Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Miten arvon pakkislaiset futisfanit arvelevat loppupelien sujuvan? Itse en uskalla enää veikata oikein mitään, kun suosikkina pitämäni Brasilia putosi pois peleistä.

Loppuotteluksi toivon Italia-Ranska, mutta monesti eivät ole nämä toivomiset paljon auttaneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivon myös Italia - Ranskaa ja Ranskalle voittoa. Vaikka en pidä mistään jäljellä olevasta maasta niin Ranska tai ehkä jopa Saksa voisi voittaa.

Miten arvon pakkislaiset futisfanit arvelevat loppupelien sujuvan? Itse en uskalla enää veikata oikein mitään, kun suosikkina pitämäni Brasilia putosi pois peleistä.

Loppuotteluksi toivon Italia-Ranska, mutta monesti eivät ole nämä toivomiset paljon auttaneet.

Italian joukkuueelle toivon vaikka salmonellaa, jotta tämä porukka ei pääse finaaliin. Kyse on jalkapallosta, ei näyttelemisestä.

Omat suosikit tippui myös eli Brassit ja Lontoo. Harvinaisen huono viikonloppu jalkapallon osalta. Jos nyt jotain pitää toivoa/veikata niin Portugali ja Saksa sais mennä finaaliin asti. paskasta kun koittaa paskaa erotella niin käteen jää sitä ihteään :D

Tapsan voisi vielä selostajana juuri ja juuri kestää, kunhan kentällä vain ei ole Tapsaa liikaa kiihottavia ISOKOKOISIA ja kokoisekseen yllättävän taitavia pelaajia.

Tuo on kyllä NIIN totta :lol2:

Italia vie Saksa vikisee, Ranska vie portugalia kuin pässiä narussa ja finaalissa Italia vie ja Ranska vikisee!

Italian joukkuueelle toivon vaikka salmonellaa, jotta tämä porukka ei pääse finaaliin. Kyse on jalkapallosta, ei näyttelemisestä.

Taas näitä jotka ei tajua nykyfutiksesta yhtään mitään... Eli sitä että nykypäivänä joka joukkue filmaa.

edellisen viestisi perusteella et näytä sinäkään tajuavan nykyfutiksesta yhtään mitään.
Sovitaan sitten vaikka näin...Vaikka tottahan minä puhun kun sanon että kaikki tuota filmiä harrastaa, jotkun vaan eivät sitä näytä tajuavan.

Italia kärsii maineestaan filmaamisessa. Sehän on tiimi mikä on kaikista vähiten filmannut, tai ei ainakaan enempää kuin Ranska Saksa ja Portugali. Että tollaset kesäteatteri- syytökset ilman minkäänlaisia perusteluita ei ole sellainen kommentti jolle antaisin arvoa.

Jos syytätte jotain jostain niin hiukan perusteluita, että saadaan kunnon väittelyt aikaan.:kippis1:

Sovitaan sitten vaikka näin...Vaikka tottahan minä puhun kun sanon että kaikki tuota filmiä harrastaa, jotkun vaan eivät sitä näytä tajuavan.

mä oon sanonu jo kauan et kaikki filmaa..tuo italian syyttely siitä on turhaa..en ole italia fanikaan mutta tosiasioissa on silti pysyttävä..ei todellakaan ole itali filmaustilaston kärjessä..

JEp no jos tuo henryn maali olis pitäny hylätä niin sitten voitaisiin laskea se adrianon maalikin paitsioksi, siis jo sillonku hyökkäys lähti oli adriano selvästi paitsiossa, sitten maalinteko hetkellä oli vielä toisenki kerran :D

Ranska - Saksa on finaali, se on varma :) Vittu ei näitä päiviä kestä ku ei tule pelejä.

Finaalista tulee hyvä, jos siellä ei ole kentällä germaaneja, tai no ehkä ne vois käväistä siellä häviämässä rankuilla, niin että ratkaiseva maali menee sisää Lehmannin perseen kautta.

PS. Yhtään ei harmita että Argenttiina putosi :curs:

mikä itku ja valitus täällä syntyykään kun Italia vie mestaruuden,se tulee olemaan ihan järjetöntä.ja sitten syytetään tuomaria ihan porukalla...
5 ottelua,9 tehtyä maalia,1 päästetty maali ja senkin teki oma pelaaja.
Nesta ois tärkeä mies kentällä,mutta toisaalta Materazzi on parempi pääpelaaja mikä on Saksaa vastaan vaan eduksi.
Yksi putki päättyy huomenna, a) Saksa ei ole voittanut Italiaa 11 vuoteen b)Saksa ei ole koskaan hävinnyt Dortmundissa :D

kattellaan kattellaan...veikkaan 1-0 Italialle :D

filmaamisesta:Podolski heitti aika härskiä filminpätkää edellisessä pelissä,vaikka saksalaiset ei tietysti filmaakkaan,ainoastaan Italia,ja silloin tällöin Portugali,filmaa..

mikä itku ja valitus täällä syntyykään kun Italia vie mestaruuden,se tulee olemaan ihan järjetöntä.ja sitten syytetään tuomaria ihan porukalla...

Kiva että täältä löytyy myös Italian kannattajia :kippis1: Kyllä se Azzurri mestaruuden vie se on varma nakki ja sitä eivät tule saksa tai mitkään muutkaan maat estämään! :rock: Meitsin tulosveikkaus on 2-1 Italian pojille :)

"Torsten Frings is suspended by FIFA for his part in the melee that followed the final whistle in Germany's match against Argentina."

Saksan ja Argentiinan välisen ottelun jälkeen käydyssä käsirysyssä määrättiin ensin jonkinlaisia sanktioita muutamalle argentiinalaiselle, mutta tänään iltapäivällä myös Saksan Torsten Fringsille. Hän oli lyönyt argentiinalaista pelaajaa kasvoihin.

Tämä vaikuttaa varmasti jonkin verran Saksan huomiseen peliin Italiaa vastaan.

Veikkaan että Saksa "yllättää" toistamiseen ja voittaa Italiaanot. Ranskan ja Portugalin kohtaamisella ei ole allekirjoittaneelle kauheasti väliä, kun lemppari Brasilia tippui. Veikkaan että Ranska vie jos koko joukkue jatkaa vastaavia peliesityksiä. Finaalissa sitten Saksa ja Ranska.

Mä toivon Saksan painavan hamaan mestaruuteen asti. Niin kauan kuin olen futista pelannut/seurannut, on Saksa ollut mulle ykkönen. Älkää kysykö miksi, se vain on :D Ja Portugali saisi minun puolestani kaataa Ranskan.

Mä toivon Saksan painavan hamaan mestaruuteen asti. Niin kauan kuin olen futista pelannut/seurannut, on Saksa ollut mulle ykkönen. Älkää kysykö miksi, se vain on :D Ja Portugali saisi minun puolestani kaataa Ranskan.

Täälläkin kannatetaan Saksaa. Niillä on selkärankaa ja kuria, jotain, mikä kaikilta eteläeurooppalaisilta spagetinsyöjiltä ja eteläamerikkalaisilta pampantallaajilta puuttuu. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom