Jalkatreeni+juoksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juliano
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinkahan mahtaa olla tuon hyödyn/haitan laita, jos jalkatreenin jälkeisenä päivänä(jalat totaali-jumissa) käväsee heittämässä 5km juoksulenkin sikälimikäli siihen edes verenmaku suussa pystyy?
Senhän tietää tyhmenpikin,että siinähän se tukkoisuus jonkinverran häviää,mut haittaakohan lihaksen kasvua,sillä eihän sitä muitakaan lihaksia treenata jumin vallitessa..
Toki juoksun tuomaa rasitusta EI VOI verrata kunnon kyykkytreeniin,mut rasitus kuin rasitus..
Elikä, antaako palautua viel päivä vaiko kävästä ottamassa se 5km löntystely?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ssssssss

Mua kanssa askarruttaa sama asia! Tapaan nykyään käydä aamulla viiden aikaan, -ennen mitään syömistä ja töihinlähtöä juoksemassa puoli tuntia=> siihen menee n. 4 km. Joskus kyllä edellisen illan jalkatreenin jälkeen tuntuu aika kovalta aamulla lähteä puolipökkyrässä tukkosilla jaloilla juoksemaan, muttei puoli tuntia kumminkaan mikään paha oo! Paremminki tuntuu että se auttaa palautumiseen, mutta mitähän se tosiaan vaikuttaa lihaskasvuun ?

En kyllä haluasi jättää tota juoksemista kun sillä saa kulutusta lisättyä! Mulla nääs menis ruokaa kurkusta alas vaikka huru mykket, muttei sovi koko ajan vaan mättää... -se on siis mulla tekosyy että saa syödä enemmän :kuola:
Toisaalta, nyt kun on aika hyvä juoksukuntokin niin eihän sitäkään huvittaisi missata... -mutta onko hyvä vai huono asia... -enpä tiiä!

Zone-sarja -42%
En tiedä miten paljon se vaikuttaa lihaskasvuun, mutta ei se ainakaan hyväksi voi olla.
Pitää kanssa pitää mielessä semmonen asia ettei liika rasita niitä jalkoja (nilkat, polvet). Mulla on torstaisin jalkatreeni ja sunnuntaina pitäisi aina juosta aamusta, mutta joskus ei vaan pysty koska jalat on niin paskana

Toki juoksun tuomaa rasitusta EI VOI verrata kunnon kyykkytreeniin,mut rasitus kuin rasitus..

Joo, ei voi verrata kun kyse on ihan erilaisesta rasituksesta. Aerobisessa ei kasva lihakset yhtään, pienentyä ne kyllä voivat :rolleyes:

Olet kyllä aika masokisti jos juokset jalkatreenin jälkeisenä päivänä. Tuo lenkki kannattaa suorittaa kävellen, palauttaa jalkoja, mutta ei kuitenkaan rasita jalkoja liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom