Harmi kun tämä ärrävikainen kommentaattori heikentää tätä katselunautintoa aika rankasti. Muutenkin kuulostaa semmoiselta "anteeks että olen olemassa".
Samaa mieltä kuin Jerkku. Oli jo olympiakisoja pilaamassa. Jotenkin tuntuu ettei kaveri ole mistään mitään mieltä ja vähäisetkin mielipiteet ovat kuin kommentaattori kaverinsa suusta.
Costa Rica on kyllä yllättänyt mut täytyy myöntää. Odotin että Uruguay ja Italia menis tästä lohkosta jatkoon ja Englanti jäis noista "isoista" nuoleen näppejään CR:n kanssa. Mutta tässähän alkaa näyttään siltä että tippuukin kaksi isoa. Toivottavasti Uruguay menee kuitenkin jatkoon
E: Kommentaattorista sen verran että ihan sama olis itse olla tuolla. Samanlaisen annin voisin minäkin antaa :D
Cerciä ei olis tarvinnut ottaa kentälle ollenkaan, mielummin Immobile.
Italia panikoi jo 60 minuutin kohdalla eivätkä ole malttaneet hakea syöttöjä rauhassa, toisin kuin Englanti pelissä. Laidassa ei malteta syöttää taaksepäin, vaan pyritään keskittämään huonosta paikasta yms.
MTM, itse mietin juuri samaa kun kuulemma Kroatia menossa jatkoon tästä lohkosta.
E: On ollut muuten huono tuomaripeli molemmin puolin.