ja taas

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ande
Miksei sille voisi vastata?

Ei tehdä tästä forumista mitään jippiikloonia.

Ja miten musta tuntuu, et toi Viikinki_84 saa jotkut hirveet kiksit himassa, ku näkee, et kuinka moni jaksaa tälläseen tyhmään kysymykseen tosissaan vastata.

Jos näitä vajapääthreadei tulee viikingiltä lisää (on odotettavissa)vielä, nii Viikinki_84 voi tehä oman threadin nimellä "M0i!!1212 MÄ OON VIIKINKI_84!"!"1212" ja pistää sen topicin alle nää nokkelat kysymykset..
 
Joo

Ei tätä rinnanympärystä tosiaankaan tälleen toinna kysellä, mut onhan tuolla toisaalta gallupeissa vaikka mitä kysytty, sinne sen voisi laittaa minun mielestä.

ps. mulla on jo perseen ympärys paljon isompi kuin tuo 106 :)
 
Ei tehdä tästä forumista mitään jippiikloonia.

Joo, täysin samaa mieltä.



Ja miten musta tuntuu, et toi Viikinki_84 saa jotkut hirveet kiksit himassa, ku näkee, et kuinka moni jaksaa tälläseen tyhmään kysymykseen tosissaan vastata.

Niimpä, mutta eikö viikingin uusin kysymys ollut jo asiallinen?
 
R: Tomi77

Niin siis tarkoitin tuon tyyppistä, niinkuin tuolla yleisessä on tuollainen Gallup: Natu or not....

Saa sit katella kun pisin palkki on kohdassa 150cm mittanauha ei riitä :)
 
Originally posted by Paukkurauta

Niimpä, mutta eikö viikingin uusin kysymys ollut jo asiallinen?

No mitä kenellekään kertoo vaikkapa Juha Hakalan rinnanympärys kisakunnossa vs. 190-senttisen bodarin rinnanympärys massakaudella?
 
Viikingin uusin kyssäri tais olla siitä selkätreenistä. Siihen ei vastauksia hirveästi sadellut. (ei sillä, laatu korvaa määrän) Mutta tätä pidetään jatkuvasti ylhäällä vastailemalla...
 
Juu, rinnanympärys taitaa olla siinä viis... piste! lopetaisimmeko tämän keskustelun tähän. kiitän.:p
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom