Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mulla ole mitään Saksan menestystä vastaan, mutta kuten sanottu, katsoisin mieluummin toisenlaista peliä. Peli Argentiinaa vastaan oli Saksalta näissä kisoissa poikkeuksellisen perseestä ja toivoa sopii, etteivät he jatka tuolla linjalla. Joku saattaa pitääkin siitä, että pelit vain voitetaan, mutta itse voisin tällöin yhtä hyvin katsoa pelin tuloksen jälkeenpäin tekstitvstä. Eilinen peli ei ollut mielestäni kummoinen kummaltakaan joukkueelta, mutta mitään ei olisi tapahtunut, jos Argentiinakin olisi pelannut samalla tavalla kuin Saksa (erityisesti pelin alkupuolella).

Siis w00t? Ootko kattonu yhtään Saksan peliä? Tuossa Argentiina-pelissä vaan vähän hissuttelivat ekat 75 min.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miksei ne pelaajat vetänyt niitä pilkkuja keskelle maalia? Lehmann oli monta kertaa jo valmiiksi jommassakummassa kulmassa siihen keskelle se pallo ni ei se maalivaahti voi muuta ku ihmetellä

Kuten jo aiemmin kirjoittelin, niin olin yllättynyt Saksan positiivisestä ja hyökkäysvoittoisesta jalkapallosta alkusarjassa. Argentiina-peli osoitti kuitenkin, ettei koira karvoistaan pääse. Peli oli tappavan tylsää puolustuspeliä. Eikä sen toteamiseen kovin kummoista asiantuntijaa tarvita.

Jep, aiemmilta vuosilta (ja vuosikymmeniltä) Saksan pelistä on jääny vain mieleen se, että Lothar Matthäus pitää palloa omalla alueella ja haetaan nollanollaa väkisin. No, nyt on Matteus onneks jo lopettanu ja yllättäen Saksa hyökkäsi aiemmissa peleissä. Saksa-Italia voi olla kaikkien aikojen nukuttavin ottelu. :zzzz:

Saatanan Saksa. Argentiina oli parempi ja viihdyttävämpi joukkue. Tuntuu että sakemannit porskuttavat tappavan tylsällä pelillään vain kotietunsa turvin. Nyt vielä näyttäisi, että he menevät jälleen finaaliin. Kyllähän noi pelit tulee katsottua, mutta mietin vain kuinka paljon mieluummin olisin nähnyt argentiina - italia pelin saatika argentiina - brasilia finaalin. :jahas: ...ja se neiti ballack!:wall:

tälläistä tänään..

Ballackin yks filmaus ei ollut mitään verrattuna argentiinalaisten jatkuvaan kaatuiluun ja ajanpeluuseen. Saksa on pelannut hyvää peliä ja ansaitsee täysin välieräpaikkansa. Vuoriapassit sai mitä ansaitsi.

Toivotaan Englannin voittoa tänään.

Ei vittu tuota Rooneyn punaista. Hohhoijaa. :curs:

Edit: Tasan sen takia kun rooneyllä on se kovan pelaajan maine, niin sille voi huoletta nostaa kortin, on sillä varmaan roidragekin vielä.

mitä vittua Rooney otti punasen.. mistä mahto tulla? noo nyt Englanti saa säälipilkun jossain vaiheessa

Ei vittu tuota Rooneyn punaista. Hohhoijaa. :curs:

Aika kova tuomio. Ei nyt ihan suoran punaisen arvoinen minun mielestä, mutta enpä minä noita päätöksiä onneksi teekkään.

Kova veto tuomarilta heittää Rooney ulos suoralla punaisella. Englantia en juurikaan kannata, mutta keltaisen kortin maksimissaan olisin Rooneylle toivonut. Mutta tuomari tekee päätökset eikä katsojat...

Vittu ku olis rahaa nakkaisin telkkarin ikkunasta ja menisin lähikapakkaan. :lol2:

Ei voi käsittää miten tosta punasen sai...

Nyt vaan tasapeliä tai siis maalitonta toivomaan... niin se tietää rahaa..

tulee lähes sata varmasti, ellei Crouch yllätä:)

Suositut

Back
Ylös Bottom