Järjestyksenvalvojista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Tarviiko ovihommia varten muuta kuin suoritetun järjestyksenvalvojakurssin? Osaisko kukaan sanoa järjestetäänkö noita Oulun ympäristössä lähiaikoina, jos niin missä, milloin??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä minä ainakaan oo tarvinnu muuta ku ton järkkäkortin ovi hommiin. Oulussa noita kursseja järjestää Oulun Aikuiskoulutus Keskus ainakin jossa itse oon kans sen käynyt eli kannattaa sieltä kysellä millon alkaa seuraava kurssi.

Originally posted by MuayThai
Tarviiko ovihommia varten muuta kuin suoritetun järjestyksenvalvojakurssin? Osaisko kukaan sanoa järjestetäänkö noita Oulun ympäristössä lähiaikoina, jos niin missä, milloin??

Ensin suoritat kurssin jonka läpäistyäsi saat järjestyksenvalvojakortin mikä tarvitaan ovella. Koulutusta järjestää oulun aikuiskoulutuskeskus ja haku kurssille on jatkuva. Katso tämä linkki: http://tinyurl.com/fqfb. Sieltä saat selville kurssin vetäjän yhteystiedot. Näillä pääset alkuun, oishan tuo googlettamalla löytynyt viidessä minuutissa.

Juu ei siihen järjestyksenvalvojantyöhön tarvita muuta kuin tuo järjestyksenvalvojakortti, eikä itse asiassa edes sitä. Tämä toimii siten, että jokaisella ravintolan työntekijällä on oikeus tarkastaa esim. asiakkaidensa ikä ja valita ravintolan asiakkaat... Tällöin tosin toimivalta ei ole muistaakseni yhtä laaja kuin ko. kortin omistajalla, korjatkaa jos olen väärässä. Näin muistelen vain kun korttia tarvitsin viime talvena ja tuli otettua selvää. Käytännössähän nyt on kuitenkin niin, että ei baari ota vaksia jolla ei ole järjestyksenvalvojakorttia...pilkun pussaamista :blow:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom