Jack3d

No niin elikkä tuossa olisi purkki Jack3d:ia pöydällä. Olen SM-tason urheilija ja siitä tulikin mieleeni, että sisältääkö Jack3d joitain aineita jotka on kielletty WADA (world anti-doping agency):n listoilla? Katselin tuota listaa ja siinä oli niin helvetisti niitä aineita, että päätin turvautua kysymään asiasta täältä. Jos jollain on asiasta tietoa/kokemuksia, niin kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Tämä ei ole vastaus, mutta täytyy vain sen verran kommentoida, että Jack3dissä ei todellakaan ole helvetisti aineita! Siinä on vain 6 tehollista ainetta!! Vertaa mihin tahansa muuhun vastaavaan tuotteeseen, joissa on jopa 50-70 eri ainesosaa :eek:

Eli jospa mä sitten vastaan kysymykseen :) Eli, eikös siinä ole, että ei testatuille urheilijoille. Näin ainakin muistaisin. Itse en kyllä menis ottamaan, jos testauksen alaisuuteen kuuluu. Voi hetken ketuttaa, jos "kärähtää" jostakin Jack3dista :)

:offtopic: Tämä ei ole vastaus, mutta täytyy vain sen verran kommentoida, että Jack3dissä ei todellakaan ole helvetisti aineita! Siinä on vain 6 tehollista ainetta!! Vertaa mihin tahansa muuhun vastaavaan tuotteeseen, joissa on jopa 50-70 eri ainesosaa :eek:

Lähinnä tarkoitin sitä WADA:n listaa. :)

Tutkiskelin purkkia, eikä siinä mainittu mitään, että kilpaurheilijoiden tms tulisi välttää tuotteet käyttöä. Hieman hämmentävää..

tänään ite törmäsin kyseiseen tuotteeseen erään kaupan sivuilla ja sielä luki punaisella että jos käyt testeissä ni älä käytä.

Ai... :P

tänään ite törmäsin kyseiseen tuotteeseen erään kaupan sivuilla ja sielä luki punaisella että jos käyt testeissä ni älä käytä.

Mun mielestä se on siellä vaan varmuuden vuoks... Mutta jos on kerta sm-tason urheilija, niin kai sitä varmaan voi kyseisen purkin (tai listan ainesosista) käydä tarkistuttaas jollain ylemmällä taholla, että onko ok?

Onks kukaan muu huomannut tän tuotteen aiheuttavan nestekertymiä?? Pitkään mietin et voisko se olla tää mutta en muutakaan keksi. Ruokailut eivät ole muuttuneet missään vaiheessa, ei kalorit eikä makrot ja miinuksilla mennään, mutta tän aloituksen jälkeen paukahti n.7kg nesteitä kroppaan. Ainakin oletan sen siis olevan nesteitä. noin parissa viikossa siis 108-->115kg.

Onhan siinä kreatiinia kyllä... Mutta 7 kiloa nesteitä on aivan jäätävä määrä!! Ja vielä kahessa viikossa :wtf: Ite painan päälle 80kg, mut kreasta ei tuu nesteitä ku 1 kilo extraa.

niin on joo, niin ja tosiaan ihan naturaalina pumppailen. Pitänee nyt pitää kaikki samoissa ja katsella et miten toi paino/nesteet tosta kehittyy. Pitäis pudota kaiken järjen mukaan kyllä näillä kaloreilla ja liikunnalla.

Olen näitä tehonlisääjiä kokeillut ja itselle toimivinta on ollut tämä Jack3D. Toimii, jopa täyteen mahaan mutta parhaiten tyhjään. Pummppi ei ole mikään poikkeava, mutta erityisesti vaikuttaa jaksamiseen ja ei mene hapoille kovin helposti...
Nesteenkertymistä en tiedä, kun olen aika nestepöhöissä muutenkin nyt massakaudella : )

Tutkiskelin purkkia, eikä siinä mainittu mitään, että kilpaurheilijoiden tms tulisi välttää tuotteet käyttöä. Hieman hämmentävää..

Jos tuotteessa lukee että ei testatuille urheilijoille ja kilpailisin niin en kyllä lähtis yrittään että tuleeko positiivinen näyte vai ei. Positiivisen näytteen kohdalla on turha selittää et oon käyttänyt vaan tehonlisääjää. Vielä kun tuotteessa mainitaan että ei testatuille urheilijoille.

edit. jotkin aineet on sen takia että ei testatuillu urheilijoille, kun voivat sisältää jotain doping peiteaineita.

Jack3d sisältää 100-prosenttisella varmuudella WADA:n dopinglistalle kuuluvaa ainetta ja siitä on jo useampi urheilija kärynnyt.

Taas on termit ihan hakusessa. Wadan lista ja huumausainelista on kaksi täysin eri asiaa. Mun tietoon ei ole ainakaan tullut että tuo 1,3 olisi Suomessa lisätty huumausainelistaan. Manninen puhuu silkkaa paskaa!?

Riippu miten tulkitset Suomen huumausainelainsäädöntöä. Dopingaine se ainakin on mutta sillä ei ole mitään tekemistä huumaisainelain kanssa.

Kyllähän sen varmaan moni organisaatio nykyään kisoissa kielletyksi aineeksi laskee, mutta on paskapuhetta väittää sen olevan huumausaine. Sitä se nimittäin ei taida ainakaan tänä päivänä olla, tuskin tulee jatkossakaan olemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom