- Ikä
- 37
Oon täs katellu parisen tuntii näit ohjelmii, ni alkaa pikku hiljaa päätäki särkee, mut aattelin et jos jokut/jotkut vois vähä kattella jonkun näköst ohjelmaa...Ite aattelin et vois mennä jotakuinkin seuraavien linjojen mukasesti...
Aattelin tämmöst nelijakost ohjelmaa:
Ti: Selkä/epäkkäät
To: Jalat
La: Ojentajat/rinta
Su: Hauikset/olkapäät
Ja vatsoi joka kerta?
Nii, että minkäslaisil liikkeil noit ois hyvä suoritella? Oon sit aika toivoton nimien kans, eli jos ei nimest saa selvää, luultavasti mul ei oo hajuukaan miten tehään
Vähä taustatiedoks semmost, et oon käyny abaut vuoden salil, mut ei mitää himo treenii. lähinnä fiiliksen pohjalta ;) Nyt oon vast ruvennu miettii ohjelmii, ja ehkä vähän myöhemmin vois laskeskella noitten protskujen ja hiilareitten saannin sun muuta
Kiitoksia kovasti jo etukäteen
Aattelin tämmöst nelijakost ohjelmaa:
Ti: Selkä/epäkkäät
To: Jalat
La: Ojentajat/rinta
Su: Hauikset/olkapäät
Ja vatsoi joka kerta?
Nii, että minkäslaisil liikkeil noit ois hyvä suoritella? Oon sit aika toivoton nimien kans, eli jos ei nimest saa selvää, luultavasti mul ei oo hajuukaan miten tehään
Vähä taustatiedoks semmost, et oon käyny abaut vuoden salil, mut ei mitää himo treenii. lähinnä fiiliksen pohjalta ;) Nyt oon vast ruvennu miettii ohjelmii, ja ehkä vähän myöhemmin vois laskeskella noitten protskujen ja hiilareitten saannin sun muuta
Kiitoksia kovasti jo etukäteen