Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Pitäisi saada nopeasti maali, niin ehkä Irankin vähän purkaisi tuota kilpikonnaa ja yrittäisi hyökätäkin.

En tiedä ootteko huomanneet, mutta Kunnas selostaa ITA-URG ottelun. Suurin vääryys pääsee tapahtumaan, kun miettii mitkä panokset ottelussa on. Ei taida auttaa edes palautteen antaminen ylelle. Vituttaa jo valmiiksi!

Eihän se auta kun vastaavasti osa katsojista laittaa Ylelle kiitosta selostajavalinnasta. Niinkuin minä. Mikä saa sinut luulemaan että sinun MIELIPITEESI on ainoa oikea?

Kova tuo Iran on puolustamaan, se näkyi jo siinä Nigeria pelissä ja hyvin näyttää toimivan myös Argentiinaa vastaan.
Enemmän pitäisi liikkua hyökkäyksessä, aika seisovaa oli Argentiinankin peli ajoittain.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Vähän pelko persiissä olikin että tulee vaikea peli. Siksi en lähteny laittamaan murskalukemia tulosvetoonkaan toisin kuin moni näköjään odotti vaan jätin kokonaan laittamatta.

Voihan tää vieläki revetä mut..

Kunhan nyt sen voiton ottavat.

Eihän se auta kun vastaavasti osa katsojista laittaa Ylelle kiitosta selostajavalinnasta. Niinkuin minä. Mikä saa sinut luulemaan että sinun MIELIPITEESI on ainoa oikea?

Mistä sait käsityksen, että mielipiteeni selostajasta olisi mielestäni ainoa oikea? Kai sitä nyt saa antaa risuja, jos haluaa, aivan kuten itse taas laitoit kiitosta!

Harmittaa, että Englanti putoaa jatkosta, mutta eipä ne teitinkään pojat vielä ihan kuivilla ole. Varo vaan ettei käy samalla tavalla...:D
Eipä ole ei, onneksi jatkopaikka on kuitenkin Italian omissa käsissä, joten uskotaan, että Italia pystyy venymään kovassa paikassa ja hoitaa vähintään tasapelin, nilkuttaen näin jatkopeleihin.

Mutta vähän ristiriitaiset tunnelmat ajatellen Uruguay-matsia. Kahdessa pelissä on nähty Italian suoritustason ääripäät. Englantia vastaan hyvä ja tasapainoinen esitys, ja eilen kentälle asteli flegmaattinen ja huolimaton Italia, jolla oli vastassaan intohimoinen ja loistavasti omaa pelisuunnitelmaansa noudattanut Costa Rica. Ja tulos oli tämä, edes Costa Ricalta vääryydellä viety pilkku ei pysäyttänyt sympaattista Los Ticosia, joka oli eilen yksinkertaisesti parempi joukkue.

Eihän Italian tyyliin ole koskaan kuulunut varsinaisesti vakuuttaa, vaan peleistä haetaan maksimitulosta minimisuorituksella. Toivoin kuitenkin, että Prandellin aikana Italialle olisi muodostunut niin kova ruutiini, että ns. "alkulohko-Italia" olisi jo kuopattu.

Takaisin nykyhetkeen, Iran pelaa hyvin.

Tosiaan mikään ei oo Italialle niin tyypillistä kuin ennakkoon heikompia maita vastaan floppaaminen.

E:Iranil ollu paremmat paikat kun Argentiinal.

Toivottavasti Ranska voittaa! Giroudille onnistumisia mielellään. Aikaisemmassa Sveitsin pelissä selostaja sekoitti ilmeisesti Djouroun Giroudiin, mainitsi Arsenalin pelaajaksi tämän sveitsiläisen Djouroun. En muista kuka selosti.
Djourou on entinen Arsenalin pelaaja,mun mielestä sitä siinä tarkotettiin

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minkälainen mahtaisi olla Kreikka vs Iran matsi... :D

Minkälainen mahtaisi olla Kreikka vs Iran matsi... :D
Jos peli alkaisi Suomen aikaa 04:00 ja Olli Ikäheimo selostaisi, niin mielestäni on perusteltua puhua varmasta klassikosta.

Messi, bitch!

Se tuli viime hetkellä :)
Messi!!!

edit:
Pitää silti kehua tuota Iranin maalivahtia, loistavasti katkonut keskityksiä ja ollut muutenkin hyvässä vedossa. Vakuutti jo Nigeriaa vastaan.

Mistä sait käsityksen, että mielipiteeni selostajasta olisi mielestäni ainoa oikea? Kai sitä nyt saa antaa risuja, jos haluaa, aivan kuten itse taas laitoit kiitosta!

No mut onhan se ainoa oikea mielipide, ainakin sulle. Vai onko sinulla kaksi eri mielipidettä? :D

Huh :) Tuleehan se voitto.

Oli kyllä tuskainen peli. Jatkopaikka on nyt varmistettu, mutta kyllä pitää pelin parantua, jos meinaa päästä seuraavaa kierrosta pidemmälle.
Toki tuossa on vielä Nigeria matsi edessä, toivottavasti siinä tulee onnistumisia, kun pääsevät pelaamaan ilman isompia paineita.

MESSII!! Hyppäsin melkein ilmaan, kun tykitti tuon maalin. Muuten aika keskinkertainen matsi, onneksi itse maestro pelasti.

MESSII!! Hyppäsin melkein ilmaan, kun tykitti tuon maalin. Muuten aika keskinkertainen matsi, onneksi itse maestro pelasti.

Itsehän hyppäsin tuulettamaan, melkein kuin olisin itse tehnyt maalin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom