Jalkoja jomottaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Voisko joku kertoo mistä johtuu, tai onko muilla samankaltaisia vaivoja.
Nimittäin aina ku mulla rupiaa niinsanotusti keittämähä ja vituttamaha :curs: ja adrenaliini jylläämähä,niin tään tunnetila lopulla ja jäläkehen jalakoohin jää sellaanen niinku olis aivan maitohapoilla ja heikottaa ja se tunne on aika kauan ja saattaa olla vielä seuraavanaki päivänä. Jalkoja on tullu reenattua vähä nuo ja näin.En kuitenkaan tiedä johtuuko se siitä.
Notta selittäkää ny mulle ku rupiaa vituttamahan tällääänen perkele! :wall:

Mitä Vittua!? Mä en ymmärrä edes mitä sä yrität kysyä. Koht rupee vituttamaha. Ei ku oikeesti selitä kunnolla kysymys. Vai onko tää trolli...

Kysymys piilenee tässä?
...niin tään tunnetila lopulla ja jäläkehen jalakoohin jää sellaanen niinku olis aivan maitohapoilla ja heikottaa ja se tunne on aika kauan ja saattaa olla vielä seuraavanaki päivänä...

Jännitätkö kenties jotenki jalkoja? Vai mikä ihme tekee moisen hommelin. Tuo heikotus taas vaikuttas siltä että et "muista" hegittää. Vittuunnut niin pahasti että jää hengitys? Kerran mulle kävi yhessä jännittävässä tilanteessa niin että tavallaan unohin hengittää. Meinas taju lähteä. Mut tosiaan kyse oli ihan eri tilanteesta kun piti olla täysin liikkumatta ja hiljaa sekä jännitti kauheesti. :)

Sitä on vähä hankala selittää ja varmaan vähä hankala tajuta jos ei itellä oo ollu tälläästä vaivaa. Ei kai auta sitte ku elää tään vaivan kans.Mutta eiköhän tästä vielä jollaki keinolla erohon päästä. Ja jos mua joksiki saatanan kuviokellujaksi luulee niin saa haistaa pitkän paskan.Kannattaas kato lukea kysymys tarkasti ennenku rupiaa vstaalemahan typeriä.Ei oo tainnu täällä käyrä muiota viisaita ku CiioN ja ZweCCo Pohjalaasia tukkijätkiä täs ollahan.
En oo kyllä tullu tuota hengitys asiaa miettineeksi.Mielestäni henki kulkee normaalisti nois tilanteis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom