Minähän olen niin kova Argentiina fani, että vaihdoin kahvinkin Yerba Mateen (oikeasti kyllä vaihdoin muista syistä, mutta tuo kuulostaa tässä yhteydessä paremmalta ;) ).
Kai sulla sitten on oikea Mate-kippo ja pillikin? t. toinen Argentiina-fani
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minähän olen niin kova Argentiina fani, että vaihdoin kahvinkin Yerba Mateen (oikeasti kyllä vaihdoin muista syistä, mutta tuo kuulostaa tässä yhteydessä paremmalta ;) ).
Kai sulla sitten on oikea Mate-kippo ja pillikin? t. toinen Argentiina-fani
En ole vielä saanut aikaiseksi hommata, joskus pitää kyllä hankkia
Tällä hetkellä tulee juotua päivisin Matea ja iltaisin Rooibosta.
Molemmat valmistuu tällä:
Tea maker/glass jug kettle, "Superior living"
Huijari :D. Asuin joskus Buenos Airesissa ja toin niitä sieltä useampia, tuliaisiksi.
Lähetä mulle kanssa yksi ;)
No ei kai, kyllä se joskus tulee hommattua, mutta toistaiseksi mennään tällä "länsimaisella tyylillä". Tosin, kyllä ne jo Etelä-Amerikassakin käyttää muitakin metodeja kuin perinteistä.
Tuo oma metodi on siitä kätevä, että saa tehtyä ison määrän kerralla ja on helppo juoda pitkin päivää sitten
No on mulla yksi ylimääräinen, jos haluut ;). Eipä senkään kanssa oo vaikeaa, sen kun lisää kuumaa vettä kippoon.
Loppuukohan Costa Rican lento tänään karulla tavalla? Nimittäin jos Robben-Van Persie -akseli saa pelinsä toimimaan, voi tulla paljon maaleja. Jotenkin en jaksa uskoa, että Costa Rica menisi välieriin, mutta toki kaikki on mahdollista. Belgia saisi puolestani hoitaa Argentiinan, eikä se ihan mahdotonta ole jälkimmäisen Sveitsi-ottelun perusteella.
Illan peliä odotellessa. Muuten täydellinen, mutta tuo Roben :face:..Ja älkääpä pilailko meidän Ryanin kanssa. :D
No, onhan se Ryan jo aika vanha ;)
Tuo Messin ohjain olisi varmaan aika haastava kenelle tahansa muulle.
Miten niin. Senkin ikärasisti!!! Ei edes lähelläkään kansaneläkeikää...:wtf:...On sellanen kutina, että tänään Belgia joutuu ekaa kertaa pelaamaan tosissaan... Ja sitten Messi ratkaisee...
Sitähän vaan tarkoitin, että kun itsekin olen jo "vanha" ja Ryan on vielä vanhempi ;)
Ei ole vanha, ei ole vanha, ei ole vanha...USKO JO....:D...Nuorempi, kuin minä...