Jalkaprässi-tuloksianne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DreAxl
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei helvetti, nyt hajosin! 14-vuotiaat tekee isommilla painoilla kuin meikälääne! :david: Ei taida turhaan olla jalkakuuri menos tällä hetkellä ja kolme kyykkimisreeniä viikos...

Jalkaprässeissä on TODELLA paljon eroa.Vanhalla salilla tuli tehtyä yli 400:lla sarjaa ja tällä salilla missä nyt treenaan niin 280:lla.Molemmissa samalla kulmalla ja yhtä syviä toistoja.

No ei noita prässejä voi vertailla, mutta silloin kun tuli tehtyä vielä prässiä säännöllisesti, niin kovien sarjojen jälkeen otin 600kg:lla muutaman toiston....Tosin polvet eivät käyneet rinnassa asti ;)

Ei helvetti, nyt hajosin! 14-vuotiaat tekee isommilla painoilla kuin meikälääne! :david: Ei taida turhaan olla jalkakuuri menos tällä hetkellä ja kolme kyykkimisreeniä viikos...

:D No netissä kaikki 14 vuotiaat penkkaa ja vetää kaks markkaa. Tämä tredi on taas niin :david: kuten niin moni näistä "paljolla teet sitä ja tätä" -aiheista. Ihan hyvää komediaa tosin.

Eiköhän unohdeta koko prässivertailu ja mennä sinne syvään kyykkyyn...

Totta. Tyhmä threadi, mutta mitä väliä. Pakkohan tähän on...

Jopa vanha rampa tekee Davidin huterahkolla prässillä 10-sarjoja 250 kilolla, ennätyskin on viisi toistoa 270 kilolla, varmuuden vuoksi tosin kohtuullisen lyhyitä viimeisiä kiusauksia. Mutta kuitenkin, kyllä se kummasti päivää piristää.

Ihmetyttää kun moni jamppa tekee prässissä pitkälle päälle 300kg sarjoja, mutta kun syväkyykkyä pitäs tehdä niin painot on juuri ja juuri 100kiloa (ettei vaan ois prässit nylkytystä :D )

Ite oon ottanut prässissä muutaman toiston joskus 300kglla (+kelkka).

no voi elämänpylly! kyllähän tuo on ihan täysin turhaa vertailla prässi tuloksia kun on niin kovasti paino kiinni itse prässistä. esim. kotopäässä on kaksi prässiä ja aivan eri luokan painoja saa latoa kelkkaan. ps.Ottakaa mielummin niitä kyykkyjä jos vaan paikat kestää eikä mitään prässi pelleilyä. Tämä siis vain oma mielipiteeni. KIITOS

:D No netissä kaikki 14 vuotiaat penkkaa ja vetää kaks markkaa. Tämä tredi on taas niin :david: kuten niin moni näistä "paljolla teet sitä ja tätä" -aiheista. Ihan hyvää komediaa tosin.

Nojoo. Tuo oli vielä aika isossa kulmassa, aloin viime viikolla tekeen alemmaksi. Nyt 90 asteen kulmassa 170kg 8-10 toistoo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyykkyä en tee, mutta jalkaprässissä olen tehnyt 4x 200kg niin vois siitä lähtee se 220kg en ole kokeillut max painoa

No ite oon nähny ja kokeillu vaikka minkämoisia jalkaprässejä ja mun mielest ne on muutenki ihan turhia mut kyl yli 350kg saa menee.

Turhia? miten niin? ja 350kg ilman kunnollista treeniä?

Prässeissä pienikin ero kulmissa tekee paljon kiloissa. Saksalaisen Elixian pystyprässistä ei lähtenyt kuin 180 kiloa, samaan aikaan kun toisen pienemmän salin prässiin sai latoa 260 kg.

Vittuako tänne pitää vastata, jos ei prässit kiinnosta?

Ihmetyttää kun moni jamppa tekee prässissä pitkälle päälle 300kg sarjoja, mutta kun syväkyykkyä pitäs tehdä niin painot on juuri ja juuri 100kiloa (ettei vaan ois prässit nylkytystä :D )

Ottaen huomioon että itse jos teen 100kg kyykkyä, nostan sen 100kg+120kg (omaa painoa)=220kg

Sitten vielä lasketaan se että monet prässit ovat paljon alle 90 asteen kulmassa. Tämä siis alentaa vastusta ainakin omien heikkojen fysiikan tietojeni mukaan. Eli ihan hyvin voi olla että prässissä 10 sarjaa tekevä tekee 300kg painoilla vaikka kyykyssä menis 100kg sarjoja.

Mutta takasin aiheeseen, enää en ole prässillä pahemmin tehnyt, mutta tais olla 550kg 10 sarja davidin prässillä joskus 3 vuotta sitten. Vajaita oli kun on tuota mahaa niin kun reidet alko painaan mahaa pahasti niin siitä pistin takas ylös. Mut joku 90 asteen kulmaan polvet. Koulun salilla samaan aikaan sain joku 420kg ja työpaikan salilla 340kg. Eroja oli kulmissa, että noin vertailukelposia ovat.

Aikamoisilla painoilla täälä ihmiset prässäilee.Ite saan 260 kilolla 10 toistoa niin etä lasken vähän alle 90 asteen kulmaan.Oon kyllä huomannu että näissä prässeissä on hemmetin suuria eroja kun esim. koulun salilla kun koitin sain vaan 5 toistoa 100 kilolla.Mäkään en oo ikinä koittanu tehä mitään yhen toiston maksimeja koska varmaan aika kivan näköstä muista kun joku lastaa hirveen kasan painoja jalkaprässiin tekee yhden toiston ja ottaa painot pois.

Back
Ylös Bottom