Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee muuten tosi tiukka vääntö tuosta matsista, vaikka eihän noita enää ookkaan kun tiukkoja pelejä jäljellä...
Italialle tietää hyvää Tonin maalijyvän löytyminen. Ja puolustuskin pitää myös ilman Nestaa ja Materazzia.
Tulee taas Saksalle helvetin kova matsi enkä ihmettelis jos menis taas rankkareihin. Italian tosin kannattaa pyrkiä ratkaisemaan homma ennen sitä, muuten tuleepi tappio. Ei oikeen tahdo makarooneilla pää kestää rankkuskapoja. Saksalla taas kestää sitäkin paremmin; nyt 4 rankkuskapaa MM-kisoissa, kaikki voitettu.
Edit: Pekerman otti ja erosi.
Nyt meni Italia ainakin selvästi jatkoon elikkä nyt on kenenkään turha mussuttaa tuurista tai sopupelistä:kippis1:
Mä olen samaa mieltä number_onen kanssa. Urheilutoimittajat ovat keksineet jonkin kliseen, jota hokevat vuodesta toiseen ja lukijat uskovat. Saksa on tehnyt kisoissa upeita maaleja ja hyökännyt täysillä, maalipörssiäkin johtaa saksalainen kaveri. Upeaa peliä, aivan sama miten pelasivat vuonna sirppi ja vasara. Toivottavasti vire kestää loppuun saakka.
vastaan vähän jälkijunassa...Välipäiväksi pientä galluppia: kenen uskot tehneen/tekevän läpimurron suuren yleisön tietoisuuteen? kuka tulee (lähiaikoina)samaan sopimuksen suurseuraan?
Itse veikkaisin Ghanan maalivahdin Richard Kingsonin siirtyvän Turkista isompiin ympyröihin. Kaveri pelas loistavasti läpi turnauksen mm. italia pelissä otti hienoja koppeja.
En ihan loppuun asti ymmärrä mitä jengi itkee ton Saksan menestyksen takia? Jotenki vaikuttaa siltä että jengi lukee tyyliin veikkaajasta että Argentiina pelaa näyttävää peliä ja tulee kirjottamaan sen tänne :D Minusta Saksa pelannu hyvin ja ansainnu voittonsa, tai no voittaja ansaitsee aina voittonsa jos kaikkien sääntökohtien mukaan on pelattu
En ihan loppuun asti ymmärrä mitä jengi itkee ton Saksan menestyksen takia? Jotenki vaikuttaa siltä että jengi lukee tyyliin veikkaajasta että Argentiina pelaa näyttävää peliä ja tulee kirjottamaan sen tänne :D Minusta Saksa pelannu hyvin ja ansainnu voittonsa, tai no voittaja ansaitsee aina voittonsa jos kaikkien sääntökohtien mukaan on pelattu
Mut oishan se kyl hienoo kun brassit löis kisaisännät loppuottelussa...