Jaettu vahingonilo on paras ilo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
No minkä takia se auto ei sitten startannu?

Voi toki olla että se tankkas tyhjään tankkiin paljon bensaa, mitään määriä mä en nähny.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttävä työ"kaveri" kitisi taas kerran minulle jostain turhasta asiasta joka ei edes ollut minun syyni (vaikka tämän ihmisen mielestä oli) Ärsytti ihan kauheasti, mutta pakko pysyä väleissä tämän ihmisen kanssa kun hän tekee työvuorolistat. Käveltiin tämän sankarin auton ohi, ja jopa oli rengas siitä tyhjänä. Siinä sitten se sai ruveta vaihtamaan vararengasta 30 asteen pakkasessa. Seuraavana päivänä kuulin että sama tyyppi oli kiukuissaan vielä ajanut illalla turhan vauhdikkaasti ja saanut tutkatolpan välkkymään. minä -> :D

Pientä nostoa.

Tänään oli kyllä niin priceless-hetki kuin olla ja voi. Paikallinen amis oli ilmeisesti saanut corollansa toimimaan talven jäljiltä ja ajeli kuin mielipuoli. Itse sain tietysti loskat niskaan ja vitutuskäyrä oli nousemassa kuin perseeseen ammutulla karhulla. Noh, sama henkilö pysähtyi myöhemmin huoltsikalle tankkaamaan ja liukastui jotenkin sinne lätäköihin ja loskaan. Jumalattoman kiroilun säestyksellä selkä märkänä ylös :D

yleensä jos on aihetta tunnen vahingoniloa.. esimerkiksi samalla kurssilla on virosta tullut nainen joka mennen tullen haukkuu suomalaisia ja suomalaista luonnetta.. sitten hän tuli kerran koulutukseen ja sadatteli että vesiputki oli pasahtanut.. ajattelin mielessäni että parempi olis ollu jos olis ollu joku paskaputki mieluummin no olihan se kämpän kastellut aika totaalisesti kumminkin mitä kuuntelin tätä hommaa kun hän tilitti sitä toverilleen:D

sattui tuossa aiemmin talvella hassusti, kun joku kukkahattutäti ajoi kapupunginkirjaston vieressä olevaa jyrkkää mäkeä ylös (siis tie mutta jyrkkä)ja auto alkoi sutimaan ja vauhti hidastumaan, no kukkahattutäti vissiin hätääntyi tai jotain ja pykälsi vaihteen pienemmälle, kaasun pohjaan ja lähti valumaan mäkeä alas :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom