J-Pop, K-pop ja muut aasialaiset(etenkin japskit) setit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä meikän lemppari japski:

edit. parempi linkki

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eräs tuttu kuuntelee k-poppia ( vihaa j-poppia :lol2: ) ja joskus kehu tätä:

Japanin Nightwish Onmyouza! Tää on mun uus lempparithreadi, kiitos Mike! :haart:

Sitten vähän todellista klassikkoa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tiukkaa settiä. Just näitä lisää. Miksi pysyttäytyä jenkkipopissa kun nää tekee paljon parempaa.

Niinpä. Kannattaa kuunnella muitakin tuon B2ST:n biisejä, ihan hyvää tavaraa. Olen itse yrittänyt jo jonkin aikaa löytää samanlaista musiikkia kuin tuo, eli tuollaista vähän dancemaista aasialaista poppia mutta en ole kyllä hirveästi löytänyt. Joten jos jollain on tiedossa niin tänne ketjuun vaan!

Toisaalta noilla on monilla isot firmat siinä takana, hyvin vois lyödä globaaliin levitykseen just johonkin iTunesiin ja vastaaviin. Onhan noista useampi kuitenkin koittanut myös jenkkien markkinoille tunkea, miksi ei siis Eurooppaan? Tietty jos on tyytyväinen jo saavutettuun asemaan niin sitten :rolleyes:

WOW. Tälläisen ketjun pistitti sitten pystyyn. Kiitos.
Girls generation on jo omalla kohdalla kuunneltu läpi. Jotenkin piristävää musiikkia vaikka koko ajan tulee antti tuisku mieleen
Todella yllätyin että Onmyouzankin mainittiin jo. Itse rakastuin kyseiseen bändiin tuon animen aikoihin jo vuonna 2007 ,ja oli
jopa pakko tilata netin kautta pari levyä. Vieläkin uppoo todella kovin. http://www.youtube.com/watch?v=bx8BNbdLJoE Kauneimpia biisejä ever ja vaikka http://www.youtube.com/watch?v=tYnUV8aO0dw tuollainen vielä lisänä Aih että kuroneko = laulaja on kuningatar

X-japania on varmaan turhaa tässä ketjussa mainita art of life on pakko kuunnella kerran kaks kuukaudessa parempaa (30min biisiä) ei
ole

No voi stna, ehdotuksia ois vaikka mitä, mut en kehtaa postata tähän threadiin ja oikeasti tätäkään viestiä en lähettänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom