Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huhhuh mitä peliä Brasilia-Kamerun. Vilkasta, hyökkäävää ja maalejakin tulee. Kyllä kelpaa!

Puhtaasti filmaaminen on perseestä, mutta monesti rikkeen korostaminen sekoitetaan filmaamiseen. Ja muutenkin jalkapalloa itse pelaamattomat monesti luulevat ihan normaalia kaatumista filmaamiseksi.

Jep, sitä voi jokainen itse kokeilla mitä käy, kun kuljetat palloa juosten ja joku vähän napauttaa jaloille :D

Toisessa pelissä tasaista, Meksikolla oli tosin maali lähellä. Komea veto, mutta pamahti yläputkeen/ristikkoon.

Heh, kaveri pelaa kädellä ja jää vielä pitämään kättä, kun teki kipeää. Mitä tekee tuomari, no eipä tietenkään mitään.
Edit:
Alkaa pelaajat käymään kuumana, kohta on mylly käynnissä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, kaveri pelaa kädellä ja jää vielä pitämään kättä, kun teki kipeää. Mitä tekee tuomari, no eipä tietenkään mitään.

Tilanetta seurannut Rafan liukutaklaus, joka päätti Kroatian vastahyökkäyksen, oli kyllä aika komea. Toki likainen, mutta kyllähän tuollaisesta taklauksesta oikeasti jokainen futiksen ystävä nauttii. Muutenkin aika railakkaita taklauksia ja muutamat torikokouksetkin on saatu aikaiseksi, joten ainakin yksi ulosajo roikkuu ilmassa.

Ennen peliä en ollut kummankaan bandwagonissa, mutta nyt olen vähän kallistunut Meksikon puolelle. Toisen puoliajan alkuun maali, niin saadan kunnon rähinä päälle.

Ylärimaan pommittanut ja Peraltan hyvään paikkaan syöttänyt Hector Herrera on jatkanut siitä, mihin jäi kahdessa aikaisemmassa pelissä. Kentän paras pelaaja tähän saakka.

Tilanetta seurannut Rafan liukutaklaus, joka päätti Kroatian vastahyökkäyksen, oli kyllä aika komea. Toki likainen, mutta kyllähän tuollaisesta taklauksesta oikeasti jokainen futiksen ystävä nauttii. Muutenkin aika railakkaita taklauksia, ainakin yksi ulosajo roikkuu ilmassa.

Ennen peliä en ollut kummankaan bandwagonissa, mutta nyt olen vähän kallistunut Meksikon puolelle. Toisen puoliajan alkuun maali, niin saadan kunnon rähinä päälle.

Taisi Marquez purkaa vähän turhautumista siinä taklauksessa sen viheltämättä jääneen virheen takia. Oli kyllä komea liuku, eikä kuitenkaan mitenkään vaarallinen.

Meksiko alkaa nousta yhdeksi omista suosikeista näissä kisoissa, puolustus toimii Rafan johdolla erinomaisesti, mutta myös hyökkäyspäässä löytyy ajoittain paljonkin ideaa.
Lisäksi on mukava nähdä joukkueella valmentaja, joka on tunteella mukana :)

Pistää hymyilyttämään tuo Meksikon fanien "Puto" huuto aina, kun vastustajan veskari laittaa maalipotkun :D

Ja toinen käsivirhe läpi sormien. Selvä pilkun paikka.

Tässä pelissä ei näköjään käsivirheitä vihelletä.

Zone-sarja -42%
Siellä on, hyvä Rafa!

Nyt oli kaunista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom