Jalkatreenit+jääkiekko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luuska
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Larzan sanoi:
Hyvä, että Hämmer kommentoi mun puolesta, niin eivät leimaa mua HST-fanaatikoksi... ;)

Luuskan ja muidenkin kannattaa tutustua tähän threadiin ja miettiä hetki miksi se jalkojen treenaaminen kolmesti viikkoon saattaisi sopia kiekkoilijalle jopa paremmin kuin perinteinen kerta viikkon kovaa treeni! :whip:

Tosiaan. Pelaan itsekin jääkiekkoa (Suomisarja tasolla - tai no, en oo edustuksessa kyllä hirveästi peliaikaa saanut, enimmäkseen A-junioreissa pelannut) ja käyn jäällä 2-4krt/vko. Olen erittäin ihastunut HST:hen ja voin avoimesti suositella sitä kaikille, olkoonkin, että olen toteuttanut ko. ohjelmaa vasta viikon (+puolitoista viikkoa SD:tä).

Ensimmäisen viikon perusteella sanoisin, että HST sopii todella hyvin jääkiekkoilijalle. Olen tehnyt tällä viikolla 3 treeniä, joissa on tullut sarjoja jaloille yhteensä 12 sarjaa (6 kyykky + 6 sjmv). Etureisissä ei ole sanottavaa jumia esiintynyt koko viikon aikana, vaikka sarjat olen kyllä saanut tuntumaan ihan hyvin. Takareisissäkään ei kovin suurta jäykkyyttä ole, mutta niitä on kyllä huomannut treenanneensa.

Muutenkin on koko kropassa vain sellainen mukavan kevyt all-around jumi, jonka saa takaalalle ihan pelkällä venyttelyllä ja lämmittelyllä.

Suositut

Back
Ylös Bottom