Jalkaliikkeistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Teen tälläistä jalkareeniä:

Prässi(hakki) 1*10, 3*8-10
Ojennus 1*10 , 2*8-10
Koukistus 4*8-10
Pohjenousu seisten 3*12-15

Jalkapäivään pitäisi saada enemmän rääkkiä, mutta en mielellään tee kyykkyjä enkä maastavetoja joten löytyisikö jotain sopivaa lisäksi tähän?

Saanko kysyä, mikset halua tehdä kyykkyä etkä vetoa...?

Ainakin suorin jaloin maastavetoa suosittelen takareisille, samoin Hyvää huomenta-liikettä. Etureisille sitten askelkyykky/yhden jalan kyykky (tee yksi jalka kerrallaan sarja loppuun, niin on tehokkaampi).

Gillyanne sanoi:
Saanko kysyä, mikset halua tehdä kyykkyä etkä vetoa...?

Ainakin suorin jaloin maastavetoa suosittelen takareisille, samoin Hyvää huomenta-liikettä. Etureisille sitten askelkyykky/yhden jalan kyykky (tee yksi jalka kerrallaan sarja loppuun, niin on tehokkaampi).

No miksipä ei!Ensin täytyy opetella tekniikat jne... jutut ennenkuin pääsee täysillä tekemään. Mavea ja kyykkyä pari kertaa olen kokeillut. Ei oikein luonnistunut.

Eipä se tekniikkakaan siitä itsestään parane, jos ei koskaan kyykkyä tai vetoa harjoittele. Aluksi vaikka kevyillä painoilla hinkkaat, niin ei käy huonosti. :)

Ozma1 sanoi:
No miksipä ei!Ensin täytyy opetella tekniikat jne... jutut ennenkuin pääsee täysillä tekemään. Mavea ja kyykkyä pari kertaa olen kokeillut. Ei oikein luonnistunut.

Harvapa on mestarikyykkäri syntyessään.

Kannattaa tsekata ainakin toi pakkiksen threadi kyykystä:
kyykyn tekniikasta

Maastavedoistakin löytyy paljon juttua pakkikselta. Ei muuta kuin etsimään.

Ozma1 sanoi:

Samaa mieltä olen kuin xjussix. Eipä ole kukaan seppä syntyessään, eiköhän jokainen meistä ole joutunut ne tekniikat pienillä painoilla opettelemaan. Se kuitenkin kannattaa, sillä nuo ovat kuitenkin jalkaliikkeistä parhaat IMO.

Oletan, että teet kuitenkin esim. penkkiä, jonka tekniikka pitää (tai ainakin pitäISI, olkapäiden säästämiseksi) ensin opetella...? :) Joten nyt tekosyyt nurkkaan ja hopi-hopi opettelemaan!:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom