Kyllä Hollanti hoitaa.30€ piti törkätä sille.Itse uskon että hollanti hoitaa homman kotio tänään. Taidan jopa pistää muutaman euron sen puolesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Hollanti hoitaa.30€ piti törkätä sille.Itse uskon että hollanti hoitaa homman kotio tänään. Taidan jopa pistää muutaman euron sen puolesta.
Itse kannatan mitä tahansa etelä amerikkalaista maata koska latino naiset on kauniimpia kuin saksalaiset. Tai hollantilaiset.
Toivottavasti tulee fyysinen matsi ja ukkoja telotaan oikein kunnolla. Kummankaan joukkueen ei tarvitsisi voittaa.
Selvästi tosi kova jalkapallofani kun toivoo pelaajien telomista...
Toki, en vaan kannata Hollantia enkä Argentiinaa. Yksinkertaista. Varsinkin Robbenia saisi ottaa ihan oikeasti. Taitaa eilinen ottaa vielä koville, kun pitää kiukutella.
Toki, en vaan kannata Hollantia enkä Argentiinaa. Yksinkertaista. Varsinkin Robbenia saisi ottaa ihan oikeasti. Taitaa eilinen ottaa vielä koville, kun pitää kiukutella.
Nyt ollaan jossittelun ytimessä!Jos Brasilia ei ois päästäny ekaa maalia,tai 7 ekaa,niin ne ois ehkä voittanu.Jos Brasilialla olisi pysynyt jäitä hatussa ekan maalin jälkeen, puhumattakaan että sitä ei olisi päästetty, niin ottelu olisi voinut päättyä aivan eri tavalla.i.
Joo varsinkin kun Robben on IMO parhaassa kunnossa kuin on ikinä ollut. Tuohon joku vähemmänkin vakava loukkaantuminen niin voi olla ura ohi ja pelit pelattu.Kommentit on luokkaa 13v tarkkisluokkalainen joka haluaa kostaa kun oma isä on porannu hanuriin. Toivottavasti en osunut napakymppiin (kirjaimellisesti).
Edit. Ei voi apinampaa kuvaa itsestään antaa, kuin toivoo muille fyysistä vahinkoa.
Kuitenkin paljon hienompia miehiä kuin Messi ... tulevat koskaan olemaankaan.
Minä sitten jollain tavalla tykkään Sneijderistä ja Robbenista, vaikka ovatkin kaikesta päätellen ylimielisiä mulkkuja. Kuitenkin paljon hienompia miehiä kuin Messi ja Neymar tulevat koskaan olemaankaan.
En nyt kyllä ihan heti lähtisi rinnastamaan Messiä ja Neymaria samaan kategoriaan...