- Ikä
- 37
Elikkä olen tämmöistä kotona treenaavaa tyyppiä. Välineenä on käytettävissä vaan suora levytanko ja siihen lättyjä. Hauiskääntöjä, kulmasoutua, mavea, ylöspäin punnerrusta ja ranskalaista punnerrusta maaten teen sillä. Lättyjä käytän myös vatsalihasliikkeissä ihan tavallisessa istumaannousussa. Penkkiä ei edelleenkään ole ja sen haluaisin jos vaan jostain suinkin sattuisin löytämään kohtuuhinnalla kelvollisen penkin. Myös leuanvetotanko on käytettävissä. Tosin se on ulkona joten huono käyttää talvella. Mitä liikkeitä siis voisi keksiä lisää levytangolla? Kannattaako ohjelmasta tehdä kaksijakoinen? Onko mitään muita yksinkertaisia ja suhtkoht halvalla saatavia laitteita kun penkki joka kannattaisi hankkia? Kyykkyjä varten olen aikonut tehdä seinälle telineen jossa voi lastata tangon ja ottaa olalle. Muusta liikunnasta senverran että ti on salibandyä 1½ tuntia. Jatkossa voi olla mahdollista että myös ma on saman verran salibandya samaan aikaan. Senverran myöhään illalla että ennen sitä voisi treenata mutta sen jälkeen ei enää jaksa. Viikossa tulee myös pari päivää oltua raksalla hommissa ja ne päivät sattuu ke ja to tienoille yleisimmin. Joskus saattaa olla lisäpäiviä viikonloppuna. Olen vielä melko aloittelija joten pitkiä palautumisaikoja ei lienee tarvita pienistä lihaksista johtuen. Jonkun ajan kuluttua pitää alkaa jo hommaamaan vaikkapa palautusjuomaan aineita. Nyt koitan pärjätä raejuustolla tonnarilla rahkalla ja muilla vastaavilla. Kaikenlaiset vinkit on tervetulleita. Niin ja vielä se että montako sarjaa pitäisi tehdä mitäkin liikettä ja montako toistoa. Haen lihasmassaa eikä myöskään voima olisi pahitteeksi. Näitä ohjelman kyselyitä on jo kyllä saatu täällä kuulla mut toivottavasti jaksatte vastata.