Nyt olis neuvot tarpeen, kun jalkoihin ei tunnu lihas tarttuvan ja kuitenkin yläkroppa kehittyy suht hyvää vauhtia. Että mistähän kiikastaa?!
Tässä tämän hetkinen treeniohjelma jaloille:
kyykky 3x10
askelkyykky 2x10
reiden ojentaja 2x10
reiden koukistaja 1x10
hyvää huomenta 2X10
pohkeet seisten 3X10
pohkeet istuen 3X10
Ja sarjat tulee tehtyä aina loppuun asti. Välillä tulee tehtyä reiden ojentajaa ja koukistajaa yhdellä jalalla kerrallaan. Jalat on kyllä aina ihan puhki treenin jälkeen ja kipeänä muutaman päivän jos ei enemmänkin.
Olisko sitten vaikutusta mun juoksutaustalla? Jalat tottu silloin kovaan rasitukseen monelaisten vetotreenien ja loikkien muodossa: tyypillistä keskimatkojen treenaajalle.
Vinkkejä, kiitos!
Tässä tämän hetkinen treeniohjelma jaloille:
kyykky 3x10
askelkyykky 2x10
reiden ojentaja 2x10
reiden koukistaja 1x10
hyvää huomenta 2X10
pohkeet seisten 3X10
pohkeet istuen 3X10
Ja sarjat tulee tehtyä aina loppuun asti. Välillä tulee tehtyä reiden ojentajaa ja koukistajaa yhdellä jalalla kerrallaan. Jalat on kyllä aina ihan puhki treenin jälkeen ja kipeänä muutaman päivän jos ei enemmänkin.
Olisko sitten vaikutusta mun juoksutaustalla? Jalat tottu silloin kovaan rasitukseen monelaisten vetotreenien ja loikkien muodossa: tyypillistä keskimatkojen treenaajalle.
Vinkkejä, kiitos!
. Harjoittelu on intensiivistä ja palautukset on reilun kahden minuutin luokkaa. Treenaan neljänä päivänä viikossa siten, että kaikki lihasryhmät tulee käytyä läpi. Kolme lepopäivää. Kun olen treenannut jalat tuntuu siltä, että ei todellakaan jaksaisi tehdä enää lisää...