Järkeä vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ciara-
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Varmaanki aiheesta on aiemminki ollu jotain keskusteluja mut ajattelin kysyä tähän mun dilemmaan mimmien näkökulmaa.Käykä about puol desiä heraprotskua ja banaani treenin jälkeen palkkarista?ja tässä oon tätä pohtinu ja ajattelin että en mä nyt tossa aivan päin puuta oo menny,vaiko? :wall: Syy etten oo viel kerenny ostaa muita jauhoja on silkka laiskuus :D mut sitten ku ryhdistäydyn ja ostan jotain tohon heran sekaan,niin oisko se malto vai?

Hmm, mun mielestäni tuo puoli desiä heraa on aika vähän. Pistä reilu desi, niin tulee vähän enemmän proteiinia. Ja maltoa sekaan noin puoli desiä. Joku 40g proteiinia ja 30g hiilaria olis varmaan aika hyvä sekoitus, muistaakseni Mike mua näin joskus opasti kun kysyin. Voit laskea esim. kuinka paljon heraa tarvitset grammoina, kun katsot paljonko proteiinia hera sisältää sataa grammaa kohden.

Kyllä tuo banaani varmaan parempi on kuin ei hiilaria ollenkaan, mutta suosittelisin silti hankkimaan sen malton tuohon mukaan - halpaa kun on, ja tärkeää palautumisen kannalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom