Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös brassien toisessa maalissa ihan selvästi pallo tule ghanalaispelaajan jalasta, eli -> ei paitsio?

Ei vaikuta tollanen hipasu siihen syöttöhetkeen, se hipas vasta matkalla. Adriano oli paitsioasemassa syötön lähtöhetkellä, joten siinä olisi jo kuulunut viheltää.

Edit.
arpa80 sanoi:
Minun mielestä ohjauksen/syötön pitää olla selkeämpi kuin tuollaisen hipaisun.

Juuri näin. Tosin niinkuin jo sanoin, oli tilanne paitsio jo ennen sitä sipaisua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas kritisoidaan brassien puolustusta. Tosiasia kuitenkin on, että BRA on päästänyt neljässä pelissä yhden maalin - ja ykköspuolustuslinjallaan ei yhtäkään.

Läski-Ronaldon kritisointi sen sijaan näyttäisi jostain syystä vaimenneen :)

Njoo, pikkasen oli tuuria kyllä brasseilla, ku Ghanan painostuksen (ja onnettomien viimeistelyn) päätteeks sit tuli paitsiolta haiskahtava maali. No, ansaittu voittohan se selvästi kuitenki oli.

Alusta asti oon ollu sitä mieltä, että Brasilia ei oo finaalis, ja oon edelleen. Jos ne kuitenkin selviää semeihin ja pelaa Englantia vastaan, niin oon niiden puolella. Muuten en.

Nyt TSEMIÄ RANSKA.
Mulle Ranska on pieni suosikki, ja paljon oon sille kuullu naureskeluja. Espanjan joukkue on taitava, mutta aika light-weightti. Thuram-Gallas-Makelele-Vieira -nelikolla ei pitäis mun mielestä olla ongelmia pysyä pikkumiesten vauhdis.
Nyt Henry! Vihdoin se huippusuoritus maajoukkueessa kovaan paikkaan. Ja Zizou, palloa liikkeelle!

Mulla on kanssa aika vahva tunne että Ranska vie je Espanja vikisee... Espanja on tunnetusti aikamoinen alisuorittaja arvokisoissa joten eiköhän ne tänään tipu pois kisoista.

Brasseilta aika helppo voitto, ja kyllähän tuota puollustusta on edellisissäkin kisoissa haukuttu mut hyvin nuo on näyttäny pärjäävän kun pitää ruveta kunnolla pelaamaan. Harmi kun brassit ei kohtaa Italiaa näissä kisoissa, olis kiva nähdä kun mammanpojat sais oppitunnin futiksessa. Italialla pitäs olla hyviä pelaajia mut pelaavat ku paskahousut ja yrittävät jatkuvasti rikkoa epärehellisyyden ennätyksiä.

Espanja on mun suosikkeja kans...ja olen aina vihannut sydämeni pohjast ranskaa en tiedä mikä siinä on mutta jostain se vaan on tullut...eli kyllä espanja vie tän pelin ja torres iskee pari maalia:kippis1:

Aivan järkyttävän huono lähtökohta on jos ollaan ''Ihan sama kuinka paska puolustus on kunhan veska pitää nollat.''. Kun Didalle sattuu vähän huonompi päivä niin brasilia viheltelee taksia lentokentälle. Hyvä että on pitänyt veska puolustusta pystyssä, mutta kyllä on petrattavaa sillä kohdin brassseilla. Ghanan puolustus oli kyllä yllättävän huono.

Ghanan viimeistely ontui oikein kunnolla. JOS kummatkin joukkueet olisivat pistäneet kaikista maalipaikoista pallon sisään peli ois päättyny Brasseille jotain 8-5.

100 postia täynnä:hyper:

Niin no jos jokainen pistäis maalipaikoista pallon verkkoon olis kaikki pelit jtn 20 maalisia :)

Tästä tuli mieleen... Tähän mennessä kisoissa:

Laukaukset maalia kohti (pelatut pelit):
1.Saksa 38 (4)
2.Brasilia 36 (4)
3.Espanja 33 (3)
4.Portugali 29 (4)
.
.
32.USA 4 (3)

Laukaukset sinne sun tänne ja maalia kohti:
1.Saksa 78 (4)
2.Espanja 62 (3)
3.Brasilia 61 (4)
4.Ghana 61 (4)
.
.
32.Tunisia 19 (3)

Eipä ole kovinkaan suuria yllätyksiä. Saksa ehkä laukonut yllättävänkin paljon ja samaten Ghana.

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/stats/detail.html?section=ta&sort=SOG

Tästä tuli mieleen... Tähän mennessä kisoissa:

Laukaukset maalia kohti (pelatut pelit):
1.Saksa 38 (4)
2.Brasilia 36 (4)
3.Espanja 33 (3)
4.Portugali 29 (4)
.
.
32.USA 4 (3)

Laukaukset sinne sun tänne ja maalia kohti:
1.Saksa 78 (4)
2.Espanja 62 (3)
3.Brasilia 61 (4)
4.Ghana 61 (4)
.
.
32.Tunisia 19 (3)

Eipä ole kovinkaan suuria yllätyksiä. Saksa ehkä laukonut yllättävänkin paljon ja samaten Ghana.

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/stats/detail.html?section=ta&sort=SOG

Saksalla on kovia tykkejä keskikentällä (Ballack, Schwein, Frings), eikä Klose ja Podolskikaan paljo asettele ku paikka tulee. Englannin puuttuminen kärjestä vähän yllättää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom