- Ikä
- 42
Pituus n.182, paino n. 82. Salitreeniä takana jonkunlaista (lähinnä tuota perinteistä vittu-perkele-runkku-penkki-hauis-osastoa). Kesällä meni treenit ihan ok, mutta nyt pitäis saada ittensä sitten oikeen kunnolla touhuun mukaan, jalkoja myöten
Eli kesän treeniohjelma:
Ma:
penkki
Kulmasoutu (laitteessa)
vatsat
jalkaprässi
Ti:
haba (vapailla painoilla)
ojentajat (taljalla)
loput keskivartalosta
olkapäät (pystypunnerrus laitteessa)
ke : lepo
to : sama ku ma
pe: sama ku ti
la & su: lepo
Kaikkissa yllä mainittuissa liikkeissä tein toistoja 8 ja sarjoja kolme + lämmittelyt. Aina kun täydet meni, laitoin lisää rautaa. Niin, ja tyytyväinen olin.
Aerobista lähinnä kesän lajeilla, rullaluistelua, uintia, polkupyöräilyä. Talvella jää lähinnä tuon salifutiksen tasolle sekä hyvinkin epäsäännöllisiin uintikeikkoihin.
Tarkoitus olisi treenata koko vartaloa tasaisesti. Salilla ajattelin käydä 3-4 kertaa viikossa. Koska olin tyytyväinen ohjelmaan ajattelin käyttää sitä pohjana.
Kiinnostusta olis lisätä ainakin:
Leuat
Mave
Pohkeet
Mitenköhän tämän nyt oikein järjestäisi ettei joudu olemaan salilla kolmea tuntia, mutta toisaalta mieluusti treenaisin 2/lihas/viikko kun ne tuntuvat siitä ehtivän palautua...
Kaikenlaisia ideoita sun muita otetaan mielenkiinnolla vastaan.
ps. noin teoreettiselta puolelta tarkastettuna, tekeekö kahdeksan toistoa enempi massaa vaiko voimaa?
Eli kesän treeniohjelma:
Ma:
penkki
Kulmasoutu (laitteessa)
vatsat
jalkaprässi
Ti:
haba (vapailla painoilla)
ojentajat (taljalla)
loput keskivartalosta
olkapäät (pystypunnerrus laitteessa)
ke : lepo
to : sama ku ma
pe: sama ku ti
la & su: lepo
Kaikkissa yllä mainittuissa liikkeissä tein toistoja 8 ja sarjoja kolme + lämmittelyt. Aina kun täydet meni, laitoin lisää rautaa. Niin, ja tyytyväinen olin.
Aerobista lähinnä kesän lajeilla, rullaluistelua, uintia, polkupyöräilyä. Talvella jää lähinnä tuon salifutiksen tasolle sekä hyvinkin epäsäännöllisiin uintikeikkoihin.
Tarkoitus olisi treenata koko vartaloa tasaisesti. Salilla ajattelin käydä 3-4 kertaa viikossa. Koska olin tyytyväinen ohjelmaan ajattelin käyttää sitä pohjana.
Kiinnostusta olis lisätä ainakin:
Leuat
Mave
Pohkeet
Mitenköhän tämän nyt oikein järjestäisi ettei joudu olemaan salilla kolmea tuntia, mutta toisaalta mieluusti treenaisin 2/lihas/viikko kun ne tuntuvat siitä ehtivän palautua...
Kaikenlaisia ideoita sun muita otetaan mielenkiinnolla vastaan.
ps. noin teoreettiselta puolelta tarkastettuna, tekeekö kahdeksan toistoa enempi massaa vaiko voimaa?