Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
voin kertoa ihan sisäpiiritietona että italia voittaa ymym. ennen kisoja tän tiesin ja 222 e tulossa kun oikein pamahtaa!

Mä voin kertoa että sun sisäpiiritiedot oli wanhoja. Juuri ennen kisoja saamamme tiedon mukaan Saksa voittaa, ja 14€ tulossa kun ei oikein pamahdakaan.;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistähän linkkiä siihen tilastoon :) Englannilla sentään on maailmanmestaruus jota espanjalla ei vielä ole eikä hollannilla. Jos viime vuosia katellaan niin ei ainakaan silloin espanja mene näitten maiden edelle mutta jos tilastoja on pidetty jostain kivikaudelta asti niin kuka tietää vaikka olet oikeassa...

Aloitetaan tilastot vaikka vuodesta 1970 niin humaat että espanja on pärjännyt paremmin kuin englanti mm-kisoissa.

Saksalaiset ovat filmanneet törkeämmin näissä kisoissa kuin italialaiset, että jos ihan siitä lähdetään.

Italialaisia kannatan, voisi kympin heittää Italian voitolle :)

No noilla tilastoilla nyt ei ole paskaakaan väliä. On ihan sama onko ballack laukonu 35 kertaa ja ei ole tehnyt maalia, ei se estä sitä etteikö se vois italiaa vastaan pamauttaa 30m hirveän pommin suoraan verkkoon. Saksa voittaa varmasti italian, ja ranska portugalin :)

Jännittää toi peli jo ihan hemmetisti, en tiedä pystynkö ihan selvinpäin sitä edes katsomaan. No onneks mulla o juomista, jos sillä sais pulssinsa tasaantumaan. Itken kuin vauva, jos ei Azzurrit mene finaaliin :itku: .

Pakko vaikka siivota siihen saakka, kun peli alkaa - jotain tekemistä.

Jännittää toi peli jo ihan hemmetisti, en tiedä pystynkö ihan selvinpäin sitä edes katsomaan. No onneks mulla o juomista, jos sillä sais pulssinsa tasaantumaan. Itken kuin vauva, jos ei Azzurrit mene finaaliin :itku: .

Pakko vaikka siivota siihen saakka, kun peli alkaa - jotain tekemistä.

Siinä ehtiikin mukavasti siivota koko kämpän pariin kertaan ;)

kyllähän ne italialaiset kaatuu tänään niinku heinä niittäes..saksalla on hyvä joukkue joka pystyy luomaan paljon maalintekotilanteita..italialla taas on käynyt munkki ;) saksa voittoon :kippis1: ainiin ja klose tekee kaksi maalia ;)

kyllähän ne italialaiset kaatuu tänään niinku heinä niittäes..saksalla on hyvä joukkue joka pystyy luomaan paljon maalintekotilanteita..italialla taas on käynyt munkki ;) saksa voittoon :kippis1: ainiin ja klose tekee kaksi maalia ;)
Nojaa, Saksa on näissä kisoissa kohdannut ainoastaan yhden kovan vastustajan ja voittanut sen ainoastaan kotiyleisöä pelkäävän tuomarin avustuksella ja vasta rankkarikisassa. Ei tuo nyt sinänsä mitenkään kovin vakuuttavaa ole... :rolleyes:

Nojaa, Saksa on näissä kisoissa kohdannut ainoastaan yhden kovan vastustajan ja voittanut sen ainoastaan kotiyleisöä pelkäävän tuomarin avustuksella ja vasta rankkarikisassa. Ei tuo nyt sinänsä mitenkään kovin vakuuttavaa ole... :rolleyes:

No, ketäs kovia Italia on kohdannut? Tsekki?, USA? - molemmat oli näissä kisoissa aivan onnettomia. Australia lahjarankkarilla laulukuoroon ja Ukrainasta ei kannata hirveästi edes puhua. Eiköhän puntit ole aika tasan tuolla(kin) osa-alueella. :rolleyes:

No, ketäs kovia Italia on kohdannut? Tsekki?, USA? - molemmat oli näissä kisoissa aivan onnettomia. Australia lahjarankkarilla laulukuoroon ja Ukrainasta ei kannata hirveästi edes puhua. Eiköhän puntit ole aika tasan tuolla(kin) osa-alueella. :rolleyes:

Niin ja Brasilia kohtasi Ranskan joka on ollut aivan onneton näissä kisoissa.

Niin ja Brasilia kohtasi Ranskan joka on ollut aivan onneton näissä kisoissa.

Okei.
Sori, meni ohi, että miten se liittyy aikaisempaan postaukseeni.

No varmaan sillä tavalla, että ei oo vittuakaan väliä miten turnee on tähän asti sujunut kunhan potentiaalia löytyy.

En minä muuta ole väittänytkään. Vastasin vain Mc Aropupun Saksan tähänastista otteluohjelmaa vähätelleeseen postiin vähättelemällä Italian vastaavaa.

En minä muuta ole väittänytkään. Vastasin vain Mc Aropupun Saksan tähänastista otteluohjelmaa vähätelleeseen postiin vähättelemällä Italian vastaavaa.

Tänään on edessä uusi peli, johon pelaajien lisäksi antavat oman mausteensa fanaattinen saksalainen yleisö ja ottelun erotuomari. Mitä vain voi tapahtua.

Luulen, että ottelu on vähämaalinen ja tasainen ja että esim. Ballack keskittyy filmaamisen sijasta pelaamiseen. Saksaa vastaan puhuu joukkueen heikko maalintekoteho laukausten määrään suhteutettuna. Aiemmat vastustajat ovat olleet Argentiinaa lukuunottamatta ihan vastaantulijoita, ne ovat antaneet Saksan laukoa riittävän usein, jotta maalejakin on syntynyt.

Italia ei varmasti anna saksalaisten laukoa kymmeniä kertoja ottelun aikana.

Jos jompikumpi voittaa varsinaisella peliajalla tai lisäajalla niin se on Saksa. Jos(ja kun) taas mennään rankkareihin, niin siinä voi käydä mitä vaan. Tosin, Lehmanin itseluottamus on varmasti kasvanut ja saattaa napsia muutaman pallon kiinni.

Italia pelaa niin helvetin tylsää peliä. Semmosta typerää puolustamista koko ajan. Hirveä linja rankkarialueen edessä.

Saksan valmentaja suosii sentään hyökkäyspeliä.

Italian pelit:
Italia 2-0 Ghana
Italia 1-1 Yhdysvallat
Tsekki 0-2 Italia

Saksan pelit:
Saksa 4-2 Costa Rica
Saksa 1-0 Puola
Ecuador 0-3 Saksa

Alkulohkonpelit on menny Saksalla paljon paremmin ja varmemmin (ainakin jos kattoo ketä on ollut vastassa ja niiden esitystä).

Italian pelit:
Italia 1-0 Australia
Italia 3-0 Ukraina

Saksan pelit:
Saksa 2-0 Ruotsi
Saksa 1-1 (4-2 rp) Argenttiina

Jotenki tuntuu että Italia on päässyt helpolal tosta pudotuspelivaiheestakin, Australiaa vastaan se säälipilkku, kun Totti ei vaan jaksanu juosta enää ja Ukrainasta on vähän turha puhua (puolustus nukku ajoittain oikeen kunnolla, ja viimeistely kusi oikeen kunnolla).

Mutta eihän näillä oo mitään vaikutusta tohon illan matsiin. Toivottavasti Saksa voittaa ja Ballack pelaa eikä sukeltele kuin Italialaiset :provo:.

Saa nähdä miten tänään käy. Taidan olla tänään Saksan puolella siitä syystä, että edellisten kisojen aikaan asuin saksassa ja mulla on vieläkin huono omatunto siitä kun kannatin ainoana Brasseja loppuottelussa paikallisessa kuppilassa. Sympatiakannatusta tänään siis kiitoksena siitä ettei mua hakattu vaan reilussa urheiluhengessä tarjottiin olutta, vaikka turpaan tulikin :D

Ottelu on varmasti tarkkaa pelailua, ja en tiedä toivoisiko aikaista maalia ottelulle vai mitä. Kyttäilyä ja toisen virheiden odettelua en haluaisi nähdä mutta jotenkin 0-0 tulos on mun mielessä jo.

Olisi hienoa jos näissä välierissä nähtäisiin joku ikimuistoinen ottelu; esim. nousu tasoihin tai voittoon parin maalin takaa tms. Toivottavasti tuomari on ajantasalla tänään ja ukot molemmilla puolilla moraalisesta kunnossa eivätkä yritä hankkia väärin keinoin ratkaisua ottelulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom