Jackass Show

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapero
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetin ruotsalaiset, niistä on pelkkää harmia :)

Helvetin tyhmä jätkä tämä "Steve-O"! Oli pr-kiertueella euroopassa ja skandinaaviassa ennen shown starttaamista ja jokaisessa haastattelussa antoi huumemyönteisiä lausuntoja. Mm. Nyt-liitteen haastattelussa vastasi kysymykseen parhaasta tuoksusta, että se on kokaiinin haju. Lisäksi rehenteli siellä Ruotsissa julkisesti, että on niellyt ilmapallon jonka sisällä maria. Oikein tollaselle dumb-assille että pidätettiin:evil:

Originally posted by Hapero
Oliko kukaan hommannut jo lippuja?

Voitin lipun tuonne showhun, mutta eipä sillä tee sitten enää yhtään mitään... Ei saa ees rahaa lippupisteeltä, kun se on kutsuvieras lippu.
Että oli kiva voittaa kerrankin kilpailusta jotakin :D

Re: Re: Jackass Show

Originally posted by spektro
Voitin lipun tuonne showhun, mutta eipä sillä tee sitten enää yhtään mitään... Ei saa ees rahaa lippupisteeltä, kun se on kutsuvieras lippu.
Että oli kiva voittaa kerrankin kilpailusta jotakin :D
Tollanen kyllä luulis syövän miestä! :lol2:

Originally posted by Shamrock
Helvetin tyhmä jätkä tämä "Steve-O"! Oli pr-kiertueella euroopassa ja skandinaaviassa ennen shown starttaamista ja jokaisessa haastattelussa antoi huumemyönteisiä lausuntoja. Mm. Nyt-liitteen haastattelussa vastasi kysymykseen parhaasta tuoksusta, että se on kokaiinin haju. Lisäksi rehenteli siellä Ruotsissa julkisesti, että on niellyt ilmapallon jonka sisällä maria. Oikein tollaselle dumb-assille että pidätettiin:evil:

Jeh, tuossa noin viikko takaperin kun tämä Steve oli suomessa haastatteluita antamassa, sattui hän saapumaan samaan aikaan mbariin, jossa haastateltiin johonkin tv-ohjelmaan. Siinä sitten ilmeisesti joku hänen kaverinsa kaatoi oluen tai jotain vastaavaa, ja tästäkös sälli riemastui, rupesi viskelemään pöydällä olleita juomia tämän kaverin päälle. No vieruspöydässä olleetkin olivat vaaravyöhykkeellä, sainpa minäkin sukalleni tipan olutta. No, positiivisena puolena mainittakoon, että äijä rupesi sitten kyselemään ihmisiltä että onko kaikki ok, jne. ja rupesi sitten tarjoamaan juotavia siinä olleille. Kyllähän se ilmainen bisse ihan hyvälle maistu. :kippis1:

Subtv:llä oli tänään sen haastis! Ei voi muuta sanoa ku kohno äijä.
Se ohjelma tulee uusintana klo. 00.05. Niin ja sen ohjelman nimi on sessions.

Mä tykkään katellä jackassia, tosin käynyt monesti mielessä mitähän jätkät on poltellu.
Mutta mites tää ruotsin pidätys liittyy suomen keikkaan, onkohan muutkin euroopan keikat peruttu?
Jos on, mahtaa muita jätkiä vituttaa.
BTW mä kävin uudessa ikeassa, joka avattiin kehä kolmosen varteen.
Siellä oli vessan pytyssä semmonen muovikalvo jossa luki "ei käytössä".
Tuli heti mieleen jackass the movie eräs kohtaus..

:kippis1:

Originally posted by tapio
Mä tykkään katellä jackassia, tosin käynyt monesti mielessä mitähän jätkät on poltellu.
Mutta mites tää ruotsin pidätys liittyy suomen keikkaan, onkohan muutkin euroopan keikat peruttu?
Jos on, mahtaa muita jätkiä vituttaa.

Ei taida muihin jätkiin vaikuttaa, kun kyseessä on Steve'O:n oma "dont try this at home" kiertue, jos oikein ymmärsin.

Mä luulin että siinä on muitakin mukana, paitsi knoxville joka ilmeisesti tekee leffa uraa.
Joka tapauksessa mä en tajua mitä se vaikuttaa muiden maiden keikkoihin, MTV:ltä mä olen nähnyt mainosta, jossa kierretään melko monta paikkaa.
Mä en nyt muista kaupunkeja, mutta en usko että toi mitenkään vaikuttaa jos esitys olisi vaikkapa amsterdamissa tai prahassa.
Ainoa juttu mikä panee miettimään mitä Steve-O yksin tekee lavalla..siinä on duunia jos halua viihdyttää jengiä vaikkapa tunnin.

....
Ainoa juttu mikä panee miettimään mitä Steve-O yksin tekee lavalla..siinä on duunia jos halua viihdyttää jengiä vaikkapa tunnin.

Miten niin yksin lavalla? Niitä on 4-5 heppua tuossa kiertueessa, joka kantaa pääpellen eli Steve-O-:n nimeä. Ainoastaan Suomen esitys peruttu pidätyksen vuoksi.

Vai niitä on neljä viis kaveria siinä, näin mä ajattelinkin.
Pakko olla enemmän kuin yksi.
Mites onko ne näitä alkuperäisiä jätkiä vaiko onko kyseessä pelkäästään Steve-o:n ympärille tehty show?
Mainokset antaa sen kuvan että muitakin on mukana.

Originally posted by ola
Siinä sitten ilmeisesti joku hänen kaverinsa kaatoi oluen tai jotain vastaavaa

No ei se sitten ihan noin mennytkään. Aivan sama. :rolleyes:

Mites onko ne näitä alkuperäisiä jätkiä vaiko onko kyseessä pelkäästään Steve-o:n ympärille tehty show?
Mainokset antaa sen kuvan että muitakin on mukana.

Siinä on tätä entistä pääheppua Johnny Knoxvilleä lukuunottamatta osa näistä eniten tv-sarjassa mukana olleista sälleistä.

Originally posted by ola
No ei se sitten ihan noin mennytkään. Aivan sama. :rolleyes:

Siinä on tätä entistä pääheppua Johnny Knoxvilleä lukuunottamatta osa näistä eniten tv-sarjassa mukana olleista sälleistä.

Mukana sillä suomen keikalla olis ollu: Steve-O, Bam Margera, Wee Man eli se kääpiö sekä Ryan Dunn ja totta kai, Duudsonit!

Miten se tuomio liittyy esiintymiseen?
Mielestäni ei mitenkään.
No siten vaan että jos kaveri istuu pidätettynä kaltereiden takana niin ei sieltä paljo esiinnytä!

Duudsoneiden sivuilta:

"Steve-O iskettiin telkien taakse Ruotsissa, ja odottaa tuomiotaan vielä parisen viikkoa kiven sisällä. Paska homma, ois ollut sika siistiä heittää äijien kanssa keikka Suomelle.
Muut Jackass jätkät ei suostu heittämään keikkaa ilman Steve-Ota, koska show on rakennettu sen ympärille.

Steve-O oli jääny marihuanasta kiinni ruottalaasille poliiseille ja odottaa tuomiotaan tyrmässä. Kyllä ruottalaaset on ollu innoissaan ku ne on kumihanskan kans päässy kaivelemaan Steve-On peräsuolta. Sielä on ollu koko poliisilaitos jonossa tarkistamassa et perse tulee tarkastettua perin pohjin.

Duudsoneiden mielestä huumeet on perseestä! "

Steve-O on päässy jo vapaaksi :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom