Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä hienoa peliä Italialta ja välillä näytti että Saksa oli ihan vastaantulija. Kyllä tuon pelin perusteella voitto meni ihan oikealle joukkeelle. Onneksi ei menny rankkareihin, jolloin koko homma ois ollu taas aika arpapeliä.

Ei se rankkarikisa mitään arpapeliä ole, vaatii hyvää potkutekniikkaa ja rautaisia hermoja. Ei Saksa mikään vastaantulija ollut, varsinkin toisella puoliajalla Italia oli erittäin vaisu, jatkoajalla Italia vei sitten peliä aika vakuuttavasti tosin oli Podolskillakin kaksi erinomaista paikkaa tehdä avaus/voittomaali.

hienoa että lapinpolttajien jälkeläiset ei ole taas finaalissa. tippuivat vielä niin komeasti. toivottavasti portugali voittaa tänään, vaikka epätodennäköistä se kyllä on.

Voi tsiisus mikä vihellys tuomarilta :eek: Vitun Henry on kyllä yks saatanan sammakko!
--edit-- Zizou pisti kyllä kylmästi pallon häkkiin :)

NO AIVAN SELVÄ KONTAKTI. TUO EI OLLUT mitään verrattuna aikaisempiin pilkkuihin. vitun hänninenn vois pitää päänsä kiinni, totta vitussa siinä oli filmiä, mitäs se ei oo ennen tollee alkanu haukkumaan filmaajaksi.

Ja hienoa on Alec kun poimit mun teksteistä aina ne pääpointit. Mähän sanoin että Italia ansaitusti finaalissa ton pelin jälkeen, ja jatkoin sitä jossittelua jnoka arpa80 alkoi sillä että saksan olis kuulunu tippua argentiinalle.

Vittu teki nannaa tui zizoun veto

hyvä c ronaldo :D

ei jumalauta mikä vihellys!!!vähänkö mä vihaan tota Henrya,ei saatana.joo muistakaa että vaan Italia filmaa...onko aika vitun siistiä jos ratkeaa tuohon...

NO AIVAN SELVÄ KONTAKTI. TUO EI OLLUT mitään verrattuna aikaisempiin pilkkuihin. vitun hänninenn vois pitää päänsä kiinni, totta vitussa siinä oli filmiä, mitäs se ei oo ennen tollee alkanu haukkumaan filmaajaksi.
Olen samaa mieltä tässä asiassa..

Juzzi kattoo tätä peliä ihan eri lasien takaa kuin me muut...

Juzzi kattoo tätä peliä ihan eri lasien takaa kuin me muut...

Ilmeisesti, luulin ettei noin tricolorin värisiä laseja olekaan...
Vaikken ole Ranska- enkä Arsenal -fani niin oon pitäny Henryä maailman kolmen parhaan hyökkääjän joukossa, tän kisojen filmien jälkeen ranking putoaa rankasti... Ja ihan turha tulla sanomaan että kaikki huippuhyökkääjät filmaa...

siis herranjumala, Alec väittää ihan hyvällä omallatunnolla etteo grosso filmannu pilkkua italialle ausseja vastaan, tuossa oli kontakti, katsokaa hidastus jos ette muuten usko :D Astui jalalle, henry filmas, mut hei TÄMÄ on PELIÄ ;) :D

jep, kyllä jollain ihan muulla on portugalin lasit päässä jos ette tuossa nähny kuinka toi pakki veti jalat alta.

siis herranjumala, Alec väittää ihan hyvällä omallatunnolla etteo grosso filmannu pilkkua italialle ausseja vastaan, tuossa oli kontakti, katsokaa hidastus jos ette muuten usko :D Astui jalalle, henry filmas, mut hei TÄMÄ on PELIÄ ;) :D

missä mä olen niin väittänyt?näytätkö mullekin sen kohdan?

On kyllä harmi jos tuollaseen peli ratkee, toivottavasti Portugali tulee vielä tasoihin ja saadaan vielä kunnon matsi tästä aikaan!

Tää peli lupaa hyvää Italialle, ei tolla pelillä voiteta Azzurreita. Barthez ei maalissa oikein vaakuta, kyllä se viel imasee kun sitä aikaakin on vielä 45min kuitenkin, vaikka hoopi sano mitä tahansa.

Barthez on kyllä ollut hieman hukassa, portugalin kannattas pistää palloa Manichelle ja sitten vaan long shotseja kohti kaljupäätä! (tai ei siis mielellään kohti mutta you got my point)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom