Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
*Turska* sanoi:
no jäi nyt kattomatta:D

asun itse turun lähellä

Et sattuis tietää netissä mittään paikkaa mist pelin näkis ku ite yritän etsiä kovin koko ajan mut ei tunnu löytyvän.

Mäkin asun Turussa ja sama homma kävi 5 minuutin kohdalla. Mut juoksin sit lähimpään baariin tsiigaan, ja siellä näkyi. No,karvaaseen pettymykseenhän se matsi päättyi.

Ens kaudella ollaan kuitenkin kovempia. (mikä ei kuitenkaan tarkota, että selvittäis CL-finaaliin, valitettavasti:( )

Alec sanoi:
no viddu just tulin kirjottamaan ihan samaa postia mä kokosin joukkueen jo pari tuntia sitten

Mäkin oon jo toisen foorumin kautta tuonne tiimini koonnu.
Onko Pakkiksellaki oma "grouppinsa" siellä,että voitais kisailla selkeästi Pakkiksen futismanagerointi-kuninkuudesta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ektomorfi sanoi:
Bwahahahaa! PrideOfLondon-nickin omistava kaveri mollaa Lontoon ylpeyttä, Arsenal FC:ia.

Missä kohtaa mä Arsenalia mollaan, hienoa taistelu finaalissa. Hyvä homma että Henry jäi Lontooseen, pysyy valioliigassa taso korkealla. Mutta sarjataulukko kertoo ihan muuta siitä, että kuka on Lontoon ylpeys.;)

PrideOfLondon sanoi:
Missä kohtaa mä Arsenalia mollaan, hienoa taistelu finaalissa. Hyvä homma että Henry jäi Lontooseen, pysyy valioliigassa taso korkealla. Mutta sarjataulukko kertoo ihan muuta siitä, että kuka on Lontoon ylpeys.;)

"Isommat ympyrät"...:rolleyes:

Ei sitä Lontoon ylpeys-nimeä ihan parin (keinotekoisen) liigamestaruuden perusteella Chelsealle kuule anneta.
Arsulla on HIEMAN enemmän niitä mestaruuksia, niin ja mites, tais ne perhana olla CL-finaalissaki just. Voi ku niillä öljyruplilla pystyis ostaan kunnon historianki. :whip:

ektomorfi sanoi:
Joo,mä tiedän. Eiks ookki hirveetä?

Onneks nyt tolla kommentillas vähä ohjasit takas oikeaan suuntaan.:rolleyes:
mä voin ohjata sen oikeeseen suuntaan:
FORZA AZZURRI!!!

TJ 19,tsekkaa sigu

Ei siitä tulisi mitään jos jokaiselle samaa aihetta sivuavalle yleisen puolen asialle tehtäisin oma threadi. Esim Lordille tullut monta samaa threadia nyt voiton jälkeen. On parempi olla 1 iso kuin monta pientä. Miten Arsenalin fanit on vinkunut tosta UCL-finaalista. Se tuomari myönsi itsekkin että se Giulyn maali olisi pitänyt hyväksyä ja hätiköi vihellyksessä. Ja varsinki Eboueen filmaus oli kortin arvoinen. Ja sitä tilannetta seurannut maali olisi jäänyt tekemättä.

sgege sanoi:
Ei siitä tulisi mitään jos jokaiselle samaa aihetta sivuavalle yleisen puolen asialle tehtäisin oma threadi. Esim Lordille tullut monta samaa threadia nyt voiton jälkeen. On parempi olla 1 iso kuin monta pientä. Miten Arsenalin fanit on vinkunut tosta UCL-finaalista. Se tuomari myönsi itsekkin että se Giulyn maali olisi pitänyt hyväksyä ja hätiköi vihellyksessä. Ja varsinki Eboueen filmaus oli kortin arvoinen. Ja sitä tilannetta seurannut maali olisi jäänyt tekemättä.

Oon samaa mieltä suurimmasta osasta. Ja oon myös sanonu, että ansaittu voitto se oli Barcalle.

Mutta monen mielestä sen maalin hyväksyminen olis ollu Arsulle parempi asia kuin Lehmannin ulosajo. Lähellähän se voitto nytkin oli,mutta 11 vs. 11 Arsu pärjäs melko hyvin.
Ja jos Ebouen filmi oli kortin arvoinen ja Henry saama kortti oli ansaittu, niin huhhuh, mitähän Barcan poikien olis kuulunu saada?

Italia voittaa ja muut jää rannalle ruikuttamaan!

ektomorfi sanoi:
Oon samaa mieltä suurimmasta osasta. Ja oon myös sanonu, että ansaittu voitto se oli Barcalle.

Mutta monen mielestä sen maalin hyväksyminen olis ollu Arsulle parempi asia kuin Lehmannin ulosajo. Lähellähän se voitto nytkin oli,mutta 11 vs. 11 Arsu pärjäs melko hyvin.
Ja jos Ebouen filmi oli kortin arvoinen ja Henry saama kortti oli ansaittu, niin huhhuh, mitähän Barcan poikien olis kuulunu saada?

Joopa joo! no sä voit muistella menneitä ;) . Eikös Lehmann ois silti lentäny ulos vaikka maali ois hyväksyttykin? Ainakin usein nostetaan keltainen kortti tilanteen jälkeen, kun peli on seuraavan kerran vihelletty poikki. Eikä se ihan harvinaista oo että jo vuosia samassa seurassa pelannut lähtee hakemaan uusia haasteita, ja kyllä Barca on "isommat ympyrät", ei se ihan arkipäivää oo et arsu taistelee CL-finaalissa. Ja öljyruplat. :kippis1:

PrideOfLondon sanoi:
Joopa joo! no sä voit muistella menneitä ;) . Eikös Lehmann ois silti lentäny ulos vaikka maali ois hyväksyttykin? Ainakin usein nostetaan keltainen kortti tilanteen jälkeen, kun peli on seuraavan kerran vihelletty poikki. Eikä se ihan harvinaista oo että jo vuosia samassa seurassa pelannut lähtee hakemaan uusia haasteita, ja kyllä Barca on "isommat ympyrät", ei se ihan arkipäivää oo et arsu taistelee CL-finaalissa. Ja öljyruplat. :kippis1:

:D
Kuten oon sanonu, ens kaudella ollaan kovempia. Tämä kausi oli aika katastrofi sekä pre-seasonin (Vieiran lähtö ja korvaajien hankkiminen ei onnistunu ku kaupat kaatui kerta toisensa jälkeen) että varsinaisen kauden osalta (loukkaantumisia hirvee määrä). Siirtymäkausi on nyt takana, ja kuten loppukaudesta nähtiin,nyt on nuorukaiset 100% pelimiehiä.
Eihän tuo oo harvinaista,mutta Henry rakastaa Arsenalia yhtä paljon kuin Arsenal Henrya. Kaikille pelaajille ei vain palkka merkkaa kaikkea.:worship:

Thierry Henry sanoi:
But another big one was against Tottenham the other week, when I equalised with just six minutes to go.

I cannot tell you how much that meant to me, though you may have guessed if you just looked at my goal celebration.

When I came on and I scored, I was not thinking about fourth spot or anything else. All I was thinking about was that I had not lost against Spurs.

I could not let them win the last North London derby at Highbury. No, that could not happen. Never.

Ei oo muuten sekään arkipäivää, et Barca pelaa CL-finaalis. Itseasiassa pari kautta sitten joukkue pelas UEFA Cupia. Mutta onhan Barca "isompi" seura. Samalla tavalla ku Arsu on isompi ku Chelski. :)

.
.
Mutta Deutschland, Deutschland uber alles jne...

ektomorfi sanoi:
:D
Kuten oon sanonu, ens kaudella ollaan kovempia. Tämä kausi oli aika katastrofi sekä pre-seasonin (Vieiran lähtö ja korvaajien hankkiminen ei onnistunu ku kaupat kaatui kerta toisensa jälkeen) että varsinaisen kauden osalta (loukkaantumisia hirvee määrä). Siirtymäkausi on nyt takana, ja kuten loppukaudesta nähtiin,nyt on nuorukaiset 100% pelimiehiä.
Eihän tuo oo harvinaista,mutta Henry rakastaa Arsenalia yhtä paljon kuin Arsenal Henrya. Kaikille pelaajille ei vain palkka merkkaa kaikkea.:worship:

Arsenal pelas helvetin hyvän loppukauden ja on varmasti kovempi ens kaudella. On se hyvä että jotkut on vielä seura uskollisia, nykyään aika harvinainen käsite. Ja oot oikeessa tuossa seurojen suuruudessa, mut perästä tullaan. :whip:
Pitäs muuten perustaa syksyllä Valioliiga threadi:thumbs: .

Nyt asiaan! saako pelaajia enää vaihtaa kisajoukkueisiin, vai onnistuuko ainoastaan loukkaantumisten sattuessa?

PrideOfLondon sanoi:
Nyt asiaan! saako pelaajia enää vaihtaa kisajoukkueisiin, vai onnistuuko ainoastaan loukkaantumisten sattuessa?

Elikkä 24h ennen ensimmäisen ottelun alkua saa loukkaantuneen pelaajan vaihtaa lääkärintodistusta vastaan

Pitäiskö sitä kuitenkin kammeta takaisin otsikkoa vastaavaan keskusteluun?!
UCL kun on kuitenkin jo menneen talven lumia..

Onko kukaan ylipäätään lähdössä katsomaan paikan päälle MM-futista?
Mihin otteluun/ otteluihin on liput?

Pelasin fifa 2006 world cuppia yhden turneen ja voittajaksi selviytyi hollanti, eli näin sen täytyy mennä :)

Hollanti vie, itseasiassa niillä on aika kova tiimi.

Ja ei vittu rivaldo on filmaaja sika. Muistatteko poijjaat sen hässäkän viime mm kisoissa. En muista kuka se oli mutta heitti rivaldolle pallon niin rivaldo heittäytyy maahan ja sattu niin vietävästi. Saiks rivaldo siitä kortin vai lenskö se jopa pihalle joka sen pallon "heitti". Vai potkas. en muista tarkkaan. Selventäkääs asiaa

siellä kulmalipulla se hässäkkä oli

Potkas sen pallon Rivaldoo polveen. Rivaldo sitten heitti ittensä maahan ja se potkaisija sai punasen ja Rivaldo pelin jälkeen sakkoja kymmeniä tuhansia euroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom