vaarallisin maalipaikka ku pallo oli molkel kouras ja mietti et heittääkö se vahingos sen omiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi kymppipaikka on kyllä täysin turha veto yleltä.
Eikö toi oo huijausta? Vähä sama ku doping.
Järkyttävä lipsaus Akinfeeviltä. Potentiaalisesti kyllä todella tasainen lohko kun yksikään joukkue ei vielä oikein vakuuttanut ja kaikki pelit päättyivät pieniin maalimääriin.
Pistetään muistiin nuo brassitytyt. Pelejä sen sijaan en kyllä ala kuvailemaan, se on todettu huonoksi ideaksi katsoa pelejä kameran kautta, alkulämmöt erikseen.
PS: Tehkääpäs tämä pelien ennustuskaavio: World Cup 2014: Wallchart Predictor Game - Telegraph
Itse sain finaalin Argentiina - Brasilia, Espanja ja Saksa olivat pronssipelissä. Kovia pelejä tulossa kuitenkin.
Samaa mieltä, ei ole Brasilia oikein vakuuttanut. Odotin eilisestä pelistä Brasilialle voittoa ja olin kyllä pettynyt heidän esitykseen. Itse olen eurooppalaisten joukkueiden puolella. Jopa Espanjaa voi kannattaa jos vastassa on joukkue muista maanosista. Mitä mieltä olette Ranskasta? Siitä ei ole kovin paljoa kirjoitettu.Mun mielestä brasilian pitää kyllä parantaa peliä aika paljon... Katotaan sitten kun puolivälierissä tulee todennäköisesti espanja sit tulee eka sellanen "kunnon peli". Mutta kyllä brasilia oikeesti tarvis jonkun maailman luokan hyökkääjän ei nää fredit oikee pärjää. Tulee vähän ikävä Ronaldoo
Niin olisi, ja toivottavasti pääsisi avaukseen Kamerunia vastaan, kohnottavan Paulinhon lämmittäessä penkkiä. En oikeastaan välitä Brasiliasta, mutta Italian mieshuoraukseni ulottuu niin pitkälle, että symppaan Serie A:n pelaajia. =)
Tänään pelattava Espanja-Chile on herkullinen koitos, voittajasta ei niin väliä.