Jalkojen poisjätto...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
näin tekee jokainen huippu-urheilija.
paitsi ehkä pingiksen pelaaja :D
Kannattaa treenaa ne jalat seillä salilla myös. Jääkiekossa jalat saa myös kunnolla runtua ja jätkät käy ennen jäätreenejäkin kyykkäilemässä, tosin enemmän räjähtäviä toistoja. Mut kesällä treenattiin sitte voimapainotteisesti. Voithan sä sit ennen tärkeitä pelejä tai jos on jotain turnauksia tulossa ottaa salitreenien kanssa rauhallisemmin.

Treenaappa siinä jalkoja, jos ensin pyöräilet noin 3 tuntia 50 kilon lastilla per päivä työksesi, ja intti tulossa. Ei nappaa tässä 2 kuukauden aikana paljon jalkoja treenailla, armeijan jälkeen mulla on hautaan asti aikaa kyykätä, kun duunikin on sitten jo ei niin aerobista.

Jaat ilmeisesti lehtiä? Sanoisin että tuo jalkapallokin käy jalkoihin 10 kertaa enemmän kuin lehtienjako. Huono tekosyy.
Ja olen jakanut lehtiä.

Jaat ilmeisesti lehtiä? Sanoisin että tuo jalkapallokin käy jalkoihin 10 kertaa enemmän kuin lehtienjako. Huono tekosyy.
Ja olen jakanut lehtiä.
Mut jalkatreenissä ei kasva massakäsi, eikä penkkitulos. Lisäksi jalkojen treenaaminen on rankkaa. Varsinkin jos vetää nyt täysii 5-jakoisella yläkroppaa, niin jalkatreeni olis yhtä helvettiä! Eikä ihminen edes ehi vetään kaikkee täysii. Välillä pitää chillata ja syödä puolukoita. :lol2:

Ei se ole jälleen kerran kuin halusta ja viitsimisestä kiinni se jalkojen treenaaminen. On edelleenkin töitä missä ihmiset rasittuvat "henkihieveriin" saakka fyysisesti ja silti jaksavat/pystyvät/viitsivät/kykenevät tehdä salilla rankkaa treeniä.;)

Ei se ole jälleen kerran kuin halusta ja viitsimisestä kiinni se jalkojen treenaaminen. On edelleenkin töitä missä ihmiset rasittuvat "henkihieveriin" saakka fyysisesti ja silti jaksavat/pystyvät/viitsivät/kykenevät tehdä salilla rankkaa treeniä.;)
totta

kaikkeen tottuu. ja jos tarpeeks kevyesti alottaa jalkatreenailut niin ei pitäis tulla yhtään mitään ongelmaa futiksenpelaamiseen vaikka ihan tosissaan treenais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom