Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Puole päivän jälkeen join juoman vieläkin pärisee ja vilisee!

Okei :D Kyllä toi mulla on muutamassa tunnissa ohi. Itse huuhdon näin dieetilla välillä tuolla vielä efedriininappulan alas ja oikein mukavasti virtaa riittää jumpata ja hiki valuu norona, sen jälkeen saattaa vähän olla veto pois mutta ei sen suurempaa ;) Toiset on herkempiä kun toiset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä 2-3 scooppia ja vihreetä teetä yleensä se millä mennään ja treeniä ennen/aikana Scivation Extendiä vielä. Hiki kyllä virtaa aika infernaalisesti, mutta ei putkinäköä tai mitään muutakaan oo itellä tullu. Hyvin saa kyllä vedettyä ittensä ihan puhki. Jalkatreenin jälkeen meinas rappusissa mennä taju ku lähti liian aikasin liikkumaan :)

Nyt tuli taas tilattua tuttua Jack3dia. Aina tilatessa miettii ostaisko enemmän kuin yhden purkin, mutta kuitenkin päätyy siihen yhteen. Vaihteeksi heti tilauksen jälkeen tulee mailiin viesti, että olen saanut 5e lahjakortin kyseiseen tukkuun. kai ne yrittää tälläsillä saada tilaamaan uudestaan tuolta.

Tuli nytten ekaa kertaa testattua tätä Jack3dia viime sunnuntaina selkä, olkapäät ja ojentajat treenissä. Lemon Lime maku oli omasta mielestäni erittäin hyvä ja raikas, ja mitallisen kittas huikalla alas ilman oksennus refleksejä joita No-xplodesta usein tuli. Buustia en tiedä toiko yhtään, koska olin levännyt hyvin vklp aikana ja mieli oli erittäin korkealla joka asiasta ja muutenkin onnistuneen vklp johdosta. Noh oli kuitenkin jo ennen Jack3dia sellainen fiilis, että joka liikkessä paukahtaa enkat ja fiilis huipussa. Treeni ainakin onnistu erittäin hyvin ja tuntu siltä, että salilla jaksaisi olla vaikka koko päivän ja lähteä sen jälkeen vielä juoksemaan coopperin(tosiaan oli jo aamulla herätessä tälläinen fiilis..). Samallaista hikoilua ei tuosta aiheutunut, kuin No-xplodesta eikä samallaista vessassa ramppaamista. Ojentajiin ainakin tuli sen verran hullu pumppi, tuntui että ojentajat poksahtais. Eroa virkeydessä en huomannut oikein, täytyy testata työpäivän jälkeen, tai sellaisena päivänä kun väsyttää..

Tänään testaan uudestaan illalla töiden jälkeen, mutta erittäin virkeä olo jo tälläkin hetkellä niin saapi nähdä huomaako mitään vaikutuksia.

Eilen oli illalla rinta, hauis ja forkku treenit ja illalla duunin jälkeen ei ollut enää nii mahtava ja virkeä fiilis päin vastoin... Otin Jack3dia mitallise enkä huomannu oikeestaa mitää lisäpotkua treenissä, tai fiiliksessä, tai oikeestaan missään.. :jahas: Täytyy testata tänään jalkatreenissä isommalla annoksella, jospa potkis paremmin. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että No-explode potki paremmin vaikka pistikin aikamoiset hien valumiset ja vessassa ramppaamiset päälle jo yhestä mitallisesta ittelläni.

Onko muilla tämä aiheuttanut kurkun karheutumista ja suun kuivumista? Mulla oli nimittäin tuollaisia oireita tuolla salilla kun aloitin tämän testauksen.

Samalla salikerralla tuli ns. suonenveto oikeaan käteen mitä en ole koskaan aikaisemmin kädessä kokenut? Voisiko tuo johtua Jack3D:stä vai siitä että tein yhden ylimääräisen sarjan hauista kun tuntui salilla kulkevan niin hyvin.

Itse treeni onnistui ennätys hyvin.

Onko muilla tämä aiheuttanut kurkun karheutumista ja suun kuivumista? Mulla oli nimittäin tuollaisia oireita tuolla salilla kun aloitin tämän testauksen.

Samalla salikerralla tuli ns. suonenveto oikeaan käteen mitä en ole koskaan aikaisemmin kädessä kokenut? Voisiko tuo johtua Jack3D:stä vai siitä että tein yhden ylimääräisen sarjan hauista kun tuntui salilla kulkevan niin hyvin.

Itse treeni onnistui ennätys hyvin.

Kannattaisi varmaan juoda enemmän vettä, minulla Jaska tunkee nesteet ulos aika reippaasti treenatessa.

Onko kukaan tehnyt mixejä noista buustereista. esim mitallinen noxplodea ja mitallinen jack3dia?

Taidan tänään testata. Jaska ei tahdo tehdä minulle juuri muuta kun putkinäön ja hikoilun.

Olihan taas fiilis pitkästä aikaa treenata jack3din voimalla. Treenin jälkeinen fiilis onki ihan omaaluokkaa. Tuntuu että voisi valottaa vaikka karjalan takasin. Stacker2 yhdistelmänä niin saa kunnon pumpin aikaan. Oli kyllä viimenen kerta kun treenan ilman näitä aineita.

Olihan taas fiilis pitkästä aikaa treenata jack3din voimalla. Treenin jälkeinen fiilis onki ihan omaaluokkaa. Tuntuu että voisi valottaa vaikka karjalan takasin. Stacker2 yhdistelmänä niin saa kunnon pumpin aikaan. Oli kyllä viimenen kerta kun treenan ilman näitä aineita.
En oo vetäny moneen vuoteen punttitreeniä ilman pre workout tuotteita, paitsi ehkä jos olen vetänyt kevyttä viikkoa.tjsp :) Toki näihin joku toleranssi kasvaa, pitää vaan vaihella aineita vähän.

Muuten tilaisin varastoon mutta tiedän kokemuksesta että aina tulee vaan parempia ja parempia aineita markkinoille.. Ei tästä ole kun pari vuotta kun kehonrakentajien huipulla VPX:n No-Shotguni oli kovinta kamaa ikinä ja hehkutus törkeä, ei siinä mitään hyvää kamaahan sekin on.

Ite ostin jonku aika sitte tota N0 shotgunia. Jaska, 1.M.R ja SP 250 testattu. Kyllä mielestäni toi shotguni on paras, sillä siitä saa sellasta "luonnollista energiaa" ja mahtavan pumpin. Noista kahesta ensimmäisestä en saanut kun "putkinäön" ja stimulanttien haittavaikutuksia, varsinkin tosta 1mrrstä. Energiaahan niistä toki saa, mutta laskut ovat inhottavat ja uniongelmia esiintyy.

Ite ostin jonku aika sitte tota N0 shotgunia. Jaska, 1.M.R ja SP 250 testattu. Kyllä mielestäni toi shotguni on paras, sillä siitä saa sellasta "luonnollista energiaa" ja mahtavan pumpin. Noista kahesta ensimmäisestä en saanut kun "putkinäön" ja stimulanttien haittavaikutuksia, varsinkin tosta 1mrrstä. Energiaahan niistä toki saa, mutta laskut ovat inhottavat ja uniongelmia esiintyy.
Shotgun oli/on hyvää kamaa. Vedin sitä pari vuotta sitten. Samat ongelmat tosin kun xplodessa eli vitun paskan makusta, saa vetää paljon ja vaikuttaa myös mahaan ja huonoon oloon. En oo miettinyt paluuta takaisin. Laskut kyllä tulee jaskasta jos isomman määrän vetää, tasottuu ajan myötä.

Ite kyllä annan Jack3dille plussaa siitä, että ei tuu samaa pahaa oloa kuin mitä NO-Xplodella tuli. Pumppi on itellä vähäisempi, mutta se on vaan hyvä asia kun liika pumppi haittais liikkuvuutta lajitreeneissä.

Hauskaa oli aikoinaan kun vedin No-Xplodea magareeneihin tai ennen sitä punttitreeneihin. Kamala fiilis oli tehdä siellä jotain lihaskuntoharjotteita kun pumppi oli sellanen että perse vaan sykki :D Kyllä noita tosin kamppailulajeihinkin käytetään.

Ite piristän thaikkutreenejä kombolla vihreä tee+kofut+Jack3d jos on väsy olo tai tukossa ennen. Jaksaa hyvin ja hiki virtaa niin pirusti, mikä on vaan plussaa näin dietillä :D

Mitäs makua jengi suosittelis? Ekaa kertaa vois ottaa testiin. Aiemmin en oo mitään tehonlisääjiä nappaillu, paitsi kreatiinia... Eli ei mitään hajuu millaisia vaikutuksia tulee jos tulee..:D

"Norepinefriini nostaa verenpainetta, ja suuntaa verenvirtausta lihaksiin. Keskittymiskyky paranee ja keuhkoputket laajenevat." Niin, ja miten tuohon verenpaineen nousuun olisi syytä suhtautua, jos on todettu hieman kohonnut yläpaine(mitään sille ei kuitenkaan ole tähän päivään mennessä vielä lääkärin toimesta tehty)? Itellä huomattiin ekaa kertaa intintarkastuksessa abaut 6-7vuotta sitten. 130-180 välillä heittelee toi yläpaine riippuen vähän mittausajankohdasta/paikasta jne... Totaalilevossa aamulla/illalla ollut muistaakseni jossain 120-140 välillä (joskus kun oon joutunu mittailee pidemmältä ajanjaksolta noita paineita).

Itsellä koeajossa joku lime/sitruuna ja hyvää on. epäilen että kaikki jaskar on hyvän makuista verrattuna noihin Noxplodeihin. Eihän näitä mavun takia juua että samapa se.

Itsellä koeajossa joku lime/sitruuna ja hyvää on. epäilen että kaikki jaskar on hyvän makuista verrattuna noihin Noxplodeihin. Eihän näitä mavun takia juua että samapa se.

Toi sitruuna on jopa sikahyvää kylmänä, mitä ei voi ainakaan muista vastaavista sanoa. :) Kokeile sitä vaik jani l. Ja kyllä varmaan saat uusia fiiliksiä treeniin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom