Ja jälleen yks ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näitä täällä riittää, mutt olisin silti vielä halunnut mielipiteen ohjelmasta, jota olen tässä kuukauden verran jo tehnyt. Olen siis aloittelija, käynyt salilla reilut puol vuotta ja alkuun tein "kevyesti kaikkee" ilman sen suurempaa järkeä ja nyt haluisinkin sit suht fiksun ohjelma. Tarkoituksena olis siis saada lisää massaa. Oon tehny tota ohjelmaa sillein, ett joka harjoituspäivän jälkeen lepopäivä. Joskus tosin tulee pari peräkkäistäkin harjoituspäivää. Toistoja sarjoissa oon ajatellut tehdä eka kolme viikkoo 10-12, sit pari viikkoo 6-8 ja sit viikko tai pari 5.

1.päivä: rinta+hauis
-vinopenkki *3
-punnerrus käsipainoilla *2
-peckdeck *2
-ristitalja *2
-hauiskääntö käsipainoilla *3
-scott-hauis *3
-hauiskääntö myötäotteella taljassa *2

2: jalat + vatsat
-jalkakyykky *3
-reiden ojennus *3
-reiden koukistus *3
-pohkeet *3
-vatsat

3:olkapäät+ojentajat:
-pystypunnerrus smithissä *3
-pp käsipainoilla *3
-vipunosto sivulle *3
-pystysoutu *2
-pp kapealla otteella *3
-ranskalainen punnerrus *3
-ojentajapunnerrus taljassa *2

4:selkä+vatsat:
-t-soutu *3
-kulmasoutu käsipainolla *2
-alataljasoutu *3
-leveä ylätalja eteen *2
-selän ojennus *3
-vatsat

***** sanoi:
1.päivä: rinta+hauis
-vinopenkki *3
-viparit *2
-ristitalja/pecdeck *2
-hauiskääntö käsipainoilla *3
-scott-hauis *3
-hauiskääntö myötäotteella taljassa *2

2: jalat + vatsat
-jalkakyykky *3
-reiden ojennus *3
-reiden koukistus *2
-suorinjaloinmave *2
-pohkeet *3
-vatsat

-pp käsipainoilla *3
-vipunosto sivulle *3
-pystysoutu *2
-pp kapealla otteella *3
-ranskalainen punnerrus *3
-ojentajapunnerrus taljassa *1

4:selkä+vatsat:
-t-soutu *3
-kulmasoutu käsipainolla *2
-alataljasoutu *3
-leveä ylätalja eteen *2
-selän ojennus *3
-vatsat
Tein pari hienosäätöö :)