Jalkapallon MM-kisat - Vedonlyöntithread

onneksi pelasin Saksan puolesta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ObelixXx sanoi:
Portugali - Meksiko 1
Hollanti - Argentiina 2
Tshekki - Italia 2

Kerroin 8,97

Jos tolla pääsis taas plussan puolelle:rolleyes:

Ajattelin laittaa huomiselle aivan samanlaisen lapun, ja panokseksi 50€.

(edit) Toinen vaihtoehto :

Portugali - Meksiko 1

Hollanti - Argentiina 2

Norsunluuranni - Serbia-M. 1

kerroin : 8.52

taaCi sanoi:
Ajattelin laittaa huomiselle aivan samanlaisen lapun, ja panokseksi 50€.

(edit) Toinen vaihtoehto :

Portugali - Meksiko 1

Hollanti - Argentiina 2

Norsunluuranni - Serbia-M. 1

kerroin : 8.52
Ajattelin eka laittaa ton Norsunluuranni - Serbia-M. matsin, mut siin ei kummallakaa oo enää mitää panosta, nii ei tiiä yhtää et mite käy. Drogbaki pelikiellossa :rolleyes: vois käydä tasuria veikkaamassa....

Itelläni on huomiseksi:

Portugali - Meksiko 1
Hollanti - Argentiina 2

Myös X Iran - Angola matsista voisi olla paikallaan, mutta ihan periaatteen vuoksi en pelaile tasureita :)

Viihdyttävä peli oli tämä Ruotsi-Englanti. Vedotkin osui hyvin, mutta tästä päivästä lähtien en pelaa vetojani enää veikkaukselle, koska vituttaa heidän sähläykset yms..

Argentina kaataa Hollannin taidolla!:kippis1:

PAF:lta:

Portugali-Meksiko 2 (3,80) ***
Hollanti-Argentiina 1 (3,80) *
Iran-Angola 2 (2,40) *

Veikkaukselta harkinnassa:

Hollanti-Argentiina 0,1 - 0

Hyvin vähän oikeastaan olen edes kerennyt pelata vaikka ensin oli suunnitelma pelatakin. No eilen Saksa ja Puola toi pientä tuloa mutta miksi perkuleessa olin niin optimisti Englannin puolesta. Olishan tuo ruotsin tuuri pitänyt tietää..

japa sanoi:
Hyvin vähän oikeastaan olen edes kerennyt pelata vaikka ensin oli suunnitelma pelatakin. No eilen Saksa ja Puola toi pientä tuloa mutta miksi perkuleessa olin niin optimisti Englannin puolesta. Olishan tuo ruotsin tuuri pitänyt tietää..

sama vituttaa...veikkasin englannin voittoa mutta tasapeli. prkele..:curs:

Perkele, oli pelit:

Portugalia - Meksiko 1
Norsunluurannikko - S. Monte Negro 1
Hollanti - Argentiina 2

Kerroin 8.51 ja 5:n panos.

Prkleen Tevez kun piti männä ihan hitusen ohi maalista tuossa lopussa vetäsemään :/

Jahuuu, tulipa vähä veikkailtua paffilla

Portugali - Meksiko 1 2,25
Iran - Angola X 3,40
Norsunluurannikko - Serbia & Montenegro 1 2,05
Hollanti - Argentiina X 3,25

kerroin 50,96 ja kolmella eurolla kiinni->152,9e kiitos ja näkemiin

Voihan kökäle sentään, perseelleenhän se meni...

Varmaan 8 lappua oon käyny pistämässä ja yhestä tuli voitto, joka sekin oli huimat 4,50€ :jahas:

Täytyy tästälähtien pelata vaa ruotsin puolesta, kun niillä on niin älytön tuuri et voittaa kaikki

Börgö sanoi:
Jahuuu, tulipa vähä veikkailtua paffilla

Portugali - Meksiko 1 2,25
Iran - Angola X 3,40
Norsunluurannikko - Serbia & Montenegro 1 2,05
Hollanti - Argentiina X 3,25

kerroin 50,96 ja kolmella eurolla kiinni->152,9e kiitos ja näkemiin
Ei muuta ku onneksi olkoon tuli ihan kivat rahat kelpais tässä vaiheessa mullekki tullu sen verran jo hävittyä:)

Pistin jännityksen vuoks veikkaukselta yhdet tulokset jokaiseen päivän otteluun. Panos 5 euroa/peli.

Tsekki - Italia 0-2
Ghana - USA 2-1
Japani - Brasilia 0-4
Kroatia - Australia 0-1

Italian pelillä tuli jo 39,40e ja Ghanan voitolla 33,90e. Hyvää juhannusta mulle! :)

millasia kertoimia Englanti saa eri vedonlyönti paikoista Ecuadoria vastaan?

Noniin, eilen Portugali kiinni ja veitsen terällä tasapainoilu jatkuu. Pistäkääs tämän päivän matseihin tippiä niin saadaan pannaan koko rolli peliin! :D

Betandwin on mielestäni todella hyvä vedonlyöntipaikka, tarjoaa live vedonlyöntiä (MM kisoissa esim joka ottelussa kumpi saa seuraavan maali, seuraavan rajaheiton, seuraavan maalipotkun ) Olen esim noilla kumpi saa seuraavan maalipotkun saanut ihan hyvin rahaa, seuraa vaan peliä kumpaan suuntaan hyökkäys menossa ja laittaa nopeasti vedon.:)

Ne tarjoaa muuten 10€ pelirahaa jos liittyy "ystävän" kautta, jos joku haluaa sen mailiin niin pistä mailia parzister@gmail.com :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom