Ite en ole nyt vajaan purkillisen jälkeen huomannut muuta sivuvaikutusta, kuin pieni ns. henkinen vaikutus. Alkaa olemaan jo pieni rituaali ennen salillelähtöä se että ottaa jackit ja fiilistelee 15-20min jotain hyvää musiikkia (välillä varjonyrkkeillen tietenkin ;) ) ja siitä sitten salille. Itsekin kun oon näin väsynyt jätkä, niin toi piristää todella hyvin ja saa sellasen tekemisen meiningin päälle aina. Siitä en sitten tiiä miten paljon se itse salilla auttaa, mutta mulle riittää kyllä toi piristämisvaikutus. Tiiä sitten osaako ilman tota enää salilla käydäkään :D.Onko tää jack3d minkälaista tavaraa? Postien perusteella potkii hyvin ja buustaa hyvin kunnes toleranssi kasvaa. Mutta eniten tässä huolestuttaa se, onko käytöllä mitään sivuvaikutuksia? En buustereita ole koskaan käyttänyt ja kommenttien perusteella tämä on ainakin toimiva valinta, joten onko käytöllä mitään sivuvaikutuksia ja jos on niin mitä?
E. huomasin juuri että kirjoitin jokaisen asian kahteen kertaan, mutta meneepähän perille mitä tarkoitan :D
Toleransseissa en ole ite ainakaan huomannut mitään kasvua, lähes aina otan yhden scoopin ja se on ihan riittävä. Kerran päätin pienissä krapuloissa ottaa pari scooppia ylimääräistä, mutta oli kaikinpuolin niin hirveä kokemus sen jälkeen treenata että en oo sen jälkeen isompia annoksia kokeillut. Enkä oo kyllä krapulassakaan salilla käynyt sen jälkeen. Ei ole kiva tunne kun saa oikeasti pelätä sitä, että hyppääkö se sydän ulos rinnasta vai ei.