SUPERCARB 1kg -40%

Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä on jalkapallon MM-kisojen otteluohjelma - kaikki ottelut suorina Ylen kanavilla | Yle Urheilu | yle.fi[288117294676193]&action_type_map=[%22og.recommends%22]&action_ref_map=[]

Aikaisimmat matsit alkaa Suomen aikaa 18.00 ja viimeiset 3.50. Ei noita myöhäisimpiä kyllä ihan älyttömiä tainnut olla, että pääsääntöisesti päivän viimeiset matsit starttaavat yöllä yhden maissa.

Nuohan tulee pääosin ihan hyvään katseluaikaan. Tuli jo pelättyä, että jää suurin osa matseista näkemättä, mutta kyllä noita nyt 1-2 peliä pystyy katsomaan jokaisena kisapäivänä :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nuohan tulee pääosin ihan hyvään katseluaikaan. Tuli jo pelättyä, että jää suurin osa matseista näkemättä, mutta kyllä noita nyt 1-2 peliä pystyy katsomaan jokaisena kisapäivänä :)

Itsekin sain taas kesälomat hommattua hyvään aikaan niin olen kisat lomalla avausviikonloppua lukuunottamatta. :) Muuten menisi vuorotyöläisenä hankalaksi.

Itsekin sain taas kesälomat hommattua hyvään aikaan niin olen kisat lomalla avausviikonloppua lukuunottamatta. :) Muuten menisi vuorotyöläisenä hankalaksi.

Mulla ei ole lomasta vielä varmaa tietoa, mutta saattaisi alkaa kisojen viimeisellä viikolla.
Mulla nyt jokatapauksessa päivätyö, joten ei sinänsä estä ainakaan iltaotteluiden katsomista :)

10275922_10152194939393598_7698107258499272255_n.jpg

Kyllä Englannin pitäisi tuolla nimilistan perusteella pärjätä ihan hyvinkin, mutta epäilen vahvasti. Puolustus ei aivan terävintä kärkeä ole, mutta keskikenttä ja hyökkäys suhteellisen vahvat kuitenkin. Eipä tuossa listassa yllätyksiä juurikaan ole.

Espanjan alustava MM-joukkue:

Maalivahdit: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Napoli), David de Gea (Manchester United)

Puolustajat: Sergio Ramos (Real Madrid), Gerard Piqué (Barcelona), Raúl Albiol (Napoli), Juanfran (Atlético Madrid), Jordi Alba (Barcelona), Daniel Carvajal (Real Madrid), Alberto Moreno (Sevilla), Cesar Azpilicueta (Chelsea)

Keskikenttäpelaajat: Javi Martínez (Bayern München), Xavi (Barcelona), Andrés Iniesta (Barcelona), Cesc Fàbregas (Barcelona), Xabi Alonso (Real Madrid), Koke (Atlético Madrid), Sergio Busquets (Barcelona), Santi Cazorla (Arsenal), Juan Mata (Manchester United), David Silva (Manchester City), Ander Iturraspe (Athletic Bilbao), Thiago Alcantara (Bayern München), Jesús Navas (Manchester City)

Hyökkääjät: Pedro (Barcelona), Diego Costa (Atlético Madrid), David Villa (Atlético Madrid), Fernando Llorente (Juventus), Álvaro Negredo (Manchester City), Fernando Torres (Chelsea

Belgium squad
Goalkeepers: Thibaut Courtois (Chelsea), Simon Mignolet (Liverpool), Koen Casteels (Hoffenheim), Silvio Proto (Anderlecht)

Defenders: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Anthony Vanden Borre (Anderlecht), Laurent Ciman (Standard Liege), Jan Vertonghen (Tottenham), Vincent Kompany (Manchester City), Daniel Van Buyten (Bayern Munich), Thomas Vermaelen (Arsenal), Nicolas Lombaerts (Zenit)

Midfielders: Axel Witsel (Zenit), Steven Defour, Marouane Fellaini (Manchester United), Nacer Chadli (Tottenham), Moussa Dembele (Tottenham), Kevin De Bruyne (Wolfsburg), Adnan Januzaj (Manchester United), Eden Hazard (Chelsea)

Forwards: Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Romelu Lukaku (Chelsea), Divock Origi (Lille)

Standby: Sebastien Pocognoli (Hannover), Radja Nainggolan (Cagliari), Thorgan Hazard (Chelsea), Jelle Van Damme (Standard Liege), Guillaume Gillet (Anderlecht), Michy Batshuayi (Standard Liege)

Pahoitelen jos menee vähän ohi aiheen mutta.
Kellään tietoa miksi Hollannin kerroin on (veikkauksella) noinkin korkea mestariksi 30 ?
Brasilian ajattelin heittää mestariksi mutta kertoimen takia ei nappaa.

Pahoitelen jos menee vähän ohi aiheen mutta.
Kellään tietoa miksi Hollannin kerroin on (veikkauksella) noinkin korkea mestariksi 30 ?
Brasilian ajattelin heittää mestariksi mutta kertoimen takia ei nappaa.

Siellä on vaikea sukupolvenvaihdos menossa. Joukkueen nuoret pelaajat on lähinnä ei-niin-kovasta Eredivisiestä. Van Persie, van der Vaart, Snejder, De Jong ja Kuyt ovat esimerkkejä kavereista, jotka ovat jo ohittaneet uransa lakipisteen. Mitään maailmanluokan molariakaan siellä ei varsinaisesti ole, Vormilta meni lähes koko kausi ohi loukkaantumisen kanssa.

Asiaa sivuten, yle ei ole päättänyt vielä selostajia kisoihin, kannattaa laittaa toivomusta palautteen kautta. Oma toivomus olisi tuomas virkkunen, bubi wallenius :D ja jos mahdollista juhani taivainen. Niki juusela ei maistu ei yhtään, studio isäntänä hyvä.

Ylen selostajista Ennekari ja Juusela on ihan jees, ei niin erityisesti ihastusta tai vihastuta. Suomisen ääni toimii myös selostushommissa silloin kun studioisännöinniltään ehtii vaikkei muuten nyt välttämättä mikään äärimmäisen rautainen selostaja olisikaan. Mutta ei noista kolmesta yksikään ainakaan otteluita pilaa.

Ite oon menossa paikanpäälle kattelemaan muutamaa peliä ja voin koittaa pientä raporttia heittää tunnelmista.

ja jätkä tulee tänne viel vittuilemaan!

;)

Pakko, sen verran innoissani oon :D
Ranska - Ecuador ja C1-D2. Kuka ikinä voittaakaan C lohkon, toivottavasti norsunluurannikko vs uruguay/italia/englanti

Ranska - Ecuador ja C1-D2. Kuka ikinä voittaakaan C lohkon, toivottavasti norsunluurannikko vs uruguay/italia/englanti

Innostus on ymmärrettävää :)
Tästä pitää kuitenkin saada kunnon kuvareportaasi, muuten laitan bannit (tämä oli vitsi, tosikoille tiedoksi) ;)
Hyvää reissua!
Pakko myöntää, että kelpaisi itsellekin tuollainen setti :)

Maailman hienoin urheilutapahtuma alkaa taas, jes! Ite lähdin voittajaveikkauksissa ajamaan pienikertoimisten etelä-amerikkalaisten ohi ja sisässä on Espanjaa, Saksaa ja pienellä Hollantia.

EDIT: pikkupennusta asti olen fanittanut Italiaa ja tottakai sitä liputetaan!

Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa, kuukausi huippuluokan futista, aijai! Ja kesälomakin alkaa juuri sopivasti 11. päivä. Harmi vain kun kaikki kaverit ovat lätkäihmisiä, pitää taas tuijata yksin noita pelejä. :D

Oho äijä pääsee kattoo ihan pudotuspelejä, hyvää reissua! Arpaonni suosi ja pääsen "synttärilahjana" kattomaan paria peliä Rioon ARG-BOS & ESP-CHI merkeissä, harmi että ovat vaan alkumatseja..no ei vaan! On tää kyllä huikeaa, eka kerta kun näkee muuan Leo Messin livenä ja vielä MM-kisoissa!! 22. päivää alkuvihellykseen, alkaa jo nyt kisakuume nousta, onneks tässä on vielä skoda cupit ja UCL-finaali edessä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Voi veljet että olen kateellinen teille jotka pääsevät paikanpäällle! Noh, 4 vuoden päästä onkin kisat ihan tuossa rajan takana, ja toivon mukaan huuhkajatkin mukana, joten ehkä silloin itsekin pääsee kokemaan saman..
Nyt näyttää siltä että kesän duunikuviot järjestyy juuri siten, että pystyy seuraamaan täysipainoisesti kisoja. Viime kisoissa tuli seurattua muistaakseni ottelut aika kovalla prosentilla (60/64), tällä kertaa rahkeet ei varmaan riitä ihan samaan :D Mites onko pakkiksella ketään niin armotonta jalkapallon ystävää, että seuraisi kaikki ottelut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom