Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei tämä tulos kyllä yllättänyt lainkaan. Se Hollannin voitto Espanjasta oli ainakin minulle yllätys, mutta siinä tuli selvästi esille, että Espanjan peli ei toimi.
Tuli viimein näiden kisojen ensimmäinen osuma vedonlyönnissäkin (tosin vasta muutaman pelin olen pelannut), Chileltä sai kyllä mukavan kertoimen :)

Tai korjataan vielä että kun näin viimeisimmät harjoitusottelut.

E: En kyllä uskonut sen noin umpisurkea olevan.

sut ownattiin jo,älä selittele

;)

Minä mitään selittele. Kisoja ennen katoin eri maiden harkkapelejä mitä olivat pelannut. Espanjan peli ei niissä näyttänyt juurikaan paremmalta mitä tänäänkään.

enemmänki yllättyny tuosta luokattomasta suorituksesta mitä ne pari peliä tässä esittivät

Samoin. Espanjan jääminen jatkopelien ulkopuolelle oli minulle yllätys, mutta suurempi yllätys oli pelin nuhaisuus. Ei tämä silti minusta vedä vertoja Italian viime MM-kisoille. Espanja sentään hävisi erinomaisille joukkueille, Italia pelasi tasan Paraguayn ja Uuden-Seelannin kanssa ja hävisi Slovakialle. Mutta ei se sattumaa ole, että kolme viimeisintä maailmanmestaria Euroopasta ovat jäänet seuraavissa kisoissa alkulohkooon erittäin vaisujen peliesitysten jälkeen.

Näiden kisojen Espanja muistutti sitä Espanjaa, jota katsellessa minä vartuin. Sympaattinen häviäjä, arvokisojen alisuorittaja. Tavallaan nostalginen fiilis.

Hahaaaa kyll vittu !!! Chile 2014 mestari !! <333

Kingi 3.6.2014
"Kyllä nyt vähän puolueellisesti täytyy sanoa, että Chile vie mestaruuden. Joukkueen otteita seuranneena on hyvä nippu kasassa, vaikka pitääkin turhaakin turhempaa Beausejouria mukana, ja vaikka Vidal ei pelaisi peliäkään (toivottavasti pelaa). Ei ollut Englannilla mitään saumaa kun Chile haki voiton 2-0 Lontoosta kun molemmilla oli ykkösjoukkueet ja Saksakin oli hätää kärsimässä kun tasasivat pisteet seuraavassa pelissä. 1. Chile 2. Brasilia ja kolmoseksi yllätysnimi 3. Belgia. Näillä mennään.."

Nyt jos ei Brasilia ja Chile kohtaa neljännesvälierissä katsotaan miten homma etenee...

Näiden kisojen Espanja muistutti sitä Espanjaa, jota katsellessa minä vartuin. Sympaattinen häviäjä, arvokisojen alisuorittaja. Tavallaan nostalginen fiilis.
tuli muuten kans mieleen et maailma on palannut taas raiteilleen :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt näyttää vedonlyönnit paremmalta. Chile meni jo oikein ja tässä matsissa on rahat sijoitettu Kroatiaan.

Edit:
Mulla on yksittäisinä vetoina Chilen, Kroatian ja Kolumbian voitot. Lisäksi lappu jossa nuo kaikki kolme.

Perisiciltä mahtava syöttö ja viimeistelijänä kukapa muukaan kuin maailman dominoivin jalkapalloilija, Ivica Olic.

Jos Kroatia voittaa tämän, niin en kyllä tiedä, kumman puolella olen Kroatia-Meksiko -pelissä. Hienoja jengejä molemmat.

Jaahas, Songilla vähän napsahti päässä :D

Perisicillä hyvä ilta. Hyvin heittäytyi maalivahti pois edestä.

Edit:
Eipä ole Mariollakaan huono ilta. Vaikka paitsiolta haiskahti tuo toinen maali.

Kroatialta varsin kypsä esitys.

Edit2:
No nyt näkyi, että ei se paitsio ollut. Siellä se Mbia lyllersi laidalla.

Perisiciltä mahtava syöttö ja viimeistelijänä kukapa muukaan kuin maailman dominoivin jalkapalloilija, Ivica Olic.

Jos Kroatia voittaa tämän, niin en kyllä tiedä, kumman puolella olen Kroatia-Meksiko -pelissä. Hienoja jengejä molemmat.

vanhat -98 davor suker-muistot kääntää mulla kelkan kroatialle

- - - Updated - - -

aijjai ku saa kamerunin pojjaat kylmää kyytiä

silti menee paremmin kun espanjalla :D

Fiksuja nuo Kamerunin pelaajat. Yksi ottaa idioottimaisen punaisen ja muut tappelee keskenään.
Ei ihme että eivät pärjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom