Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Nämä kisat menevät ihan perseelleen, jos joko Argentiina, Brasilia, Espanja, Italia, Portugali tai Ranska voittaa maailmanmestaruuden. Yhtä lailla minua ottaa pattiin, jos Messi, C. Ronaldo tai Neymar tekevät paljon maaleja.

Avajaisetit yms jäi katsomatta, mutta eipä se mitään, kohta päästään itse asiaan :)

Tätä en kyllä odottanut. Kroatian puolella kuitenkin. Brasilia on ihan sympaattinen joukkue, mutta altavastaajan puolella. Saa nähdä millasia reaktioita Brasiliassa tulee mikäli floppaavat?

Ni niin, melkoinen alku kisoille :D

Eihän sitä avausottelua voi jättää väliin. Hyvin pyörii areenasta pois sivistyksestä, vaikka jakaa yhteyden puhelimesta ad hoc:na.

Liitteet

• WP_20140612_21_34_56_Pro.webp
    WP_20140612_21_34_56_Pro.webp
    199,7 KB · Katsottu: 313
  • WP_20140612_012.webp
    WP_20140612_012.webp
    106,8 KB · Katsottu: 307
Vähän täällä Kroatiassa jengi riehuu kun tulee maalia. Joku tais ampua aseella 4 laukausta ilmaan ja loput viskoo kadulle soihtuja.

Siellä on melkoiset juhlat jos Kroatia sattuu voittamaan :)
Varmaan tasapelikin riittää :D

Onko joku saanut nuo yle areenan 4 kanavaa synkattua. 'Hienoa' katsoa matsia 4 ruudusta, kun muutaman sekunnin viiveet ruutujen välillä.

Olihan se köykäinen pilkku. Käsi oli kiinni ja antoi Fredille tilaisuuden kalastaa. Neymarilta kaksi maalia joista ensimmäinen oli epäonnistunut veto ja toinen heikohko pilkku. Hyvä peli, mutta ei ehkä hehkutuksen arvoinen. Kaverin syötöt olivat totaalisurkeita koko ajan. Oscar oli paljon parempi. Vei laidallaan kroaatteja useaan otteeseen ja teki loppuun vielä kärsällä maalin joka tuhosi tulosvetoni. Kroaattien peliin olen pettynyt. Pallokontrolli löytyi vasta ottelun loppupuolella. Siihen asti vedeltiin turhaan pitkää palloa.

Ja heti alkaa itku tuomareista :hyper: Tuomarithan niitä maaleja siellä kentällä tekeekin :face: Mutta joo hieman köykäsesti tuli pilkku ja toivottavasti ratkaisuotteluissa linja olisi tiukempaa näiden suhteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom