Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Maalintekijä ei montaa paikkaa tarvitse.
Paitsiolta haiskahti, mutta maali mikä maali.

Gerrard tosiaan puski Suarezin läpi, joten ei paitsiota.

Gerrard tosiaan puski Suarezin läpi, joten ei paitsiota.

Näin oli, kun noita hidastuksia paremmin katseli.
Komea maali, tai oikeastaan komeat maalit Suárezilla.

Aika äijä toi Suarez, oli kyllä yllättävä voitto. Mutta hyvä näin, E-Amerikka on niittänyt hyvin menestystä näissä kisoissa!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Aika heikko puoliaika Italialta. Täysin ansaittu maali Costa Ricalle. Samaan malliin kun jatkuu niin jatkoon lohkosta menee CR ja Uruguay :D

Samaa mieltä kuin Jerkku. Oli jo olympiakisoja pilaamassa. Jotenkin tuntuu ettei kaveri ole mistään mitään mieltä ja vähäisetkin mielipiteet ovat kuin kommentaattori kaverinsa suusta.

Joo, pitää kyllä ihmetellä tuota Forsellin valintaa kommentaattoriksi. Sen nyt ymmärtää, että siellä on esim. Litmanen, kun on "vähän" meriittejäkin.

Costa Rica on kyllä yllättänyt mut täytyy myöntää. Odotin että Uruguay ja Italia menis tästä lohkosta jatkoon ja Englanti jäis noista "isoista" nuoleen näppejään CR:n kanssa. Mutta tässähän alkaa näyttään siltä että tippuukin kaksi isoa. Toivottavasti Uruguay menee kuitenkin jatkoon :)

E: Kommentaattorista sen verran että ihan sama olis itse olla tuolla. Samanlaisen annin voisin minäkin antaa :D

Eiiiii välttämättä. Uruguayn on mun veikkauksien takia aika tärkeää päästä jatkoon :)

Cerciä ei olis tarvinnut ottaa kentälle ollenkaan, mielummin Immobile.

Italia panikoi jo 60 minuutin kohdalla eivätkä ole malttaneet hakea syöttöjä rauhassa, toisin kuin Englanti pelissä. Laidassa ei malteta syöttää taaksepäin, vaan pyritään keskittämään huonosta paikasta yms.

MTM, itse mietin juuri samaa kun kuulemma Kroatia menossa jatkoon tästä lohkosta.

E: On ollut muuten huono tuomaripeli molemmin puolin.

Luulisi selostajan tietävän mitkä joukkueet siellä pelaa.
Costa Rica on tässä matsissa ollut ainakin Puerto Rico, Uruguay ja Kroatia :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom