivät vaikka olisikin terroriteko.

Kyllä tuohon kuitenkin kohta joku terroristijärjestö keksii ilmoittautua syylliseksi, jotta voisi sillä uskottavuuttaan kasvattaa;) :D

edit: tosi hieno toi jälkimmäinen kuva muuten!

kaikki kunnia muuten kavereille, jotka tuolla puurtavat sammutus- ja pelastustehtävissä. joku ranskan läpikulkutunnelin palo voisi äkkiä ajateltuna yltää vieläkin korkeammalle vaikeus- ja vaarallisuusasteensa vuoksi, mutta kyllä tuo tosi paskamainen paikka olisi. wtc -caset sitten toki erikseen.

GoA sanoi:
Nykyään syytetään jo kaikkia onnettomuuksia terrorismista. Ei se vielä niin yleistä ole.

Terrorismiin kuolee ihmisiä erittäin vähän loppujenlopuksi. Terroristi-iskun uutisarvo on n. 1000000 kertaa suurempi kuin pienen nälänhädän. Ketä kiinnostaa katsoa kun joku kuolee nälkään? Kädet rohkeasti ylös vain! :rolleyes:

Tomppa se taas paljastaa suuren pahan kaksinaismoralismin hyökkäyksen.

Tomppa85 sanoi:
Terrorismiin kuolee ihmisiä erittäin vähän loppujenlopuksi. Terroristi-iskun uutisarvo on n. 1000000 kertaa suurempi kuin pienen nälänhädän. Ketä kiinnostaa katsoa kun joku kuolee nälkään? Kädet rohkeasti ylös vain! :rolleyes:
Aika harvaa se nappaa, etenkään kun se ei ole mikään uutinen, että joissain paikoissa on ollut nälänhätää huomattavasti kauemmin kuin meikäläinen on ehtinyt elämään. Terrorismi saanee uutisarvoa siksi, että se on tarkoitushakuista pahantekoa. Nälänhätää on pikkuisen vaikea syyttää oikeastaan ketään muuta kuin ihmisiä, joita syntyy jatkuvalla syötöllä niin kahelia tahtia ettei ko. alueen resurssit riitä niiden ruokkimiseen. Nälänhätään sitäpaitsi delaa niin hitaasti, ettei se ole kovin näyttävä tapa lähteä, kun verrataan vaikkapa perin suurta viihdyttävyysarvoa nauttivaan räjähtämiseen. Jos nälkään kuoleminen olis siistiä, niin eiköhän siitäkin sitten duunattaisi paljon äksönleffoja, joissa jengi kuolee nälkään ja hyvikset saa ruokaa just ajoissa.

On kyllä vaikuttavan näköistä kuvamatskua.

Tupla-J sanoi:
Aika harvaa se nappaa, etenkään kun se ei ole mikään uutinen, että joissain paikoissa on ollut nälänhätää huomattavasti kauemmin kuin meikäläinen on ehtinyt elämään. Terrorismi saanee uutisarvoa siksi, että se on tarkoitushakuista pahantekoa. Nälänhätää on pikkuisen vaikea syyttää oikeastaan ketään muuta kuin ihmisiä, joita syntyy jatkuvalla syötöllä niin kahelia tahtia ettei ko. alueen resurssit riitä niiden ruokkimiseen. Nälänhätään sitäpaitsi delaa niin hitaasti, ettei se ole kovin näyttävä tapa lähteä, kun verrataan vaikkapa perin suurta viihdyttävyysarvoa nauttivaan räjähtämiseen. Jos nälkään kuoleminen olis siistiä, niin eiköhän siitäkin sitten duunattaisi paljon äksönleffoja, joissa jengi kuolee nälkään ja hyvikset saa ruokaa just ajoissa.

Ja terrorismista voidaan syyttää muuta kuin ihmisiä? Jos olisin vaihtanut nälänhädän tilalle liikenneonnettomuudet, olisiko Tupla-J vastannut postaukseeni?

Nämä ovat elämän suurimpia kysymyksiä, joihin tuskin saamme vastausta koskaan. :D

Tomppa85 sanoi:
Ja terrorismista voidaan syyttää muuta kuin ihmisiä?
Kappas, meitsipä oli kömpelö. :D No, mä en silti miellä tietämättömyydestä seuraavaa ihmiskatoa niin pahaksi kuin sen, että mennään tarkotuksella listimään sakkia. Kyse ei kuitenkaan tässä kaiketi liene terrorismista, joten mä en sitä spekuloi enempää jos ei toisin todisteta.

Jos olisin vaihtanut nälänhädän tilalle liikenneonnettomuudet, olisiko Tupla-J vastannut postaukseeni?
Joo, olisin. Mua kun ihmetyttää netissä niin yleinen "joo, mutta jossain menee vielä huonommin / tapahtuu vielä kamalampia, joten ootte kyllä tosi tekopyhiä kun tästä puhutte"-asenne, piikittelen sitä harjoittavia aina kun mahdollista. :rolleyes:

Tupla-J sanoi:
Kappas, meitsipä oli kömpelö. :D No, mä en silti miellä tietämättömyydestä seuraavaa ihmiskatoa niin pahaksi kuin sen, että mennään tarkotuksella listimään sakkia. Kyse ei kuitenkaan tässä kaiketi liene terrorismista, joten mä en sitä spekuloi enempää jos ei toisin todisteta.

Tietämättömyys on maailman suurin kärsimyksen aiheuttaja. Itseasiassa ainoa kärsimyksen aiheuttaja.

Tupla-J sanoi:
Joo, olisin. Mua kun ihmetyttää netissä niin yleinen "joo, mutta jossain menee vielä huonommin / tapahtuu vielä kamalampia, joten ootte kyllä tosi tekopyhiä kun tästä puhutte"-asenne, piikittelen sitä harjoittavia aina kun mahdollista. :rolleyes:

No pitäähän "saunan taakse eläintenrääkkääjät" kansaa vähän ravistella välillä. Koiratkin paimentavat lampaita laitumella haukkumalla.

Yrittäkääs nyt vähän keskittyä aiheeseenkin ja jättäkää se lapsellinen toisten viestien pilkunnussiminen. Jos haluutte ratkaisun, menkää molemmat sinne saunan taakase ja kattokaa kumpi tulee ulos.

Taicaviitta sitä jo sanokin. noitten palomiesten homma ei mikään hauskin varmaankaan oo, eli kaikki rispecti sinne.
Toivottavasti on vaan onnettomuus, eikä mikään tahallinen teko. vois saada taas terrorismi sitä pelkovaikutusta enemmä

Offtopicin Gay-Sari

Tomppa85 sanoi:
Tietämättömyys on maailman suurin kärsimyksen aiheuttaja. Itseasiassa ainoa kärsimyksen aiheuttaja.
Tuonkaltaisen saivartelun voi viedä pidemmällekin: itse asiassa ainoa kärsimyksen aiheuttaja on puute.
No pitäähän "saunan taakse eläintenrääkkääjät" kansaa vähän ravistella välillä. Koiratkin paimentavat lampaita laitumella haukkumalla.
Tjaa, mä luulisin aika monen täällä olevan selvillä myös nälänhädistä, liikennekuolemista sun muista systeemeistä ja osaavan sijoittaa myös tämän onnettomuuden oikeaan perspektiiviin ilman isällisen filantrooppista holhoustasi.

edit: Mr. Referee, en mä halua Tompan kanssa saunan taakse kun sen kanssa on niin kiva piestä suuta muutenkin. Sitäpaitti mä en olis yhtään varma siitä, että se olisin mä joka sieltä kävelis veks. Muttajoo, sikäli kun tää jengiä häirittee niin passaahan tuo sanaisen arkun sulkeminen ainakin tän ketjun puitteissa - ontopicciin kun mulla alunperinkään oli vähän sanottavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom