Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tää jack3d minkälaista tavaraa? Postien perusteella potkii hyvin ja buustaa hyvin kunnes toleranssi kasvaa. Mutta eniten tässä huolestuttaa se, onko käytöllä mitään sivuvaikutuksia? En buustereita ole koskaan käyttänyt ja kommenttien perusteella tämä on ainakin toimiva valinta, joten onko käytöllä mitään sivuvaikutuksia ja jos on niin mitä?

E. huomasin juuri että kirjoitin jokaisen asian kahteen kertaan, mutta meneepähän perille mitä tarkoitan :D
Ite en ole nyt vajaan purkillisen jälkeen huomannut muuta sivuvaikutusta, kuin pieni ns. henkinen vaikutus. Alkaa olemaan jo pieni rituaali ennen salillelähtöä se että ottaa jackit ja fiilistelee 15-20min jotain hyvää musiikkia (välillä varjonyrkkeillen tietenkin ;) ) ja siitä sitten salille. Itsekin kun oon näin väsynyt jätkä, niin toi piristää todella hyvin ja saa sellasen tekemisen meiningin päälle aina. Siitä en sitten tiiä miten paljon se itse salilla auttaa, mutta mulle riittää kyllä toi piristämisvaikutus. Tiiä sitten osaako ilman tota enää salilla käydäkään :D.

Toleransseissa en ole ite ainakaan huomannut mitään kasvua, lähes aina otan yhden scoopin ja se on ihan riittävä. Kerran päätin pienissä krapuloissa ottaa pari scooppia ylimääräistä, mutta oli kaikinpuolin niin hirveä kokemus sen jälkeen treenata että en oo sen jälkeen isompia annoksia kokeillut. Enkä oo kyllä krapulassakaan salilla käynyt sen jälkeen. Ei ole kiva tunne kun saa oikeasti pelätä sitä, että hyppääkö se sydän ulos rinnasta vai ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitänee pistää puteli tilaukseen! Varsinkin arkireeneissä sitä buustia tarvitaan, ettei silmät ummessa pidä sinne salille mennä. Kirjoittelen vaikka tänne sitten kun tuote tulee postiin, että miten omaan reeniin on vaikuttanut ;)

Tulipahan nyt sit kokeiltua myös Jaskaa ja makuna tais olla lime-sitruuna. Ihan ok, ehkä hieman kirpeenkin oloinen, mutta sillä maulla nyt niin väliä ole. Aluks koitin 1 kauhallisella ja vaikutus oli mitään sanomaton. 2 kauhalla alko tuntuun jotain, mutta sekin ny menny ohi ja 3 kauhalla vaikutus on samanlainen kun alkuun oli 1 kauhallisella, eli ei mitään. Joskus saatto tuntua siltä että reeni kulkis paremmin, mutta pistän tänkin mun korvien väliin, luulosairautta veikkaan. Eli itse tuskin tuun enään tätä ostaan. Toki joillan voi potkiakkin, mistä sitä tietää.

Jaa a, tuleekohan uusi satsi josta toi 1,3-dimetyyliblablabla on poistettu. Huvittuneena katselin ettei oikein voi mitään treeniboosteria käyttää ilman doping-käryä :D

Onko kellään tietoa paljonko 1,3-DMAA:ta on yhdessä mitallisessa Jack3dia?

Tuli hankittua Fusion Supplementsin Geranamine kapseleita purkillinen (40mg 1,3-DMAA/kapseli) ja mietiskelen tässä montako noita heitän turpaan ennen treenejä huomenaamulla. Jack3dia otan kerrallaan 2 kukkurallista annosmittaa, eli noin 2,5 mitallista.

Ajattelin kokeilla kahdella kapselilla (80mg). Mahtaako olla hyvä idea? Kapselit eivät sisällä mitään muuta kuin 1,3_DMAA:ta.

Tuli hankittua Fusion Supplementsin Geranamine kapseleita purkillinen (40mg 1,3-DMAA/kapseli) ja mietiskelen tässä montako noita heitän turpaan ennen treenejä huomenaamulla. Jack3dia otan kerrallaan 2 kukkurallista annosmittaa, eli noin 2,5 mitallista.

Ajattelin kokeilla kahdella kapselilla (80mg). Mahtaako olla hyvä idea? Kapselit eivät sisällä mitään muuta kuin 1,3_DMAA:ta.
Yritin joskus selvittää netistä, kuinka paljon siinä on mitäkin, kun purkin kyljessähän ei lue. En saanut kyllä selville ja taitaa olla ihan tarkoituksella salattu Jack3d:n ainesosamäärät. Itse lähtisin aluksi kokeilemaan mahdollisimman pienellä määrällä tuota DMAA:ta ja lisätä sitten annostusta, jos ei potki tarpeeksi.

Kannattaskohan stackata kofeiinin kanssa. Perstuntumalta voisi kuvitella näin. Voi sen minun perse olla väärässäkin.

Kannattaskohan stackata kofeiinin kanssa. Perstuntumalta voisi kuvitella näin. Voi sen minun perse olla väärässäkin.

Haluan kokeilla miten toi DMAA potkii yksinään. Jos tuntuu että tehot jää Jack3dista niin sitten varmasti kokeilen kofeiinin kera.

Tilasin pari päivää sitten verkkokaupasta jälleen pari purkkia Jack3d:tä ja nyt tuli seuraava sähköposti:

"Olet ostanut verkkokaupastamme tuotteen USP Labs Jack3d. Evira on käynnistänyt takaisinvedon kyseiselle tuotteelle sen sisältämän 1,3-dimetyyliamyyliamiinin aiheuttamien mahdollisten terveysriskien vuoksi."

Meinaakohan ne kieltää ton myynnin kokonaan, vai olisiko vain jossain tietyssä erässä jotain vikaa? Onko joku muu saanut samanlaisen sähköpostin?

Tilasin pari päivää sitten verkkokaupasta jälleen pari purkkia Jack3d:tä ja nyt tuli seuraava sähköposti:

"Olet ostanut verkkokaupastamme tuotteen USP Labs Jack3d. Evira on käynnistänyt takaisinvedon kyseiselle tuotteelle sen sisältämän 1,3-dimetyyliamyyliamiinin aiheuttamien mahdollisten terveysriskien vuoksi."

Meinaakohan ne kieltää ton myynnin kokonaan, vai olisiko vain jossain tietyssä erässä jotain vikaa? Onko joku muu saanut samanlaisen sähköpostin?

Mulle tuli sama. Ostettu n. Pari kk sitten

Meni myyntikieltoon jenkeissä n. 2-3viikkoa sitten ja nyt sen vuoksi myös Suomessa.
Taisi olla n.40 ilmoitettua epäselvää tapausta joten vedettiin pois markkinoilta. Mitä luultavammin jengi väärinkäyttänyt ainetta. Esim jenkkisotilaat vedelly irakissa sitä nenän kautta jne.
Ihan tällainen perus varotoimenpide.

edit. osasyynä myös puuttelliset ohjeet pakkauksessa

Meni myyntikieltoon jenkeissä n. 2-3viikkoa sitten ja nyt sen vuoksi myös Suomessa.
Taisi olla n.40 ilmoitettua epäselvää tapausta joten vedettiin pois markkinoilta. Mitä luultavammin jengi väärinkäyttänyt ainetta. Esim jenkkisotilaat vedelly irakissa sitä nenän kautta jne.
Ihan tällainen perus varotoimenpide.

edit. osasyynä myös puuttelliset ohjeet pakkauksessa

Kävin just kattomassa ja kyllä ne täällä (jenkeissä) sitä vielä myy. Mistäs sait tiedon, että ois jenkeissä mennyt myyntikieltoon?

Evira on saanut RASFF (Rapid Alert System for Food and Feed) -järjestelmän kautta tiedon, että Suomeen on tuotu 1,3 dimetyyliamylamiinia (DMAA) sisältävää ravintolisää. DMAA on amfetamiinin sukuinen keskushermostoa stimuloiva aine, jonka turvallisuutta ihmiskäytössä ei ole todettu. Useita vakavia haittavaikutuksia sydämen (Salinger et al. 2011) ja aivojen (Gee et al. 2010) toimintaan on raportoitu, erityisesti kofeiinin yhteisvaikutuksesta, mikä osoittaa DMAA:n aiheuttavan vakavaa terveysvaaraa. Tanskan ja Ruotsin elintarviketurvallisuusviranomaisten tekemien riskinarviointien mukaan DMAA ei sovellu ihmisravinnoksi siihen liittyvien terveysriskien vuoksi. Myös Yhdysvalloissa the American Food and Drug Administration on varoittanut DMAA:ta sisältävistä ravintolisistä sekä rajoittanut niiden käyttöä.

Tuotteen tiedot:

Nimi: Jack3D (Pre-exercise CNS-Carmosine-ATP Augmentor) –ravintolisä (kaikki maut)
Tuotteen paino: 250 g
Erä: Kaikki erät
Valmistaja: UPSlabs, LLC Dallas, Texas (75220) USA

tuli mailia Massilta, että pitäis palauttaa jack3d purkki jonka tilasin kuukaus sitte. No lähetin heti sähköpostia siihen massin osotteesen mikä siinä, kun kerran kehottivat ottamaan yhteyttä jos kysyttävää. heti tuli automaattinen vastaus että "lomalla, palaan 4.7.2012" :D Semmosta. soittelemaan en ala. perkele mitä puuhaa.
ja tuotteen hinnan ne korvais, nöin ainakin luki mailissa. ja mulla on tosiann joku 1/5 jäljel enää sitä..

ihme puuhaa.. kaikin puolin......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom