näihä se on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä ootteko huomanneet, mutta Kunnas selostaa ITA-URG ottelun. Suurin vääryys pääsee tapahtumaan, kun miettii mitkä panokset ottelussa on. Ei taida auttaa edes palautteen antaminen ylelle. Vituttaa jo valmiiksi!
Eihän se auta kun vastaavasti osa katsojista laittaa Ylelle kiitosta selostajavalinnasta. Niinkuin minä. Mikä saa sinut luulemaan että sinun MIELIPITEESI on ainoa oikea?
Eipä ole ei, onneksi jatkopaikka on kuitenkin Italian omissa käsissä, joten uskotaan, että Italia pystyy venymään kovassa paikassa ja hoitaa vähintään tasapelin, nilkuttaen näin jatkopeleihin.Harmittaa, että Englanti putoaa jatkosta, mutta eipä ne teitinkään pojat vielä ihan kuivilla ole. Varo vaan ettei käy samalla tavalla...:D
Djourou on entinen Arsenalin pelaaja,mun mielestä sitä siinä tarkotettiinToivottavasti Ranska voittaa! Giroudille onnistumisia mielellään. Aikaisemmassa Sveitsin pelissä selostaja sekoitti ilmeisesti Djouroun Giroudiin, mainitsi Arsenalin pelaajaksi tämän sveitsiläisen Djouroun. En muista kuka selosti.
Jos peli alkaisi Suomen aikaa 04:00 ja Olli Ikäheimo selostaisi, niin mielestäni on perusteltua puhua varmasta klassikosta.Minkälainen mahtaisi olla Kreikka vs Iran matsi... :D
Mistä sait käsityksen, että mielipiteeni selostajasta olisi mielestäni ainoa oikea? Kai sitä nyt saa antaa risuja, jos haluaa, aivan kuten itse taas laitoit kiitosta!
MESSII!! Hyppäsin melkein ilmaan, kun tykitti tuon maalin. Muuten aika keskinkertainen matsi, onneksi itse maestro pelasti.