Jäykät ranteet ja hauiskääntö tangolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko ero jos tekee hauiskäännön kulmatangolla kuin että tekisi suoralla tangolla? Niinkun lihaksen kannalta.

On mulla vissiin ranteet niin jäykät, kun tuntuu semmonen väkinäinen vääntö ranteissa ja joskus ne loppua kohti rupeaa kipeytymään.
Onko muilla vastaavia kokemuksia jäykistä ranteista? Lähinnä että voiko niihin saada (ja jos voi niin miten) liikkuvuutta lisää?

Mä luulin joskus, että hauiskääntö suoralla tangolla sattuu mun ranteisiin ja tein aina vain kulmatangolla. Sittenpä koitin pienemmillä painoilla. Kipu lakkasi ja treeni meni sinne minne piti eli hauikseen, kun ennen nyin koko ropalla. En mä siltikään paljon suoralla tangolla vääntele, kun tykkään kulmatangosta ja käsipainoista silti enemmän.

Lihaksen kannalta tossa ei varmaan mitään käytännön merkitystä ole. Itse suosin hauistreenissä paljon käsipainoja, eipä ole ainakaan ranteen asennosta treeni kiinni.

Timba79 sanoi:
Lihaksen kannalta tossa ei varmaan mitään käytännön merkitystä ole. Itse suosin hauistreenissä paljon käsipainoja, eipä ole ainakaan ranteen asennosta treeni kiinni.

Sama, olen jättänyt tangon kokonaan pois. Ennen tein kulmatangolla, nykyään käytän vain käsipainoja ja ristikkäistaljaa. Hyvin on kulkenu. Tahto tuo tangolla (varsinkin suoralla) teko aiheuttaa jotaki penikkataudinomaista kipua forkkuihin.

Raskolnikov sanoi:
Sama, olen jättänyt tangon kokonaan pois. Ennen tein kulmatangolla, nykyään käytän vain käsipainoja ja ristikkäistaljaa. Hyvin on kulkenu. Tahto tuo tangolla (varsinkin suoralla) teko aiheuttaa jotaki penikkataudinomaista kipua forkkuihin.

Itse olen vielä yhdistänyt tuon scotin ja käsipainot. Eli yksi käsi kerrallaan. Olen saanut tuolla tavalla huomattavaa kehitystä treenipainoissa ja hauis vastaa treeniin hyvin jo kolmella sarjalla. Treenaan siis 2-jakoisella ja sarjoja ei ole enempää kuin tuo kolme.

Mul taas on toiminut hyvin kun tekee ensin 3 sarjaa suoralla tangolla ja 2 sarjaa käsipainolla scotissa. Hirveä pumppi nykyään jo kahden sarjan jälkeen :eek:

abcd sanoi:
Mul taas on toiminut hyvin kun tekee ensin 3 sarjaa suoralla tangolla ja 2 sarjaa käsipainolla scotissa. Hirveä pumppi nykyään jo kahden sarjan jälkeen :eek:

Sama vika. Tykkään nimenomaan tehdä suoralla tangolla, mutkatanko käy enemmän ranteiden päälle mulla (varmaan mutkat tangossa väärillä kohdilla).

abcd sanoi:

:offtopic:

Vaihdappa tuo rasistinen vitsi tuosta sigustasi pois, pakkotoistolla ei rasismie tueta vaikka tuo ihan vitsi onkin. Kaikki eivät sitä välttämättä vitsinä ota. :piis:

Ja ei mitään keskustelua asiasta tässä ketjussa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom