Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt meni Italia ainakin selvästi jatkoon elikkä nyt on kenenkään turha mussuttaa tuurista tai sopupelistä:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee muuten tosi tiukka vääntö tuosta matsista, vaikka eihän noita enää ookkaan kun tiukkoja pelejä jäljellä...

Italialle tietää hyvää Tonin maalijyvän löytyminen. Ja puolustuskin pitää myös ilman Nestaa ja Materazzia.
Tulee taas Saksalle helvetin kova matsi enkä ihmettelis jos menis taas rankkareihin. Italian tosin kannattaa pyrkiä ratkaisemaan homma ennen sitä, muuten tuleepi tappio. Ei oikeen tahdo makarooneilla pää kestää rankkuskapoja. Saksalla taas kestää sitäkin paremmin; nyt 4 rankkuskapaa MM-kisoissa, kaikki voitettu.

Edit: Pekerman otti ja erosi.

Hyvin pelasi Italia, eikä ollut Ukrainassakaan valittamista. Kaikinpuolin viihdyttävä matsi. Tonin kannalta mukava juttu, että sai vihdoin maalitilin auki, saattoi kaverilla olla jo kohtuulliset paineet onnistumisesta.

Italialle tietää hyvää Tonin maalijyvän löytyminen. Ja puolustuskin pitää myös ilman Nestaa ja Materazzia.
Tulee taas Saksalle helvetin kova matsi enkä ihmettelis jos menis taas rankkareihin. Italian tosin kannattaa pyrkiä ratkaisemaan homma ennen sitä, muuten tuleepi tappio. Ei oikeen tahdo makarooneilla pää kestää rankkuskapoja. Saksalla taas kestää sitäkin paremmin; nyt 4 rankkuskapaa MM-kisoissa, kaikki voitettu.

Edit: Pekerman otti ja erosi.

Jos rankkareihin menee niin veikkaisin että Italia on aika vahvoilla koska Buffon on sentään maailman paras molse... Ja kaikki putkethan päättyvät joskus niin Italian häviöputki rankeissa kuin Saksankin voittoputki :)

Saksa oli loistava rankkarikisassa ja varmasti ennakkosuosikki mahdollisessa seuraavassakin. Italia pelasi hyvin ja teki ihan kelpo byyrejä, mutta ennen kaikkea puolusti hyvin. Ukraina oli välillä aika pihalla, mutta loi taas sitten hienoja maalipaikkoja.

Saksan ja Italian pelistä tulee kova taistelu. Toivon voittoa Italialle, mutta luulen, että fanaattisen kotiyleisön kannustama Saksa menee eteenpäin. Saksaa voidaan pitää jo nyt kisojen positiivisimpana joukkueena, ennen skaboja porukkaa lähes pelkästään parjattiin.

Saatanan Saksa. Argentiina oli parempi ja viihdyttävämpi joukkue. Tuntuu että sakemannit porskuttavat tappavan tylsällä pelillään vain kotietunsa turvin. Nyt vielä näyttäisi, että he menevät jälleen finaaliin. Kyllähän noi pelit tulee katsottua, mutta mietin vain kuinka paljon mieluummin olisin nähnyt argentiina - italia pelin saatika argentiina - brasilia finaalin. :jahas: ...ja se neiti ballack!:wall:

tälläistä tänään..

En ihan loppuun asti ymmärrä mitä jengi itkee ton Saksan menestyksen takia? Jotenki vaikuttaa siltä että jengi lukee tyyliin veikkaajasta että Argentiina pelaa näyttävää peliä ja tulee kirjottamaan sen tänne :D Minusta Saksa pelannu hyvin ja ansainnu voittonsa, tai no voittaja ansaitsee aina voittonsa jos kaikkien sääntökohtien mukaan on pelattu

Mä olen samaa mieltä number_onen kanssa. Urheilutoimittajat ovat keksineet jonkin kliseen, jota hokevat vuodesta toiseen ja lukijat uskovat. Saksa on tehnyt kisoissa upeita maaleja ja hyökännyt täysillä, maalipörssiäkin johtaa saksalainen kaveri. Upeaa peliä, aivan sama miten pelasivat vuonna sirppi ja vasara. Toivottavasti vire kestää loppuun saakka.

Muutaman tunnin päästä luultavasti kaduttaa, mutta laitetaan, koska etukäteisuho on paras uho! :)

God save our gracious Queen
Long live our noble Queen,
God save the Queen:
Send her victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us:
God save the Queen.

wayne%20rooney.jpg

Ingerlanandadandadaa!!!!!!!!!!!

Mä olen samaa mieltä number_onen kanssa. Urheilutoimittajat ovat keksineet jonkin kliseen, jota hokevat vuodesta toiseen ja lukijat uskovat. Saksa on tehnyt kisoissa upeita maaleja ja hyökännyt täysillä, maalipörssiäkin johtaa saksalainen kaveri. Upeaa peliä, aivan sama miten pelasivat vuonna sirppi ja vasara. Toivottavasti vire kestää loppuun saakka.

Kuten jo aiemmin kirjoittelin, niin olin yllättynyt Saksan positiivisestä ja hyökkäysvoittoisesta jalkapallosta alkusarjassa. Argentiina-peli osoitti kuitenkin, ettei koira karvoistaan pääse. Peli oli tappavan tylsää puolustuspeliä. Eikä sen toteamiseen kovin kummoista asiantuntijaa tarvita.

niinhän siinä kävi että Azzurri teurasti Ukrainan.vaikka Juzzi87 todennäköisesti syyttääkin tuomaria Ukrainan tippumisesta...
Firenzen tornikin alkaa muistaa missä se maali on,aikalailla hyvään aikaan :D
Saksa on ehdottomasti kaadettavissa.

Välipäiväksi pientä galluppia: kenen uskot tehneen/tekevän läpimurron suuren yleisön tietoisuuteen? kuka tulee (lähiaikoina)samaan sopimuksen suurseuraan?

Itse veikkaisin Ghanan maalivahdin Richard Kingsonin siirtyvän Turkista isompiin ympyröihin. Kaveri pelas loistavasti läpi turnauksen mm. italia pelissä otti hienoja koppeja.
vastaan vähän jälkijunassa...
eli Milan on ollut kiinnostunut Ukrainan keskikenttäpelaajasta Oleg Gusevista joten se on mun veikkaukseni :D

En ihan loppuun asti ymmärrä mitä jengi itkee ton Saksan menestyksen takia? Jotenki vaikuttaa siltä että jengi lukee tyyliin veikkaajasta että Argentiina pelaa näyttävää peliä ja tulee kirjottamaan sen tänne :D Minusta Saksa pelannu hyvin ja ansainnu voittonsa, tai no voittaja ansaitsee aina voittonsa jos kaikkien sääntökohtien mukaan on pelattu

Koska Saksa on syvältä. Kun on jonkun maan/seuran kannattaja niin muut joukkueet on vaan perseestä ja niitä vihataan ja haukutaan vaikka ne pelais miten hyvin.

Mut oishan se kyl hienoo kun brassit löis kisaisännät loppuottelussa...

Ei mulla ole mitään Saksan menestystä vastaan, mutta kuten sanottu, katsoisin mieluummin toisenlaista peliä. Peli Argentiinaa vastaan oli Saksalta näissä kisoissa poikkeuksellisen perseestä ja toivoa sopii, etteivät he jatka tuolla linjalla. Joku saattaa pitääkin siitä, että pelit vain voitetaan, mutta itse voisin tällöin yhtä hyvin katsoa pelin tuloksen jälkeenpäin tekstitvstä. Eilinen peli ei ollut mielestäni kummoinen kummaltakaan joukkueelta, mutta mitään ei olisi tapahtunut, jos Argentiinakin olisi pelannut samalla tavalla kuin Saksa (erityisesti pelin alkupuolella).

vittu tuo Pauleta on paska,en voi käsittää miten se on aina avauksessa vaikka mitään ei saa aikaan.ei tarvitse ihmetellä minkä takia äijä jauhaa jossain Ranskan liigassa...

Suositut

Back
Ylös Bottom