Jako perseellään?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Moro,
eli tänään oli mun "uuden" ohjelman vika treeni, ja tuntu että lihakset jotka oli jo tehnyt edellisinä päivinä, häiritsivät muiden tekemistä, eli palautumista ei ollut tapahtunut. En osaa selittää yhtään selvemmin, mutta tässä on treeni jakoni, ja pointti on, että jos joku näkee että on ihan perseellään, niin parannukset olisivat tervetulleita.. Jokaisen treenin jälkeen on välipäivä, paitsi 3 & 4 treenin välissä.

1. Selkä/Takareidet

2.Rinta/Pohkeet/Vatsa

3. Etureidet/Hauis

4. Olkapäät/Ojentajat

Rinta ja Hauikset olivat TOSI kipeät vielä tänään, joka haittasi huomattavasti olkapäiden treenausta.

Eli jos teidän mielestänne tämän voisi tehdä paremminkin niin kertokaa minullekkin :)

Kyllä tuon pitäisi toimia tuolla jaolla..
Koita vielä hetken aikaa ja jos et kuitenkaan palaudu, niin koita jotain toista jakoa.
Itse teen ma selkä, ti rinta, to olkapäät sekä jalat ja pe kädet. Rinta sen takia yksin, että pystyn rankasemaan sitä paremmin. Rinta on mun huonoin lihasryhmä ja jos sais sen kasvuun keskittymällä siihen vähän enemmän.

Okei hyvä tietää, tosin tämä viikko on ensimmäinen 8 viikkoon kun olen päässyt terveenä treenaamaan, joten kaipa tämä tästä paranee :)

Kiitoksia

No jos on noin pitkä tauko niin ei ole mikään ihme että on kaikki lihakset aivan paskana.

Ei nyt muuta tuu tosta jaosta mieleen, mutta 3. päivänä jos sulla on pohkeet aivan jumissa niin kyykyssä/prässissä voi olla ongelmia (itsellä ainakin olisi).

En minäkää näe tossa jaossa mitään vikaa. Jos joskus teen vielä 4-jakosella, niin tule todennäköisesti käyttämään jotain vastaavaa jakoa itsekin.

Ehkä sitä vaan pitäisi ottaa nyt pari ylimäärästä lepopäivää sopiviin väleihin ja antaa kropan vähän palautua.

Joo, itsekkin vähän epäilen tuota pitkää treeni taukoa, vaikka yritin tämän ekan viikon ottaa "kevyesti" mutta aina sitä vähän innostuu... ;)

Joo, vähän tuossa kyykyssä tuntui edellinen pohje treeni, mutta en usko että siitä koituu suurempia ongelmia.

Joo katsotaan näiden lepopäivien kanssa.. =P selkäpäivä huomenna houkuttelisi niin vietävästi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom