Jalkakyykky nuorena

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hirvonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Manala sanoi:
Höpöhöpö tuo ei todellakaan pitä paikkaansa että kyykky tappaisi pituuskasvun. Itse arkailin kanssa tuota asiaa kun olin 176cm pitkä. Kävin sitten kysymässä asiasta Fysioterapeutilta (EI PERUSLÄÄKÄRILTÄ) ja hän sanoi että ellei nyt ihan mihinkään ääripäähän mennä; tyyliin siteiden kanssa 200kg kyykkyä ni kohtalasilla painoilla kyykkääminen nimenomaan ärsyttää luustoa ja auttaa sitä vahvistumaan, kuten rasitus auttaa lihastakin kasvamaan. Sanoisin ettei sinun tuota kyykkyä kannata unohtaa, vaan ota pienillä painoilla niitä 8-18 toiston sarjoja rauhassa ja tunnustele itse niitä jalkoja. Treeni iloa!

nykyään muuten pituutta se 187cm ja lisää pitäs vielä 2-3 tulla. :thumbs:

No kai se on lääkärii uskottava ja tottahan se on että kyykky on kuningasliike jaloille. No enköhän rupea sitten kyykkäämään kunnolla ni luulis tulevan massaa jalkoihin kunnolla. Kyykkyy ja prodee :rock: (ja titenkin muutakin kun pelkää prodee :D)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Angel of Death sanoi:
No kai se on lääkärii uskottava ja tottahan se on että kyykky on kuningasliike jaloille. No enköhän rupea sitten kyykkäämään kunnolla ni luulis tulevan massaa jalkoihin kunnolla. Kyykkyy ja prodee :rock: (ja titenkin muutakin kun pelkää prodee :D)

Fysioterapeutti EI ole lääkäri.

Ite oon kyykänny jonkun aikaa ja pituutta tulee koko ajan lisää. nyt 177cm ja saman ikänen ku sä. Ei se kasvu lopu, kokeile pienillä painoilla.

Tuli tuossa hoksattua viime reeneissä, että kyykyssä pitäisi se liike pitää kokoajan liikkeessä. Tuli tehtyä tuota stop and go - tyylillä lyhyillä pysäyksillä pari ekaa kuukautta.

Tsemmpiä kyykkytreeneihin :thumbs:

Ojanen sanoi:
Ite oon kyykänny jonkun aikaa ja pituutta tulee koko ajan lisää. nyt 177cm ja saman ikänen ku sä. Ei se kasvu lopu, kokeile pienillä painoilla.

Itse asiassa niillä pienillä painoilla pitäs alottaa AINA uuden liikkeen tekeminen, oli sitten 15 tai 25 vuotias. Ja varsinkin kyykyt ja vedot on todella tärkeitä tekniikan kannalta jos haluaa pitää paikkansa ehjina. Opetelkaa huolella ne tekniikat, kyllä sitä romua saa sitten lastata ihan huolella kun on tekniikka kunnossa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom