Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Harmi tuo Neymarin loukkaantuminen. Kotikisat ja loukkaantui juuri ennen tärkeimpiä pelejä. Thiago Silvan poissaolo Saksaa vastaan on myös todella paha menetys, eikä mitään pois Dantelta.
Tänään laitetaan sitten Argentiinan paidat päälle ja menoksi illalla! Belgia lähtee lauluun tulevan maailmanmestarin edestä. ;)

Huijari :D. Asuin joskus Buenos Airesissa ja toin niitä sieltä useampia, tuliaisiksi.

Lähetä mulle kanssa yksi ;)
No ei kai, kyllä se joskus tulee hommattua, mutta toistaiseksi mennään tällä "länsimaisella tyylillä". Tosin, kyllä ne jo Etelä-Amerikassakin käyttää muitakin metodeja kuin perinteistä.

Tuo oma metodi on siitä kätevä, että saa tehtyä ison määrän kerralla ja on helppo juoda pitkin päivää sitten :)

Lähetä mulle kanssa yksi ;)
No ei kai, kyllä se joskus tulee hommattua, mutta toistaiseksi mennään tällä "länsimaisella tyylillä". Tosin, kyllä ne jo Etelä-Amerikassakin käyttää muitakin metodeja kuin perinteistä.

Tuo oma metodi on siitä kätevä, että saa tehtyä ison määrän kerralla ja on helppo juoda pitkin päivää sitten :)

No on mulla yksi ylimääräinen, jos haluut ;). Eipä senkään kanssa oo vaikeaa, sen kun lisää kuumaa vettä kippoon.

No on mulla yksi ylimääräinen, jos haluut ;). Eipä senkään kanssa oo vaikeaa, sen kun lisää kuumaa vettä kippoon.

Kyllä se kelpaa, jos oikeasti on ylimääräinen. Voin vaikka muutaman euron maksaakin :)
Jos haluat siitä luopua, niin laita sähköpostia mtm1977(at)gmail.com :)

Zone-sarja -42%
Loppuukohan Costa Rican lento tänään karulla tavalla? Nimittäin jos Robben-Van Persie -akseli saa pelinsä toimimaan, voi tulla paljon maaleja. Jotenkin en jaksa uskoa, että Costa Rica menisi välieriin, mutta toki kaikki on mahdollista. Belgia saisi puolestani hoitaa Argentiinan, eikä se ihan mahdotonta ole jälkimmäisen Sveitsi-ottelun perusteella.

Costa Rica tippuu tänään varsinaisella peliajalla.

Argentiina - Belgia on mielenkiintoinen. Yllättävän kovia kertoimia tarjotaan Belgialle yli nelosta. Ei mielestäni ole noin iso altavastaaja laisinkaan.

Illan peliä odotellessa. Muuten täydellinen, mutta tuo Roben :face:..Ja älkääpä pilailko meidän Ryanin kanssa. :D t: "We'll never die"

3c509b75-358f-4463-afeb-ae00fa41c0b6.jpg

Illan peliä odotellessa. Muuten täydellinen, mutta tuo Roben :face:..Ja älkääpä pilailko meidän Ryanin kanssa. :D

No, onhan se Ryan jo aika vanha ;)
Tuo Messin ohjain olisi varmaan aika haastava kenelle tahansa muulle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No, onhan se Ryan jo aika vanha ;)
Tuo Messin ohjain olisi varmaan aika haastava kenelle tahansa muulle.

Miten niin. Senkin ikärasisti!!! Ei edes lähelläkään kansaneläkeikää...:wtf:...On sellanen kutina, että tänään Belgia joutuu ekaa kertaa pelaamaan tosissaan... Ja sitten Messi ratkaisee...

Miten niin. Senkin ikärasisti!!! Ei edes lähelläkään kansaneläkeikää...:wtf:...On sellanen kutina, että tänään Belgia joutuu ekaa kertaa pelaamaan tosissaan... Ja sitten Messi ratkaisee...

Sitähän vaan tarkoitin, että kun itsekin olen jo "vanha" ja Ryan on vielä vanhempi ;)

Sitähän vaan tarkoitin, että kun itsekin olen jo "vanha" ja Ryan on vielä vanhempi ;)

Ei ole vanha, ei ole vanha, ei ole vanha...USKO JO....:D...Nuorempi, kuin minä...Kaikki hyvä tosiaan loppuu aikanaan. Oi niitä aikoja: The Class of ´92: Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt, Phil Neville, Gary Neville ja David Beckham...

Ei ole vanha, ei ole vanha, ei ole vanha...USKO JO....:D...Nuorempi, kuin minä...

Juu, tuo huomioin ja siksi pitkin se kommentti laittaa :D

Giggsillä oli kyllä ilmiömäinen kyky kuljettaa ja hallita palloa täydessä vauhdissa. Siihen vielä loistava laukaus niin tulee tuollaista tulosta.

Kohta mennään Vamoos La Albicelestee! Illalla toiveissa tietenkin Costa Rican voitto. Tai en panisi pahakseni jos Hollanti ja Saksa mittaisivat toisensa pronssimatsissa.

Täälläkin toivotaan Beneluxin voittoa. Hollanti klaaraa melko varmasti, ja Belgiallakin hyvät tsäänssit. Mukavaahan se olisi, jos top-nelkussa olisi kolme eurooppalaista joukkuetta, kun skabat E-amerikassa.

Tänäänhän jatkoon menee Argentiina ja Costa Rica :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom