Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tora sanoi:Kuinka kannattavaa on treenata jalat ja myöhemmin illalla on tunnin sähly vuoro?
Sählyä on maanantaisin ja keskiviikkoisin.
Jalkoja olen treenannut keskiviikkoisin.
jto sanoi:en suosittelis jalkatreenin jälkeen pelejä. lihakset on väsyneet, eivätkä pysty samalla tavalla tukemaan niveltä kuin fresseinä. sählyn ja koriksen kaltasissa lajeissa suunnanvaihtoja yms. tulee paljon ja ennalta-arvaamattomasti, joten kyllä se vamma-alttiutta lisää aikalailla. eri asia on tietenkin kevyt hölköttelypelailu.
harjoitusvaikutuksia ajatellen paras järjestys olisi:
ma: sähly
ti: yläkropan puntti
ke: sähly
to: lepo
pe: jalkapuntti
la: yläkropan puntti
su: lepo
jalkatreenin toinen paikka olis la, su tai ti tässä paremmuusjärjestyksessä.
tästä jto:n ehdotuksestako nämä kaikki rinta-hauis jutut on saaneet alkunsa?? :Djto sanoi:ma: rinta ja hauis, sähly
jto sanoi:oma ehdotus:
ma: rinta ja hauis, sähly
ti: lepo
ke: selkä ja vatsa, sähly
to: olkapäät ja ojentajat
pe: lepo
la: jalat ja vatsa
su: lepo
tollai saat kolme lepopäivää viikossa ja silti hyvin treenattua joka paikan. 1-3 lepoa viikossa on ok. itellä on päälajina muu kuin puntti ja treenejä tulee keskimäärin 10/vko. lepopäiviä 0-2.
huumor sanoi:tästä jto:n ehdotuksestako nämä kaikki rinta-hauis jutut on saaneet alkunsa?? :D
sori
samaa mieltä muuten tosta järjestyksestä.
kyllähän mä sen tiedän. on vaan niin yleinen juttu täällä toi että säbäpelaajat veivaa rintaa ja hauista. mutta se OT:sta.jto sanoi:heh... mäkin osaan yhden: pohje.
mä en ole koskaan ehdotellut mitään erityisiä suosituksia jakoihin. se vaan tässä huomautuksena. en kyllä nää mitään haittaakaan tehdä rintaa ja hauista samalla kertaa. eipä haittaa, vaikka tekis eri kerrallakin...
jto sanoi:ei se mikään pakko ole, mutta koska ne on käytössä koko ajan, ne palautuu aika nopeesti.
eiköhän se siinä onnistu, mutta kannattaa muistaa työntää ne jalat tarpeeksi eteen ettei alaselkään muodostu kovaa vääntöä. ongelmana on ristiotteella saada väännetyksi ne pidikkeet pois :curs:Jolli sanoi:En viitsinyt mitään uutta perustaa, joten laitoin tänne. Laiskana miehenä en aio itse omakohtaisesti kokeilla(vielä), vaan kysyn: onnistuuko etukyykky miten järkevästi smithissä? Onko siinä jotain omia niksejään mitä pitäisi ottaa huomioon?