Jalkatreenit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin.. oon sit alkanu käymään salilla mutta siellä ei pysty tekee kyykkyä tai jalkaprässiä.. sen sijaan siellä ois tanko ja painoja.. jotain apua et miten sais tehtyä jalkoja ilman varmistajia.. jotain liikkeitä?

SJM, askelkyykky, sivukyykky tangolla, sitten sitä kyykkyä(etu-taka) kunhan sitten toki löytyy varmistaja sinulle. Takareisikone maaten reisiojennukset-koukistukset istuen, onhan noita. pohkeet alkuun!

Voihan sitä takakyykkyäkin vääntää loppuun asti jos haluaa mutta menee sitten jo salilla koluamiseksi jos tiputtelee niskan päältä maihin vaikka oliskin kyykyssä. Jos sitä nuin pelkää, ettei ilman varmistajia uskalla kyykätä niin tekee sitte vähän pienemmillä painoilla kuin ei ollenkaan.:D

Itse olen treenannut vuosikaudet kyykkyä ilman varmistajaa tai kyykkyhäkkiä. Kyllä siinä oppii itsensä sen verran tuntemaan että jättää ne failuret tekemättä. Ei ole varmistaja IMO sellainen pakollisuus, että ilman ei voi tehdä.

Hetkinen. Siis ootte tainnu tajuta tän jutun väärin, tai threadin alottaja on täysi idiootti. raineri tarkottaa varmaan, että ei voi saada ilman avustajia tankoo niskaan lattialta, eli "aina kun saa jonkun varmistaan" -> ilman varmistajia tankoa ei saa niskaan -> ei voi kyykätä tanko niskassa.
Punteilla voi kyykätä myös. Ottaa puntit kumpaankin kouraan lanteiden sivuille ja alkaa kyykkäämään :)

Itse olen treenannut vuosikaudet kyykkyä ilman varmistajaa tai kyykkyhäkkiä. Kyllä siinä oppii itsensä sen verran tuntemaan että jättää ne failuret tekemättä. Ei ole varmistaja IMO sellainen pakollisuus, että ilman ei voi tehdä.

Ihan sama juttu mulla ja sarjapainot nousee tasaiseen tahtiin, eli kyllä sitä voi ihan tarpeeks kovaa kyykätä ilman varmistajaakin. En kyllä lähtis mitään ykköstä testaamaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan sama juttu mulla ja sarjapainot nousee tasaiseen tahtiin, eli kyllä sitä voi ihan tarpeeks kovaa kyykätä ilman varmistajaakin. En kyllä lähtis mitään ykköstä testaamaan :)

Jees. Satunnaisesti oli joku kaveri mukana joka sitten saattoi olla takana joskus katselemassa. Eipä siinä kyllä ois paljon apua ollut jos tosissaan olisi feilannut. Itse asiassa saattaa hyvin olla (en muista aivan tarkasti) että ensimmäinen failure ikinä kyykyssä tuli mulla vasta yli 200kg painolla.:) Just samoihin aikoihin ku pääsi noihin painoihin, niin ensimmäistä kertaa muutin sellaiselle salille treenaamaan jossa oli edes kyykkyhäkki tai minkäänlainen varmistusmahdollisuus kyykylle, niin uskalsi lähteä sellaiseen nostoon jonka tiesi epävarmaksi jo lähtiessään. Eli ei se ole este kyykyn tekemiselle ja kehittämiselle jos ei täydelliset olosuhteet sitä varten olekaan olemassa. Pitää vaan pitää järki päässä ehkä tavallistakin paremmin tehdessään kyykkyä ilman varmistajia tai turvarautoja.

Ymmärrän kyllä jos ei ole edes kyykkytelineitä niin aika vaikeeta on sitten, mutta mikäs ihme semmonen sali on? :D

Ymmärrän kyllä jos ei ole edes kyykkytelineitä niin aika vaikeeta on sitten, mutta mikäs ihme semmonen sali on? :D

No tohon suuntaanhan ne "hienot" salit on menossa, jotain ilmanpaine vastuksia ja rauta ei kolise.

Eikös kovat jätkät vedä rinnalle ne kyykky painot ja siitä sitten etukyykkyä :)

no sali nyt on vähän mikä on, käsipainotkin loppuu 20kg. pitää vissiin opetella toi etukyykky kunnolla. ja sitten salinvaihto jossain vaiheessa.

Back
Ylös Bottom